Capitol 16

4.9K 213 1
                                    

Mario's pov

Ajung la adresa barului,pe care mi-a dat-o Dean si ma opresc incruntandu-ma.Miroase a tutun statut.Cum a intrat Beks aici?E o bodega!
Imi masez cuta dintre sprâncene și măsor locul cu privirea.
Nu pare a local în care să intri. Cel puțin eu n-as intra si nici pe Rebecca n-o vad intrând.
Dar nici pe Dean,care mi-a spus adresa cam cu jumatate de gura,de parca ar recunoaste-o.

Intru ca o furtuna si cateva capete se intorc spre mine. Dar nu si ea. Sper sa fie la baie si sa nu fi plecat de aici.I-am spus sa ma astepte.
Vad o femeie dupa bar spaland pahare si ma indrept cu pasi apasati spre ea.
-Buna ziua.Caut o fata satena ,cu ochii verzi.A fost aici mai devreme.Unde este?
Barmanita scapa un pahar din mana,facandu-l tandari la picioarele ei,uitandu-se speriata la mine.

-A..a plecat mai devreme! se balbaie lasandu-si privirea in jos.
Ce dracu ai mai facut Beks?
Oftez si ma intorc spre iesire. Imi scot telefonul si o apelez din nou.De ce nu m-a asteptat?

Aud ca incepe sa cante Castle in the snow infundat si raman in prag.Asta e tonul de apel al Rebeccai.
Ma intorc si ma indrept spre sunet.
Suna de undeva de pe jos.
Ce dracu?
Ma bag pe sub masa si il zaresc sunand de sub un calorifer.
Cum dracu a ajuns acolo? Reusesc sa il iau si vad ca are spart ecranul.
Ce a enervat-o atat de tare incat sa isi sparga telefonul si sa il lase aici? Ma intorc spre barmanita,care acum vorbeste la telefon si se uita la mine.Ceva nu miroase bine.
Oare nu a plecat?
Dar de ce sa se ascundă?

-Unde este fata care a fost mai devreme aici? ma asez pe un scaun in fata ei si si bat cu degetele pe bar.Ea se uita speriata la mine si inchide telefonul.

-A plecat domnule.A baut o cafea si a plecat. Se uita prin bar evitand sa ma priveasca in fata.Deci minte.

-Imi spui imediat ce s-a intamplat pana nu iti demolez totul! Ma aplec spre ea si marai printre dinți. Sunt constient ca arat ca un diavol,iar femeia din fata mea are peste 40 de ani,dar ceva s-a întâmplat,iar ea nu vrea să imi spuna.
Simt cum incepe sa imi zvacneasca tampla de nervi.
In cocina asta sunt numai boschetari si oricare din ei ar fi putut sa o atinga sau cine stie ce sa ii faca. Ma cutremur gandindu-ma,iar un nou val de furie ma străbate.

-Domnule,nu vreau probleme.Fata s-a certat cu cineva,mi-a rasturnat mesele si a plecat.Am trecut cu vederea si nu am sunat la politie, pentru ca nu vreau probleme.Va rog sa va cautati prietena in alta parte ca aici nu este!
Eh,deci nu a plecat pur si simplu.
Ma las pe spate si imi mijesc ochii.

-Si cum arata persoana cu care s-a certat? o intreb aratandu-mi colții printr-un zambet.
Nu o cunosc destul de bine pe Rebecca sa stiu cu cine se cearta,dar stiu ca ii sare tandara repede,asa ca nu ma mira faptul ca a facut scandal.Dar nu inteleg de ce nu mi-a zis de prima data cand am întrebat.

-Un baiat inalt si mai bine facut.
Rostește repede,ridicând din umeri si se intoarce cu spatele. Acum am treaba,daca nu doriti sa consumati nimic,va rog sa ma scuzati!continuă cu o voce tremurândă.

Un baiat inalt si bine facut?Din cate stiu eu,Beks nu a avut relatii serioase.
Deci un fost iubit iese din discutie.
Ce baiat inalt si bine facut?
Ma uit pe sus dupa camere de supreveghere si observ la intrare.Nu cred ca acoperă tot localul,dar sper sa fi prins ceva din ce s-a intamplat.
Mai arunc o privire în jurul meu și observ cioburile de pe jos care mi-au scapat din vedere.
În rest,nu arată ca si cum s-ar fi intamplat ceva aici.
Dar femeia asta ascunde ceva si ii este frica sa spuna ce! Si nu este vorba doar de un scandal.

Ies fara sa mai spun nimic,deși furia imi întunecă vederea si ma urc in masina.
Il sun pe Dean sa vad daca se poate conecta la camera barului si ma indrept spre casa Rebeccai. Dupa spusele barmanitei,ar trebui sa fie acasa.
Si orice ar stii Dean,am sa aflu e urmă.

Love Stories Vol I - Dependenta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum