Capitol 27

5K 204 1
                                    

Ma trezesc la fel de frustrata cum m-am culcat. Incerc sa ma misc,dar Mario este incolacit pe mine ca vita de vie. Scuip parul ce mi-a intrat in gura si incerc sa scap din stransoare fara sa imi trezesc iubitul.

Alarma telefonului suna de zor,dar nu pare sa il deranjeze vreun pic.
Ma smucesc din stransoare si opresc bazaitoarea,apoi ma indrept spre baie frecandu-ma la ochi si intru in dus. Sper sa ma trezeasca mai bine decat a facut-o telefonul meu.

Sunt imbracata si gata de plecare,iar iubitul meu inca doarme. Ce naiba?
Decid sa il mai las sa motaie cat pregatesc micul dejun.

Ma uit la ceas si vad ca este sapte. Bun. La sapte jumatate incep orele,deci avem timp sa mancam un sandwish. Asta daca merg cu Mario cu masina.
Imi trezesc iubitul sarutandu-l usor pe frunte. Continui sa il sarut pe fiecare centimetru din fetisoara lui relaxata,pana ajung la buze.

Tip amuzata cand ma strange in brate si ma trage peste el mormaind.
-Hai sa stam acasa.. mormaie ascuns in scobitura gatului meu si chicotesc.
-Ma gadili si trebuie sa ne grabim. Este sapte si un sfert.
-Mnuu.. miorlaie cu glas de copil bosumflat si ma ridic amuzata de pe el.
-Unde este domnul Mario care ma obliga sa merg la scoala? Rad de fata lui bosumflata si trag pilota jos,incercand sa il trezesc.
-Imbraca-te si coboara repede. Sandwish-ul il mananci in masina! Inchid usa si cobor scarile ceva mai vesela.

Nu imi vine sa cred ca am ajuns sa trag eu de Mario pentru a merge la scoala!
Chicotesc aruncandu-mi in geanta telefonul si portofelul. Nu se aude niciun sunet sus si incep sa ma enervez. Incerc si eu sa invat si sa ajung la scoala,dar domnul de sus ma ignora.
Imi scot telefonul din geanta si caut Thrift shop pe youtube,apoi il conectez la sistem si il dau cat de tare imi suporta urechile.
Daca nici acum nu te trezesti...

-Vrei sa trezim tot cartierul? Ma intreaba Mario amuzat,inchizand muzica.
-Haide! Nu imi spune ca nu mai vrei sa mergi la scoala! Ma uit tuguindu-mi buzele la el si ma bufneste rasul. Niciodata nu pot sa ma prefac serioasa.

Ma urc in masina lui Mario si ma rog sa ajungem la timp. Mai avem cinci minute!
Cu o mana musca din sandwish si cu una trezeste monstrul la viata,zbarlindu-mi pielea.
-Parca nu voiai sa trezim tot cartierul! Ii spun amuzata,dar imediat sunt aruncata in scaun de forta cu care a plecat de pe loc,asa ca..am si uitat ce am vrut sa zic.

Intru in clasa si incerc sa imi calmez respiratia. Nu am alergat deloc,dar felul in care am ajuns la scoala,cu inima in gat,mi-a accelerat pulsul ca o alergare de viteza.
Am ajuns totusi la timp..

Incerc sa fiu atenta la ore,dar ca si la celelalte,mazgalesc caietul si mintea imi sta doar la club. Dupa scoala ne intalnim cu un arhitect sa puna pe foaie ideile mele. Ideile mele! O Doamne! Sunt extaziata ca Mario chiar vrea sa faca ce vreau eu!

-Domnisoara Blake? Isi drege proful de istorie glasul si imi strang ochii. Cacat! Ce m-a intrebat?
-Puteti repeta va rog frumos? Ii zambesc si primesc inapoi o uitatura urata.
Du-te dracu!

-V-am intrebat unde a fost semnata Declaratia de Independenta! Repeta acesta vizibil enervat de neatentia mea si sa fiu a dracu daca stiu raspunsul.
Aud chicotele infundate ale colegilor si ii injur in mintea mea. In loc sa chicoteasca,ar putea sa imi spuna raspunsul.

-Aa.. in josul paginii? Raspunsul meu a sunat ca o intrebare si profesorul aproape scoate flacari pe nas. Ce dracu? Daca stau sa ma gandesc mai bine,am raspuns corect intrebarii lui. Celilalti rad de-a binelea si probabil as rade si eu daca nu as fi in situatia de a lua o nota mica. Asta ghicind dupa comportamentul profesorului care arunca sageti prin privire spre mine.
-Stai jos! Si fi atenta! Tipa el de la catedra si ma asez inapoi in scaun. Asta era raspunsul corect?
Doamne ce porcarie!

Love Stories Vol I - Dependenta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum