Capitol 14

5.9K 239 11
                                    

Mario' pov

Simt cum nervii pun stapanire pe mine si il prind de guler pe Stefan.

-Ce tot bolborosesti acolo? Marai printre dinti,iar el se uita speriat la mine.

De obicei,Stef e foarte calm si linistit. El vinde cea mai multa marfa pe strada.

-Mario..de ce e ea aici? Se balbaie inrosindu-se la fata,aratand spre Rebecca.

Ea se uita speriata la el si nu cred ca il cunoaste.

-Rebecca este iubita mea! Cum indraznesti sa ii vorbesti asa?marai cu dintii inclestati spre el,speriind-o si pe Rebecca.

-Frate,scuza-ma! Cred ca am confundat-o.. dar cred ca pe ea am vazut-o la Jo acasa! Ma uit la el si imi pica fisa. Toata saptamana a fost in depresie ca a murit tipa de care este el obsedat.

-Jo? Ma uit la Rebecca si vad ca inca se uita speriata la Stefan.

-A fost o gluma.. murmura ea.
Ii dau drumul lui Stefan si ma uit la ea. Ce gluma?

-Iubito,despre ce vorbesti? O intreb incurcat.
-O terorizeaza pe Jo si am facut o gluma.. imi sopteste incet si o mangai pe obraz.
-Ce fel de gluma?
Ce dracu gluma ar fi putut sa faca? Inca nu mi-au trecut nervii de tot,dar incerc sa ma controlez in fata privirii ei speriate.
-Pai..i-am spus ca a murit! Exclama ea cu o urma de amuzament,probabil amintindu-si momentul.

-Ai iesit la geam ciufulita si plina de sange..avea chiar si o poza si o lumanare.. sopteste Stefan pierdut.

Karen a izbucnit intr-un ras isteric si se tine de burta,iar Jack si Patrick rad si ei.

Gluma ei a fost buna. Trebuie sa recunosc. Dar daca o vedea Stefan intamplator pe strada? Mai ales ca stau aproape.

-Gata cu spectacolul! Descarcati lotul! Strig la ei si o apuc pe Rebecca de mana.
Nu are rost sa stam aici. Mergem sus in casa.

-Rebecca, imi musc buza si nu stiu cum sa ii explic.
-Iubito,ce se intampla daca te intalneai cu Stefan pe strada? Vad ca isi lasa capul in jos. Bine ca nu e cu gura mare si realizeaza si ea in ce prostii se baga.

-Iubitule,a fost doar o gluma..nu m-am gandit asa..
Hmm..."iubitule" suna bine iesind din gura ei.

-Si cum adica erai ciufulita si plina de sange? Acum imi amintesc ca asa a zis Stef ca a vazut-o.

-Pai ciufulita si sange aveam deja in par,restul a fost ruj. imi sopteste ea si isi fereste privirea. Simt cum inima incepe sa imi bata mai tare si sangele imi ingheata in vene. De unde avea sange in par?!

-De unde aveai sange in par? Cand s-a intamplat asta mai exact? Incerc sa imi temperez vocea,sa nu imi sune la fel de disperata cum ma simt. Nu cred ca s-a intamplat mai demult de o saptamana.

-Marti. Cand am plecat de la club,m-am dus la Jo. Imi sopteste usor,evitandu-mi privirea.
Marti..adica cand a incercat dobitocul ala sa o violeze. Dar sunt sigur ca Alec mi-a spus ca a lasat-o acasa.

-Unde te-a lasat Alec? O intreb mijindu-mi ochii.

-La Jo. Dar m-a lasat acolo pentru ca nu am vrut sa ma duc acasa. Si chiar daca ma lasa in fata casei,tot la ea ma duceam! Isi ridica fata si isi ia postura de artagoasa. Imi place sa te vad asa pisico.

Trebuie sa port o discutie cu Alec. Nu imi place cand cineva nu ma asculta. Daca se intampla altceva? Daca intra Stefan peste ele in casa?

-Iubito,Stefan nu este un baiat rau. Si a fost urat ce ati facut voi. Presupun ca si Jo a participat. A cui a fost ideea? O vad ca isi da ochii peste cap.

Love Stories Vol I - Dependenta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum