Capitol 28

4.4K 206 5
                                    

Soarele imi lumineaza fata si ma intind ca o pisica,incercand sa imi trezesc si iubitul. Nu stiu cat este ceasul,dar cred ca destul de tarziu,tinand cont ca nu sunt obosita. Si tinand cont si de ora la care am adormit...
Chicotesc usor si ma intorc cu fata spre Mario. Nu pare deranjat nici macar de razele soarelui ce ii mangaie fata,facandu-l sa arate ca un inger. Ingerul meu!
Ii dau la o parte suvitele ce ii stau rebele pe frunte si ii sarut usor nasul lui perfect.
Inima incepe sa faca salturi,iar pe Minnie trebuie sa o cert in gand. Inca simt urmele noptii trecute,iar ea saliveaza din nou. Of! Am febra muscularaa..
Tresar speriata si imi maresc ochii.
-M-ai muscat! Raule! Ma razgai la Mario,iar el imi pupa degetul ce tocmai mi l-a muscat.
-Aseara nu te mai plangeai! Imi raspunde zambind draceste si ma bufneste rasul.
Ma arunc peste el si incerc sa il gadil. Proasta miscare.
Incep sa rad si sa raman fara aer,cand dintr-o miscare ma rostogoleste si se urca peste mine.
-Iubiiii! Tip la el printre hohotele de ras,incercand sa il fac sa inceteze. Mainile lui se plimba pe costele mele si pe gat,unde ma gadil foarte tare.
-Te rrogg! Nu mai pot! Lasa-ma! Incerc sa il imping de pe mine,dar nu reusesc nici sa il clintesc,nici sa ma incolacesc cumva sa nu ma mai gadile.
Cand intr-un final raman fara aer,ma lasa si el sa iau o portie zdravana,umplandu-mi plamanii.
Ma opresc din isteria de ras si ochii imi cad pe buzele lui ce cu cateva ore in urma mi-au sarutat fiecare centimetru din piele.
Inghit in sec si imi umezesc buzele involuntar,iar inima ce abia se potolise dupa seria de gadilaturi,a luat-o iar la goana cand Mario imi rapeste iar aerul,sarutandu-ma apasat.
Palmele ii coboara de pe gatul meu pe sani,managaindu-i si dezmierdandu-i asa cum doar el o face,innebunindu-mă.
Nu mai are rost sa o cert pe Minnie,ci imi desfac picioarele,primindu-mi iubitul cum se cuvine.
Geamatul gutural ce mi se imprima pe pielea gatului ma infioara si imi musc buzele cu putere,arcuindu-mi spatele.

-Hai sa mancam iubito si apoi putem merge pe plaja.
Zambesc incantata si ii trimit o bezea lui Mario inainte sa intru in baie si sa imi fac un dus. Dusul care l-am facut impreuna,numai dus nu a fost..

Tinand cont ca este dupa amiaza,soarele inca straluceste pe cer,asa ca imbrac tot o rochita vaporoasa,alba si lunga,cu spatele gol. Arunc sandalele cu toc intr-un colt al camerei si incalt sandalele mele lejere fara toc.
Inchid usa in urma mea ,iar mirosul de flori proaspete imi inunda narile din nou,schimbandu-mi parerea usor-usor despre boscheti. Chiar sunt misto! O sa iau si eu cand ajungem acasa si o sa fac un fel florarie in casa. Ha!

Aud diferite voci dinspre parter si merg usor in directia lor. Chiar daca am facut turul resedintei,inca am probleme cu orientarea. Dar la dracu! Au 30 si ceva de camere! Imi trebuie o harta! Bine ca baia este in camera,ca altfel as fi facut pe mine pana o gaseam!

Zambetul nu mi-a disparut de pe chip,iar roseata isi face si ea aparitia in obraji cand realizez in sfarsit!
Cred ca am tipat si m-am vaicarit atat de tare incat au auzit si angajatii din cladirea anexa unde au camerele. Atat aseara cat si azi! Oh Doamne!
Scutur usor din cap si inspir puternic inainte sa imi fac simtita prezenta in living.
Cu capul sus si pasind increzator,nu fac mai mult de doi pasi pana sa incremenesc,iar roseata sa revina in forta.
Cinci perechi de ochi ma privesc. O pereche usor amuzata,dar pot citi admiratia si dragostea in ei,iar la restul de patru...amuzament si curiozitate. Cacat!

-Buna Rebecca! Vino!
Inghit nodul din gat si pasesc iar usor,fara tragere de inima,alaturandu-ma familiei Contreras.
Cea care mi s-a adresat este Isabela,mama lui Mario,langa ea o mogaldeata de 10 ani,bruneta,cu parul lung si drept,Carmen-sora lui Mario,langa ele cealalta Carmen,matusa lui Mario si directoara noastra,iar in capatul mesei,o statura cat noi toti la un loc,un munte de om,plin de muschi,ce cred ca este tatal lui Mario. Pot citi surprinderea pe fata lui in timp ce ma studiaza de parca as fi un exponat la muzeu.
Tresar cand aud un scaun miscandu-se si imi indrept privirea spre sunet,doar ca sa imi vad iubitul ridicandu-se ,zambindu-mi.

Love Stories Vol I - Dependenta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum