Mario'spov
Cat de prost sa fiu sa recunosc ca am atins-o?
Rebecca credea ca a visat. Si asa si trebuia sa ramana!-Mario!Ma uit la tata care este nespus de fericit.
-Am inteles!Am doua zile sa pun la punct laboratorul! Totusi as fi vrut sa imi spui inainte sa ii trimiti peste mine! Cubanezii aia nu au nimic in cap!Numai de felicitarile lui nu am chef acum!
-Am vrut sa iti dovedesc tie,atat si mie ca te poti descurca singur de acum incolo.
Ma uit la el cum se balanseaza cu scaunul biroului in fata si in spate.
Se opreste si isi impreuneaza mainile sub barbie,privindu-ma serios.
-Mario,noi ne intoarcem in Spania.
Nu e tocmai o noutate sa aflu asta.
I-am mai auzit vorbind pe tema asta, dar nu credeam ca poate tata sa isi paraseasca mirificul birou la care ma uit acum.
O camera destul de mare,in care are un birou negru din lemn masiv,scaunul pe care sta,o masa de doisprezece persoane cu scaune,cateva statuete cu trupuri de femei,o canapea cu doua fotolii si niste fotografii cu el si cativa interlopi pe pereti.
-Am trimis cativa baieti sa se ocupe cu renovarea casei. In cateva luni plecam. Dar pana atunci, vreau sa fiu sigur ca te descurci singur! Nu vreau sa renunti la scoala! Vreau sa iti iei diploma!
-Nu renunt la scoala tata! Nu-ti fa probleme din cauza asta. O luati si pe Carmen cu voi? Carmen e sora mea mai mica. Un copil zapacit de zece ani!
-Da. Normal ca o luam! Cu cine sa ramana aici?
Bineinteles ca nu cu mine!
-Bine tata,mai vorbim. Trebuie sa ajung sa vad starea laboratorului.
Ma ridic si plec,din fericire fără să îi mai aud sfaturile tatei.Afara dau cu ochii de Karen si Jack.
-Ce faci frate? Pe unde ai umblat azi? Am tot incercat sa dam de tine,dar degeaba.
Amadoi se uita la mine urat.
-Am avut treaba! De ce? S-a intamplat ceva?
-Nu chiar. Am achizitionat cativa farmacisti! Imi spune Karen mandra.
-Cum ai dat de ei?
-Sunt vechi prieteni de ai lui Patrick.I-am invitat astazi la o cafea!
Ma uit la ea cum zambeste si isi masoara unghiile. Asta inseamna ca s-a distrat speriindu-i.
Cand te uiti la ea,chiar este o femeie frumoasa,dar este al dracului de rea!Nu stiu cum are Jack tupeu sa doarma cu ea in acelasi pat!
-Patrick unde este?
-Ii cazeaza la ferma. Mai este putin si termina si echipa de sterilizat si putem sa incepem! Jack este mai entuziasmat decat mine de laboratorul asta.Am cumparat o ferma in afara
orasului si am pregatit-o pentru prelucrarea si combinarea drogurilor.
Am discutat astazi cu Carlos si cu Dominic.Celalalt doar asculta,asa ca nu-mi amintesc numele lui.
-Vor si cubanezii sa isi trimita cativa oameni.
-De ce? Le e frica sa nu le dam teapa? Ma intreaba Jack sarcastic.
-Asa cred,dar atata timp cat sunt buni,nu ne intereseaza! Hai sa vedem cat mai au pana termina. In doua zile vreau sa fie totul gata!Ma uit la masina lui Karen si sunt tot mai convins ca in relatia lor,ea e barbatul!
Conduce un Dodge Ram negru pe care l-a blindat. Iar Jack un Mustang rosu.-Hai sa mergem cu masina mea,iar pe urma domnule Mario,ne faci cinste! Nu ai nimic sa ne spui?ma intreaba nebuna cu mainile in sold.
Ma uit la ea mirat si ea si isi da ochii peste cap. Urasc cand face asta. Si Rebecca face la fel.
-Promovarea ta? Ca ramai singur acasa? Continua ea sa se maimutareasca.
-Nu ai putut sa te abtii si ai tras cu urechea? O cert eu in joaca si ea scoate limba la mine .
La fel a facut si Rebecca. Doar ca ea are si un piercing in limba care... Ma încrunt.
-Doar ma cunosti. Imi place sa stiu tot. Asa ca azi am cunoscut-o pe Rebecca.
Imi face cu ochiul si se urca in masina. De fapt escaladeaza pe ea. Ajunge doar pana la roti. De ce ii place sa conduca monstrul asta,nu pot sa imi dau seama.
Ma urc in spate si ma uit la ea,sa dezvolte. Nu imi place tonul ei mieros.
-Ce? Am vorbit putin. A vrut sa ma cafteasca,poti sa crezi? Începe să râdă,iar râsul ii este înăbușit de sunetul motorului.
Daca as fi crezut ca ii poate face fata Beks,as fi vrut sa ii dea una in gura aia mare a ei.
-Karen,las-o in pace. Nu are nevoie de noi in viata ei!
-Calmeaza-te Mario! Doar am facut cunostinta si am invitat-o la un suc,dar ne-a refuzat. De fapt s-a gandit putin si apoi ne-a refuzat. Se intoarce spre mine cu ochii mijiti. Contreras,se pare ca perioada ta de burlacie e pe duca!continuă ranjind.
-Ce tot vorbesti Karen? Nu am nicio treaba cu ea! Ma uit la Jack si imi vine sa il pocnesc. Sigur i-a zis nebunei de Karen ca am luat-o de pe pista aseara,de a pomenit ea de Rebecca.
-Aham..mai vorbim noi. E draguta tipa. Imi place de ea. Din ce in ce mai mult!
-Fi atenta la drum Karen si nu ar fi treaba ta nici daca as vrea doar s-o fut,nici daca as vrea altceva de la ea!
-Ce neobrazat! Se intinde sa isi aranjeze oglinda in asa fel incat sa ma vada. Sa stii ca tot trebuie sa sarbatorim. Se tine o petrecere la nu stiu cine dracu din liceu,asa ca daca nu ne scoti la bautura mergem acolo!
Oftez.
CITEȘTI
Love Stories Vol I - Dependenta
أدب المراهقينRebecca Blake este o adolescenta ce isi traieste viata din plin. Totul se schimba atunci cand este transferata la un liceu nou si il cunoaste pe el. Aceasta este prima mea carte,iar mie mi se pare o porcărie. Am incercat sa o editez,dar imi vine sa...