Parintii mei?!

2.8K 221 3
                                    

Meg p.o.v

Sunt acasa si aud cum cineva bate ca nebunul in usa...ma duc si o vad pe mama?!

Eu: Mama?!

Mama: Meg cat iti ia sa raspunzi?Ce s.a intamplat cu fratele tau?

Eu: E la spital...in coma...

Mama: Stiu am fost anuntata vreau sa.l vad....

Mergem amandoua tacute pana la spital ..si ma gandeam unde poate fi Rose...mi.e frica sa nu faca vreo prostie....

Mergem pana la salonul lui Eric si mama intra in el nervoasa...

Eu: Ce s.a intamplat?

Mama: Meg de ce este o fata pe patul fratelui tau?

Eu: E acolo? As...ce bine doamne cate griji mi.am facut pentru ea!

Mama: Cine e aceea fata si ce cauta langa fratele tau?

Eu: Sunt suflete pereche!

Mama: Fratele tau si.a gasit sufletul pereche?

Nici nu apuc sa raspund ca Rose iese cu o fata pe care nu am mai vazut.o la ea ....era asa de trista...cred ca pe ea a afectat.o cel mai mult....

Eu:  S.a intamplat ceva?

Ea sta cu capul in pamant...

Rose: La fel....ma duc acasa...

Apoi a disparut intr.o clipa....sper ca va fi bine....

Rose p.o.v

Ajung acasa si intru in dus unde ma pot relaxa cat de cat ....ies din dus si ma imbrac toata in negru si imi prind parul intr.un coc...

Cobor jos si vad pe cineva intrand cu niste cutii in mana apoi se impiedica ....ma duc langa el si il ajut...

El: Selena?! Te.ai vopsit?

Eu: Sunteti bine domnule?

El: Selena de ce imi spui domnule?

Eu: Pe mine nu ma cheama Selena...

El: Dar semeni leit cu ea..doar daca....Rose Marie?

Eu: De....de unde stiti cum ma cheama? Stai cine sunteti dumneavoastra si ce cautati aici??

El: Scuza.ma sunt Maximilian Black ...tatal lui Eric...

Eu: Sunteti tatal lui Eric?

El: Da! Acum sa te lamuresc....hai sa ne asezam...

Ne punem pe canapea si incep sa.l analizez...

El: De ce te uiti asa la mine?

Eu: M.am uitat in mintea dumneavoastra sa vad daca spuneti adevarul!

El: Ok...bine deci ce stii despre parintii tai?

Eu: In afara ca m.au abandonat in padure la 3 luni? Si ca viata mea de atunci a fost un dezastru complet pana in prezent?

El: Nu te.au abandonat....acum vrei sa afli cine sunt parintii tai?

Eu: Stiti cine sunt parintii mei? Ia.ti cunoscut?

El : In primul rand spune.mi Max in al doilea rand spune.mi ti s.au intamplat lucruri anormale unui varcolac obisnuit?

Eu: Pai vorbesc cu Luna de pe cer ..am fost luminata de ea ...am puteri magice si vantul vorbeste cu mine uneori si ma apara...

El: Deci e adevarat.....se pare ca parintii tai sunt in viata!

Eu: Oricum nu le pasa de mine...

El: Ba da....deci parintii tai sunt Selena si Ryan Moon...Selena seamana leit cu tine numai ca e roscata...si era o femeie puternica care avea si ea puteri...tatal tau era un razboinic renumit si avea o legatura cu natura ii placea foarte mult sa foloseasca vantul....ceea ce mi.ai zis si tu...

Eu: Si ce s.a intamplat cu ei? De ce m.au parasit?

El: Pai au fost atacati de o haita si mama ta te.a aparat lasandu.te in padure....apoi ea a vrut sa te ia inapoi dar a disparut....tatal tau si el a disparut...dar tu mi.ai confirmat ca traieste prin vant fiindca si.a aparat fiica...

Eu: Si cum ii pot gasi?

El: Din pacate nimeni nu stie dar se spune ca Luna Suprema ii poate gasi...dar ea a disparut acum mii de ani...

Eu: De unde sa stii ca tot ce spui e adevarat?

El: Pai te poti uita in mintea mea sa vezi nu.i asa?

Atunci mi.am dat seama ca Max avea dreptate ...si ca parintii mei traiesc...deja simt cu lacrimile isi fac din nou aparitia...

Luna SupremaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum