-Ce faci Beks?
Imi ridic capul afisand o expresie in ton cu starea mea,doar ca sa o vad pe Karen langa mine,aprinzandu-si o tigare.
Oftez si imi las capul inapoi pe genunchi.
-Te-a exmatriculat?Poti sa vorbesti cu Mario sa te ajute el.
Nu o cunosc bine pe Karen,dar in tonul ei este ceva ciudat. Oare îngrijorare?
Simt un nod in gat cand ii aud numele lui si incerc sa imi alung sentimentul de neliniste.-Nu m-a exmatriculat.A vorbit deja Mario cu ea. Karen se muta mai aproape de mine si ma pleostesc mai mult când ii simt mana pe spatele meu,mangaindu-ma usor.
-Si atunci ce s-a intamplat?De ce esti atat de suparata? Imi intorc capul si ma uit la ea.Imi zambeste.Ii zambesc si eu.
-Haide Beks.Zi-mi ce s-a intamplat.Poate pot sa te ajut,mă îndeamnă.Of,scoate-mi-l din cap! imi vine sa tip,dar ma abtin.
-Trebuie sa vin cu unul dintre parinti la scoala!Rasuflu bosumflata si ea incepe sa rada.
-Esti majora Beks!Care e ideea?
-Nu e chiar atat de simplu ,Karen.Inca stau la ei in casa si ma intretin.Nu castig chiar atat din animatie incat sa imi permit sa ma mut singura!
Vad,practic, cum ii se maresc ochii.-Esti animatoare? Ma intreaba surprinsa,masurandu-ma din cap pana in picioare cu ochii brusc strălucitori.
Ce? Nu i-a spus Mario?-Da. ii raspund intepata. Sper sa nu aiba si ea idei ca restul populatiei, ca animatoarele sunt curve.
-Pai asta e super tare.Mario stie?Stii ca are si el un club?Poate dansezi la clubul lui! imi zice entuziasmata.
Nu împărtășim sentimentul de entuziasm.-Nu mersi.Am dansat marti acolo.Mi-a ajuns! I se maresc ochii mai mult,daca este posobil si incepe sa rada.
-De aia e el atat de innebunit dupa tine!I-ai sucit mintile!continuă sa rada clatinand din cap.
Oftez teatral,dar de ce sa mint? Imi place ce aud.-Nu e innebunit dupa mine!De unde ti-a venit ideea asta? O intreb mijindu-mi ochii. Ma priveste obraznic si imi da parul dupa ureche.
-Stiu eu.Nu stiu ce i-ai facut,dar aproape m-a omorat ca te-am luat pe pista si te-am lasat sa te urci pe capota.Asta dupa ce ne-a spus clar mie si lui Jack sa nu ne apropiem de tine!
Acum e randul meu sa imi maresc ochii!-Cum adica?De ce sa nu va apropiati de mine?
Isi da seama ca a scos o pasarica pe gura si isi musca buza.Haide brunetico,nu ma lasa asa!-Nu e treaba mea sa ma bag,imi inchide gura. Acum,ia spune-mi domnisoara,unde venim sa te vedem? Isi largeste zambetul si bate din palme ca un copil mic.
Imi dau ochii peste cap.Daca vreau sa il evit,ar fi cazul sa NU MAI INTREB NIMIC DE EL!!!!-Nu mai dansez,oftez infranta..Sunt pedepsita.Si dupa ziua de luni cand trebuie sa vina ai mei la scoala o sa fiu moarta!Deci probabil la cimitir! Imi las capul inapoi pe genunchi,iar ea ma maseaza in continuare pe spate.
-Nu poti sa le spui ca ai un proiect de facut sau ceva? Ma uit la Karen de parca e proasta si chiar cred ca e un pic.
-Iti dai seama ca nu am cum sa ies din casa diseara,nu?Ma uit la ea si ii vad colturile buzelor ridicandu-se incet intr-un zambet.
-Nu pe usa din fata!rostește pe un ton conspirativ.
Ma uit la ea cu gura căscată si incep sa mi se invarta si mie rotitele in sfrasit. Credeam ca cineva mi le-a dereglat.
Si imi vine sa o iau in brate. Si o iau!
Imi retrag gandurile in care am facut-o proasta!
-Karen! Te iubesc! Sar la ea in brate,dar cadem una peste alta. Ma rostogolesc de pe ea si ma las pe spate. Inca radem ca nebunele. Acum trebuie doar sa invat sa sar de la balcon fara sa imi rup gatul! O vad pe Karen cum se uita ciudat la mine si da din cap intrebatoare cand ma vede intristandu-ma.
-Camera mea e la etaj! Se lumineaza la fata si ridica un deget in aer.
-Te ajut eu. Unde stai? Sar inapoi pe ea si o pup. Ii explic cum sa ajunga si stabilim ca la zece sa fie la mine sub balcon.
CITEȘTI
Love Stories Vol I - Dependenta
Fiksi RemajaRebecca Blake este o adolescenta ce isi traieste viata din plin. Totul se schimba atunci cand este transferata la un liceu nou si il cunoaste pe el. Aceasta este prima mea carte,iar mie mi se pare o porcărie. Am incercat sa o editez,dar imi vine sa...