Epilog

5.7K 300 56
                                    

Este ziua cea mare,iar toata lumea este agitata. Rebecca tipa stresata la Karen,ca rochia o face sa para grasa. Dar nu este grasa,ci doar burtica incepe sa i se vada.
In alta camera,Mario se plimba stresat de colo-colo. Trebuie sa vorbeasca cu Jenna,iar asta cat mai repede.
-O ultima minciuna!
Isi spune el,rontaindu-si buzele,inainte sa iasa ca o furtuna din camera.
O gaseste pe Jenna in curtea din spatele vilei din Spania,povestind cu matusa sa,Carmen.
-Jenna,pot vorbi ceva cu tine?
O intreaba serios. Jenna devine o noanta mai palida la fata,gandindu-se ca s-a intamplat ceva cu Rebecca.
-Ce s-a intamplat? Il intreaba ea,dupa ce s-au asigurat ca sunt singuri.
-Voiam sa te intreb si sa te rog ceva..
Incepe Mario si isi da seama cat de greu ii este sa ii aminteasca asta Jennei.
Ii prinde palmele ei micute intre ale sale si ofteaza.
Gestul lui o sperie tot mai mult pe femeie,gandindu-se la ce e mai rau.
-Tu n-ai facut niciodata avort,asa-i?
Intrebarea lui o ia pe nepregatite,facandu-i inima sa sara peste cateva batai.
Cum a aflat?
Se intreaba ea speriata,gandindu-se la Beks.
-Am inteles. Ii spune Mario repede,intelegand socul Jennei si lipsa raspunsului.
Inca mai spera sa aiba o sansa,ca totul sa i se fi parut. Ca Mounir sa nu fie tatal Rebeccai. Ca Rebecca sa nu isi fi ucis tatal...
Mario ofteaza,apoi ii mangaie palmele reci femeii ce plange incet in fata lui.
-Jenna,nu am spus nimanui lucrul asta. Inafara de cine stii tu ca stie,mai stiu doar eu. Si te-as ruga sa ramana asa.
Ii spune serios,iar Jennei i se ia o piatra de pe inima,auzindu-l. Nu ar fi vrut ca Rebecca sa mai sufere in vreun fel. A suferit destul dupa John,chiar daca el a iubit-o ca si cum ar fi fost copilul lui.
Ea il aproba cu o inclinare usoara a capului,iar cand Mario vrea sa plece,il strange de mana. O alta intrebare i s-a ridicat,iar aceasta pare mai grava decat toate. Nu se poate!
-Mario...el stie?
Mario intelegand la cine se refera,doar clatina din cap,evitand sa ii spuna ca si-a dat seama,dar nu ii mai foloseste.
-Stai linistita,Mounir nu o sa se mai atinga de voi.
Jenna se cutremura,intelegandu-i vorbele. Dar incearca sa uite si sa isi revina pentru fata ei.
Este ziua cea mare,ziua in care Rebecca si Mario isi unesc destinele.

Toata lumea este asezata la locul ei,Mario isi asteapta mireasa nerabdator,simtindu-i lipsa pe tot parcursul zilei.
Marsul mirilor incepe,iar toti se intorc sa o vada pe Rebecca parca plutind deasupra covorului rosu,ce se intinde de pe scarile vilei pana la altar. Radiaza de fericire si mareste pasul,facandu-i pe invitati sa chicoteasca.
John,tatal ei,o saruta pe frunte apoi o lasa pe mana lui Mario.
Chiar daca intre John si Jenna s-a produs o ruptura,iar acestuia ii era dor de adolescenta pierduta,lucrurile acestea nu aveau nici legatura cu faptul ca el o iubea pe Rebecca. Si a fost tare fericit,cand aceasta l-a sunat si l-a invitat la nunta.
Acum,cu lacrimi in ochi,se aseaza langa Jenna pe scaun.
Toti sunt atenti la slujba,mai putin viitorii miri ce se sorb din priviri si ignora absolut totul din jurul lor.
Rebecca simte ca pluteste. Se simte cea mai fericita femeie de pe pamant,avandu-l alaturi pe Mario.
Iar Mario...
Mario este indragostit peste cap de satena cu ochi verzi,care i-a dat viata peste cap din prima clipa in care a vazut-o.
Si acum isi aminteste socul care l-a avut vazand-o dansand in clubul lui.
Toate prin cate au trecut,intr-un timp atat de scurt,i-au apropiat si i-au facut sa se indragosteasca iremediabil si sa se simta incompleti unul fara altul.

Dupa cateva multe semne facute de preot,acestia isi indreapta atentia asupra lui,realizand ca au ajuns la partea in care trebuie sa spuna DA! .
Asa ca spun DA! amandoi la unison,inainte ca preotul sa ii intrebe pe fiecare,facandu-i pe toti sa rada.
Isi pun verighetele pe deget si se saruta sub aplauzele invitatilor,de parca ar fi ultimul lor sarut.

Petrecerea continua,iar proaspetii miri nu isi doresc decat sa dispara cat mai repede de acolo.
Asa ca,amintindu-si planul,fac semn Dj-ului sa puna Every single lady a lui Beyonce,iar toata domnisoarele se strang intr-o parte,asteptand ca Rebecca sa arunce buchetul.
Aceasta se intoarce cu spatele si isi da mainile pe spate ca si cum ar arunca buchetul,dar nu o face.
In schimb se intoarce spre fete si ajungand in fata prietenei ei cele mai bune,ii inmaneaza buchetul.
Jo,se uita confuza la ea,dar cand il vede pe Xander in fata ei,îngenuncheat, tinand o cutiuta mica cu un inel de logodna in el,i se umezesc ochii si incearca sa gaseasca puterea sa ramana in picioare.
Toti sunt induiosati,plangand si felicitand viitorii miri. Chiar si Rebecca si Karen,singurele inafara de Xander care mai stiau de plan,plang si se simt emotionate pentru Jo.

***

Dupa 15 ani

Viata lui Mario si a Rebeccai a fost ca de basm,el sufocand-o cu grija lui pe toata perioada sarcinii si nu numai.
Rebecca a nascut o fetita sanatoasa,devenind in curand centrul atentiei,iubita si ocrotita de toata lumea. Asa cum i-a promis lui Karen,Rebecca o ruga sa ii boteze fata.
Karen, care oricum o iubea nespus pe pitica,fu emotionata auzindu-i cererea prietenei ei.
Stia ca si Rebecca sufera o data cu ea din cauza ca nu poate avea copii.

-Nu am de gand sa merg in nicio parte cu voi! Cum v-a trecut prin minte ca as vrea sa las America pentru oricare alta tara?
Tipa Evelyn spre mama ei,ce se abtine cu greu sa nu o pocneasca.
Nu a batut-o niciodata,dar crizele ei adolescentine o scot din sarite. In plus,nu se mutau,doar mergeau intr-o excursie prin Europa.
-Eve.. Incearca Rebecca sa ii explice,dar in zadar. Copila tipa si urla,trantind si spargand totul in calea ei.
-Evelyn Maria Contreras! Tipa Rebecca nervoasa,facandu-si fiica sa inceteze cu prostiile. Si asa erau presati de timp,nu mai avea nevoie de protestele fiicei ei.
-Daca in jumatate de ora nu ai bagajul facut,pleci doar cu ce esti imbracata si punct! Te-am anuntat de o saptamana ca plecam! Tipa ea din nou,enervandu-se si mai tare.
Nici Rebeccai nu ii placea faptul ca trebuiau sa se ascunda,dar momentan nu aveau ce face.
Mario incetase de ceva ani cu vanzarea drogurilor,axandu-se pe cluburi si restaurante. Voiau sa ii ofere fiicei lor tot ce era mai bun.
Dar uitand complet scena din seara in care Mounir a murit,nu s-au gandit nicio secunda ca fiul lui,copilul ce l-a zarit Mario in gradina,va dori sa ii razbune moartea tatalui sau.
Prin urmare,Rebecca pleca acum cu Evelyn,prin Europa,incercand sa isi piarda urma,cat Mario rezolva problema.

Asa ca intr-o ora,Mario isi saruta pe frunte fiica imbufnata si o lasa mai apoi sa o zbugheasca nervoasa in interiorul Jetului.
-Te rog, Mario,vino cu noi! Se ruga Rebecca de sotul ei,cu ochii in lacrimi,pentru a mia oara.
-Iubito,trebuie sa rezolv! Intelege! Nu suntem doar noi! Ci si ea!
Arata spre interiorul avionului,incercand sa o faca pe Beks sa inteleaga ca tot ce face,face pentru ele.
Si in plus,nu voia ca fiica lui sa ramana singura ,in caz ca ceva mergea prost. Nu ii putea permite Rebeccai sa isi puna viata in pericol.
Asa ca,cu ochii in lacrimi,Rebecca isi saruta sotul de parca ar fi fost ultima data cand se vad.
Mario ii simtii teama Rebeccai,dar alesese sa o ignore,cel putin pentru moment.
Insa si ceva in sufletul lui se franse,vazand jetul decoland si departandu-se de el.

Sfarsitul primei parti!
😆 in sfarsit!

Love Stories Vol I - Dependenta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum