Cartea această este prima mea carte. Trebuie editată major,însă pe masura ce o citesc imi dau seama ca nu am nicio sansa din cauza modului de exprimare. Si nu imi vine sa o rescriu. Deci cititi pe propria raspundere. In schimb povestea,zic eu ca este draguta. Acordati-i o sansa♡
SPOR LA CITIT!♡♡♡Imi strâng ochii si imi țugui buzele când un strigăt tot mai insistent ma trage cu forta din visul meu minunat.
Ignor strigătul și ma agăț cu dintii si cu unghiile de visul ce aproape a dispărut.
Mormăi inciudata și ma întorc, zbierandu-mi nervii în perna.-Hai Rebecca,trezeste-te iubito! Ii aud glasul mamei de pe scari si imi strang ochii,în care simt ca am lava. Am impresia ca am dormit doar cinci minute!
Argh!!!
Nu am nici un chef de scoala!Chiar și știind deja ce m-ar aștepta,tot sunt tentată să imi continui somnul,deși visul frumos s-a dus. Dar decât să aud aceiasi placa stricată...de luni dimineață..
"Iar chiulesti? Bla bla bla... Nu esti gata? Bla bla bla... Ce ai facut aseara de dormi pe tine?"
Bla bla bla...M-am transferat la un alt liceu.
De fapt,m-au transferat la un nou liceu.
Tata a obosit sa ma duca la scoala si sa ma astepte cand eu tot ce imi doream era sa plec. Ceea ce și făceam de altfel.
Chestia este ca invatam destul de bine in clasele mici,dar m-am pierdut pe drum! Ceea ce nu rateaza ei sa imi spuna de fiecare nenorocită de data. Probabil anturajul este de vina,folosind vorbele mamei.Nu m-am obosit deloc cu invatatul la vechiul liceu. Stiam tot din scoala generala. Chiar daca nici acolo nu eram premianta,aveam medii de trecere,iar mediile mele de trecere în generala insemnau media opt si din cauza asta sunt inca vie in ciuda celor trei sute de absente de anul trecut.
Deși,am dus destule scutiri.Dar cumva notele mele relativ bune nu mi-au adus nimic bun,asa ca pe langa rautatea fetelor din liceu fata de mine,bazata probabil pe ignorarea mea la tot,s-a alaturat si faptul ca nu trebuia sa fiu prezenta la toate orele ca sa iau note bune.
Adica,asta este concluzia la care am ajuns.Cred ca numele meu impreuna cu vechiul meu numar de telefon probabil troneaza si acum pe scoala,in toaletele fetelor,in cea a baietilor nu am intrat sa vad daca e si acolo,in metrou.. ce tot vorbesc? In toate transporturile in comun. Sa nu cumva sa fie cineva interesat de numarul meu de telefon si sa nu-l gaseasca.
De ce?Nu stiu. Dar asta este o altă poveste.Ma ridic cu greu in sezut si imi frec fata cu palmele,oftand.
Glasul mamei inca se aude si mormai cateva înjurături. Tot corpul imi trosneste când mă ridic în picioare și imi ridic brațele deasupra capului,intinzandu-ma.
Am nevoie urgentă de un dus sa ma trezesc.Nu imi pot tine ochii deschisi.
Si de cafea! Multa cafea!Aproape trezită dupa dus,cotrobai prin mormanul de haine (promit ca am sa fac curat curand) si trag de ceva negru, ce sper sa fie un tricou si de o pereche de blugi,oricare. Nu am nevoie sa atrag vreo privire.Mai am un singur an de scoala si scap!Abia astept!
Zambesc prosteste la imaginea mea din oglinda si imi analizez cearcanele pipaindu-le cu degetele.
Doamne!Am exagerat cu noptile pierdute!
Imi aplic o cantitate considerabila de anticearcan si tot se mai vad. Draci impielitati!
Renunt la restul spoielii si ma dau doar cu putin rimel si gata.
Azi trebuie doar sa imi iau orarul.De inscris s-a ocupat mama.Directoarea este o fosta colega de liceu de a ei.
Ce fericire pe mine,pufnesc amarata.
Ma dau cu putin parfum,ma incalt in tenesi si sunt gata.Cobor intr-un miros de cafea si il urmez ca un caine de vanatoare!
Aroma ma ghidează spre bucatarie si o gasesc pe mama la fel de adormita ca si mine.Macar ea se poate intoarce in pat imediat. Eu mai am de asteptat,asa ca iau o cana si mi-o umplu cu licoarea neagra,mustacind.
Ma asez pe scaun la masa si deschid facebookul. Mai am o jumatate de ora la dispozitie.
CITEȘTI
Love Stories Vol I - Dependenta
Teen FictionRebecca Blake este o adolescenta ce isi traieste viata din plin. Totul se schimba atunci cand este transferata la un liceu nou si il cunoaste pe el. Aceasta este prima mea carte,iar mie mi se pare o porcărie. Am incercat sa o editez,dar imi vine sa...