Ajung acasa si daca as putea sa ma tavalesc pe jos de fericire,as face-o!
Nu imi vine sa cred ca am ajuns in sfarsit acasa!-Iti duc geanta in camera ta? Ma uit zambind la Karen si imi musc buza.
-Las-o aici. Hai sa iti fac cunostinta cu Darkness!
Mi-e foarte dor de el,dar trebuie sa am grija. Nu doar de picior,ci si de operatie.
Chiar daca nu ma mai doare si este aproape vindecata,ma mai jeneaza putin cand ma aplec.-Beks,nu cred ca e o idee buna.. mustaceste Karen,dar eu vreau sa il vad!
-Haide K! Imi dau ochii peste cap si o trag de mana spre iesirea in curte.Il vad pe Darkness lenevind la soare, gafaind. Nu s-ar misca de acolo.
Ce ii straluceste blana!-Dark! Strig la el si sare speriat. Darkness! Se uita pe langa el si ma bufneste rasul.
Caine prostut!
-Cine-i panteruta mea frumoasa?continui,iar el incepe sa dea din coada si o rupe la fuga spre noi.
-Darkness! Stai! Il imping de pe mine si stau dreapta in fata lui.
Am vazut intr-o emisiune de a lui Cesar ca trebuie sa il ignor pana se potoleste.Karen imi imita pozitia si il vad si pe Dark asezandu-se in fund cuminte.
Il mangai pe cap si imi pun mana pe Karen.
-Ea e Karen, panteruto! Este prietena mea. Fii cuminte!
Karen intinde mana spre el si il aud maraind infundat.
-Cuminte, Darkness. E prietena noastra!
N-o baga in seama pe Karen, ceea ce mi se pare un inceput bun si se lipește de mine,cu limba scos sa,așteptând să îl mângâi.
Off! Si mie mi-a fost dor de tine!Simt telefonul vibrand si il scot din buzunar.
Ah! Mario!
Nu i-am spus ca plec.
Ii arat lui Karen cine ma suna si ea clatina din cap ."Da iubitule." Imi subtiez vocea incercand sa il imbunez.
"Rebecca,de ce nu mi-ai spus ca te externeaza azi? Si unde esti?" Vocea lui e serioasa.
Ma stramb spre Karen si ea imi face semn ca pleaca.
"Pai analizele sunt bune si ti-am spus de dimineata ca e posibil sa imi dea drumul acasa azi. Am plecat cu Karen. Nu am vrut sa te deranjez."
"Cum sa ma deranjezi? Iubito,trebuia sa ma suni! Esti acasa?"
"Da. Acum o conduc pe Karen."
"Ok. Vin spre tine!"
Inchid si o pup pe Karen.
-Saru'mana ca m-ai adus acasa! Ne auzim mai tarziu!
Ma pupa si ea si pleaca.Abia am urcat spre camera mea,tinandu-ma de balustrada.
Sper sa isi revina mai repede piciorul meu.
Deschid usa si gasesc acelasi dezastru. I-am spus mamei sa nu isi bage nasul prin lucrurile mele,dar credeam ca de data asta o sa imi stranga lucrurile.
Le arunc repede pe unde gasesc loc si deschid usa balconului.
Miroase a aer inchis.
Ma uit dupa masina lui Mario si nu o vad.
Am timp sa imi fac repede un dus si neaparat sa ma spăl și la cap.
Ma sterg pe corp si imi infasor un prosop in jurul capului si ma uit in oglinda.
Am slabit considerabil.
Iau feonul din sertar si vad tampoanele.
La dracu! Nu am luat pastila de a doua zi cand si-a dat drumul Mario in mine!
Las prosopul sa cada si ma uit la burta.
Ma intorc si in lateral si nu se vede nimic.
Bine..nici nu cred ca ar avea ce sa se vada,dar mi-a intarziat doua saptamani.
Asta doar daca nu cumva mi-a venit cat am stat in coma.
Bleahhh... daca mi-a venit atunci,cine imi schimba tamponul? Yaks!Alung ideea asta din minte,desi pare mai ok decat ideea ca as putea fi gravida..
Trebuie neaparat sa imi iau un test de sarcina.
Nu ma simt diferit,dar poate nu se simte nimic in prima luna de sarcina.
Totuși,imi bat ganditoare bărbia cu degetele,nu ar fi trebuit să se vadă la analize?
Hmm..Imi usuc parul si ies din baie.
Mario nu este in camera mea.
Ma uit pe balcon si nu ii vad masina.
Ce naiba? A zis ca vine la mine.
Vine maine sau ce dracu?
Ma uit la telefon si vad ca a trecut o ora de cand m-a sunat.
Ce naiba face de nu a ajuns inca?
Il sun si tocmai cand voiam sa inchid imi raspunde.
CITEȘTI
Love Stories Vol I - Dependenta
Fiksi RemajaRebecca Blake este o adolescenta ce isi traieste viata din plin. Totul se schimba atunci cand este transferata la un liceu nou si il cunoaste pe el. Aceasta este prima mea carte,iar mie mi se pare o porcărie. Am incercat sa o editez,dar imi vine sa...