Capitol 26

4.5K 196 1
                                    

Ma trezesc mai obosita decat m-am culcat. Rugamintile mele de a avea un somn fara vise,a fost ignorat total. Drept urmare,am visat-o pe Bela impuscandu-l pe Darkness incontinuu. Ca un film prost ,ce se rula fara oprire.

Ma spal pe fata si ma uit in oglinda,incurajandu-ma sa trec peste. A trecut! Totul a trecut. Oftez si imi periez dintii,gandindu-ma la Camaro.
Trebuie sa imi continui viata,linistita. Lucru care nu ar fi fost posibil cu Bela in viata. Deci de azi inainte,voi fi o noua Beks,imbunatatita. 

Ma imbrac rapid,vazand ca este sapte jumatate deja si cobor la parter. Il gasesc pe iubitul meu imbracat,tinand o cana de cafea in mana.
Ma apropii de el si ii fur cafeaua,plasandu-i sarutari umede pe gat. Diseara trebuie sa il satisfacem cumva..

-Iubito,dupa scoala eu am treaba. Sigur nu vrei sa o iei pe Karen cu tine? Ma intreaba el inca o data.
-Nu. Ti-am spus. Vreau sa vorbesc cu Jo. Nu ma deranjeaza prezenta lui Karen,dar chiar mi-a fost dor de prietena mea. Nu vreau sa o impart cu nimeni cateva ore. Ii zambesc si el ma aproba.

Ma urc in Camaro si imi musc buza entuziasmata. Mario ma asteapta in spatele meu,in Trevita si pornesc motorul nerabdatoare. Las ambreajul incet in jos,in acelasi timp in care apas pe acceleratie usor. Nu vreau sa imi moara motorul si sa ma puna Mario sa merg cu el.

Pornesc lin si frumos de pe loc si simt cum vibreaza toata masina din cauza masinii din spatele meu. Doamne! Cati cai are masina aia? Ma uit in oglinda retrovizoare si il vad pe Mario tot un zambet. Ca un copil ce tocmai a primit jucaria mult dorita. Clatin din cap si ii trimit un sarut,dar imi dau ochii peste cap realizand ca nu are cum sa ma vada. Am geamurile fumurii.

Parchez in curtea scolii si absolut toti elevii se uita la noi. La mine probabil ca asta a fost masina lui Mario inainte de R8,crezand ca este el , si la Trevita cu gurile cascate. Pot jura ca si profesorii se uita la noi acum.

Cobor din masina si ma indrept spre iubitul meu.
Coboara si el din masina ca o adevarata diva pe covorul rosu si imi zambeste strengareste.
Inima mi-o ia la galop si un chef nebun de a-i pupa fiecare milimetru din pielea lui fierbinte,pune stapanire pe mine.
Probabil imi simte starea ce a preluat controlul asupra corpului meu si ma ridica in brate.
Imi incolacesc picioarele in jurul lui si imi lipesc buzele de ale sale,sarutandu-l apasat si salbatic.
Ii simt zambetul mulandu-se pe buzele mele si il musc usor.
Maraitul lui nu face altceva decat sa imi deregleze hormonii si asa dereglati si imi misc usor bazinul pe el.
Prietenul de jos da semne ca incepe sa se trezeasca si este randul meu sa zambesc.
Aud susotelile si exclamatiile de uimire ale celorlalti si imi dau ochii peste cap. Pe aceasta varianta noua a Rebeccai,nu o intereseaza parerile altora.

O pup pe Karen,iar ea imi face cu ochiul si il salut si pe Jack. El imi zambeste stramb si ma incrunt la el.
Ce dracu are?
-Ce are Jack? O intreb pe Karen lasandu-i pe baieti sa inainteze.
-S-a certat cu Mario ieri. Dar nu e nimic grav, stai linistita. Probabil e suparat ca mi-a dat mie Trevita aseara si nu lui. Chicoteste ea.

Hmm..de ce s-au certat? Imi mijesc ochii spre ei si ii vad vorbind. Nu se mai ciondanesc,vorbesc serios,deci s-au certat ca lumea.

Imi scot cartea de spaniola din dulap si ma indrept spre clasa, cu Mario in brate. Putin ma intereseaza de privirile celorlalti. De fapt,nu ma intereseaza deloc!

Ne asezam amandoi in banca si el imi explica cam ce ar vrea sa faca din clubul in aer liber. Este interesant ce are de gand,desi eu as cam schimba unele lucruri,dar il aprob. Nu e clubul meu sa ma bag.
Profesoara ne intrerupe discutia si ma indrept in scaun,decisa sa ma pun pe invatat.
Ascult cu atentie lectia predata si inteleg cam tot ce zice. Dar nu pot vorbi. Cuvintele nu vor sa imi iasa din gura. De parca as avea ceva,ce imi opreste cuvintele inainte sa imi iasa pe buze. In mintea mea,pronunt perfect,dar cand vine vorba sa si vorbesc..exista o problema!

Love Stories Vol I - Dependenta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum