Capitol 21

5K 206 3
                                    

Rebecca's pov

Ma pun sa dorm cu inima indoita ca m-am razbunat asa pe el,dar altceva mai rau nu aveam ce sa ii fac.
M-a enervat ca m-a pus sa il astept ca o idioata si el nici macar nu mi-a raspuns la telefon. Putea sa imi spuna ca are treaba la ferma si intelegeam!
Dar nu,el n-a putut sa imi raspunda!
M-a lasat sa fierb,gandindu-ma la ce este mai rau!
Eh,bine i-am facut!

Se baga in pat langa mine si ma ia in brate.
Hmm..incearca sa ma faca sa ma simt prost.
Si ma simt,dar asta nu ma opreste sa ma culc.
Ma revansez maine dimineata.

Ma trezesc orbita de soare. Nu am de ce sa ma plang. La spital ma trezeam orbita de lanterne in ochi.
Ma uit la Mario si doarme.
Doarme atat de frumos..

Ma uit la telefon si este sapte. Am timp sa ma revansez.
Imi musc buza de jos si dau patura la o parte.
Mmm.. e deja treaz amicul de jos..oare n-a dormit deloc?
Chicotesc incet si ma apropii de el lingandu-mi buzele.
Il eliberez din boxeri si ma uit incrucisandu-mi ochii vazandu-l atat de aproape de fata mea.

Il aud pe Mario mormaind si ii trag o limba pe varf,cu obrajii roșii. Dar dacă nu o fac acum,nu o sa o mai fac de rusine!
Il simt tresarind si ma bufneste rasul.
-Iubito! Ce faci? Ma intreaba el ragusit.
-Iau micul dejun!
Ii fac cu ochiul si imi ling buzele inainte sa imi lipesc buzele de el.
Incerc sa il feresc de dinti,imaginandu-mi ca e o acadea.
Una foarte mare de fapt.
Il aud gemand,deci ma descurc.
Nu e chiar asa greu sau scarbos cum imi imaginam eu.
De fapt,m-am udat deja!
Trasez si eu cerculete pe varful lui si simt cum tremura scurt si isi baga mainile in parul meu.
Il cuprind cu gura si imi las capul in jos,apasand cu cercelul pe el.
Imi misc capul in sus si in jos, mai repede,ghidată de mâinile lui.
Incepe sa imi placa,iar tonul implorator-nerabdator în care imi rostește numele,ma înnebunește.

-Beks..nu..mai pot..tine mult.. imi spune intrerupt si il cuprind pe tot.
-Ah Beks!
Incearca sa ma ridice,dar am vazut prin filme ce satisfacuti sunt barbatii cand isi dau drumul in gura femeilor.
Si vorba aia.."fetele rele scuipa,fetele bune inghit" !

Imi misc mana in sus si in jos pe madularulul lui,alaturi de gura,sugand si apasandu-l cu limba.
Isi da drumul gemand gutural,cu degetele strangandu-mi parul si simt un lichid cald cum imi aluneca pe gat. Inghit repede,ca sa nu vomit. Nu e chiar asa placuta asta.

Mario ma priveste fascinat,deci cred ca am facut o treaba buna!

-Iubito! Ai fost perfecta! Ai mai facut..? Isi ridica sprancenele si ma trage spre el.
-Nu. Doar ca nu ma mai uit de ceva timp la desene!
Incepe sa rada clatinand din cap si ma saruta.

-Si de ce m-ai chinuit aseara cu porcaria aia de film,cand puteam sa facem noi o scena erotica? Imi sopteste la ureche si simt fiori in tot corpul.
Erotica?! Nu domnule! Eu vreau porno!
Cum a zis Jo.."ne-am pastrat pana acum,dar si cand o sa o facem,o sa fim porniste!"
Ii fac cu ochiul,apoi ma ridic din pat,deși presiunea din pântecul meu n-a dispărut.
Dar,dimineața asta este pentru el. Pot sa mai astept pana diseară.

Ma uit prin sifonier dupa haine pentru scoala,mijindu-mi ochii.
N-am nimic de îmbrăcat,fir-ar să fie!

-Iubito,o sa ploua mai tarziu.Imbraca-te mai gros putin!
Ma incrunt,apoi imi țugui buzele spre iubitul meu,de larca este vina lui ca ploua.
Arunc pantalonii scurti ce ii aveam in mana.
Cu ce naiba ma îmbrac?

Ma imbrac cu niste blugi taiati si un tricou negru cu inscriptii rock,ma machiez putin cu negru si sunt gata de scoala!Ma incalt cu bocancii cu tinte,  daca tot ploua.

-Esti sigura ca vrei sa te duci la scoala?Ai scutire pana luni! ma intampina mama razand tinand o cana de cafea in mana.
Hmm.. ce e cu ea?Pana acum m-ar fi trimis la scoala si moarta si acum imi spune ca pot sta acasa?!

Love Stories Vol I - Dependenta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum