Ma uit la el si ma astept sa inceapa sa rada! Sper ca glumeste!
-Cum adica? Am un nod in gat si sper sa nu plang!
-Adică,ma priveste serios,nu putem fi împreună. A fost o greșeală,imi pare rau. Nu am nevoie de probleme în plus.
Nu pot sa cred ce imi spune.
Inima mi s-a oprit.
A fost o greșeală?-Adica nu simti nimic pentru mine? Vocea mea este sugrumata,iar fata lui este fara expresie.
Nu spune nimic si nici nu ma mai priveste. Se uita incruntat si serios in fata.
Vad ca am ajuns in fata casei,iar el ma expediaza!-Mai bine ma lasai acolo,Mario, si nu iti mai pierdeai timpul cautandu-ma! Scapai de problemele în plus!
Ii trantesc usa de la masina si inchid ochii,care ma ard îngrozitor.-Rebecca! Asta e mama care tipa,nicidecum Mario, care asteptam sa coboare si sa ma ia in brate, spunandu-mi ca a glumit,ca poate o face pentru mine,orice. Orice,dar nu ca sunt o problema in plus pentru el.
Inima mea este facuta bucatele. Si doare de o mie de ori mai tare decat orice am pățit până acum.
Ma intorc spre el cu ochii in lacrimi,doar ca sa il vad accelerand, lasandu-ma intr-un nor de fum.-Rebecca! Treci in casa in momentul asta! Ma cearta mama din usa si imi face semne disperate sa ma misc.
Ma indrept schiopatand spre ea si incep sa plang. Nu pot sa cred ca am fost doar o distractie pentru el. M-a cautat,am vazut cat de disperat era cand m-a gasit..cum ma mangaia,cum imi spunea "iubito"..
-Ce este in capul tau domnisoara? Ma cearta apucandu-ma de cot ,intorcandu-ma cu fata spre ea.
-Si ce ai facut de schiopatezi? Oftez si imi dreg glasul.-Mama,te rog sa ma lasi in pace! Bine? Zi o data ce nu mai am voie sa fac si lasa-ma! Tip la ea mai tare decat am vrut,iar ea ridica mana si imi lipeste o palma de toate zilele, peste vanataie.
Scancesc de durere si ma uit urat la ea.
-Nu iti permit sa vorbesti asa cu mine! Vii dupa doua zile acasa si crezi ca ai dreptul sa tipi?
Ma uit la ea cum s-a inrosit la fata de nervi si strang din dinti.-Sper ca esti constienta de faptul ca sunt majora si pot pleca linistita de acasa! Ii spun maraind printre dinti,iar ea clipeste socata.
O las cu gura deschisa in hol si urc spre camera mea trantind usa si incuind-o!
Ma pun in pat si imi frec piciorul. Am exagerat urcand scarile repede si ma doare.
Imi dau colantii jos si vad ca se vede sange pe bandaj.-Rebecca..deschide usa.. o aud pe mama miorlaindu-se dupa usa si o ignor. O sa plece pana la urma!
Intru in baie si caut trusa de prim ajutor prin dulap.
Imi tai vechiul bandaj si mi se face rau cand vad cusatura ce imi "infrumuseteaza" piciorul. Este cat degetul meu mic,dar este acolo. Si curge sange din ea. Caut apa oxigenata si iau un tampon de vata. Ma sterg usor pe langa si apoi intorc tamponul pe partea cealalta si apas incet pe rana. Ah!Ustura!
Imi vine sa sparg tot! Nu era de ajuns ca aproape m-a violat ala,urma sa ma omoare,Mario m-a parasit si acum mama urla si ma pocneste!
Nu m-a lovit niciodata pana acum! Chiar daca am lipsit cu zilele de acasa.
Imi bandajez piciorul si ma asez in dus,dar cu el afara.
Dau drumul la apa si curge rece. Mai lipseste sa si racesc si totul este complet.Nu imi vine sa cred ca m-a parasit.. stiam ca nu o sa fie usor sa fim impreuna. Intradevar,nu ma gandeam ca se va ajunge sa fiu rapita si aproape omorata,dar nu ma asteptam sa ma paraseasca el. Poate eu sa nu accept toate astea,dar nu el.
Imi las capul pe geamul dusului si imi amintesc cand am facut dus impreuna aici.
CITEȘTI
Love Stories Vol I - Dependenta
Novela JuvenilRebecca Blake este o adolescenta ce isi traieste viata din plin. Totul se schimba atunci cand este transferata la un liceu nou si il cunoaste pe el. Aceasta este prima mea carte,iar mie mi se pare o porcărie. Am incercat sa o editez,dar imi vine sa...