Capitol 3

6.9K 249 4
                                    

O mână ii aluneca usor pe mijlocul meu,iar cu cealaltă ma mangaie pe obraz.Inghit in sec si uit si cum ma cheama si unde sunt. Pielea mi s-a zbarlit si inima imi bubuie sa imi sparga pieptul. Cred ca se aude in toata scoala cat de tare bate.
Aer! Am nevoie de aer sa imi aerisesc mintea!
Gândește!
Imi strâng ochii mai tare și imi amintesc cuvintele Mikai.

Dar parfumul lui imi inundă nările și imi face capul sa se invarta. Imi strâng ochii si oricat mi-ar placea sa ii raspund la sarut,nu se poate. Stim amandoi acum ce urmareste el de fapt,iar eu nu vreau distractie de o noapte.
Sau vreau? Ahh.. nu mai inteleg nimic!
Ce naiba este în capul meu?

Incerc sa ma dau un pas mai in spate,dar nu am unde.
Mario ma fixează cu privirea si isi musca buza de sus.
Si am uitat complet ce vroiam sa ii zic!
Trag aer in piept ca nu cred ca am respirat pana acum,strang din dinti si incerc sa ma concentrez.
E un afemeiat,e un afemeiat,e un afemeiat!

-Care dracu e problema ta?rostesc ragusit.
Incerc sa il imping din fata mea,dar nici nu se clinteste.
-Tu esti!imi raspunde la fel de răgușit ca si mine.
Si da,tot corpul imi este imi este străbătut de fiori.
Si ia stai asa.. Ce?!
Ochii mi se măresc,iar maxilarul mi s-a împrăștiat pe jos.
El ma urmareste si tot eu sunt o problema?
-De ce fugi de mine? Ma priveste atent printre genele lăsate.
-Pentru ca nu te cunosc si nici nu vreau sa te cunosc! Si nu vreau sa ma saruti...ăăă..cu forta! Ce esti tu? Stii,asta se numeste hărțuire!continui cu balbaiala. Dumnezeule!
El se uita in continuare atent la mine,dar pana sa deschida gura sa scoata cine stie ce prostie pe ea,il striga cineva. De data asta un baiat.
Colacul meu de salvare!
Se uita urat înspre tipul care l-a strigat si inainte sa ma indepartez cum trebuie de el, ma ia de mana. Sincer as defila pana si in fata tatei cu el asa..dar imi pastrez bine si gandul asta si incerc sa par indiferenta fiorilor ce imi strabat  tot corpul din vârful degetelor de la picioare,până în vârful capului,iar tot ce primeste de la mine este o privire cât se poate de rece.
-Haide frate! Striga prietenul lui ceva mai tare.
Ce dracu arde???? imi vine sa-i strig tipului,dar ma gandesc ca sunt salvata de clopotel si de data asta chiar plec. Stiu ca se uita dupa mine,dar merg in continuare. Nu stiu unde inca,ca momentan ma rog sa imi functioneze picioarele și să merg în continuare.

Ametita,am ajuns la dulapul meu.Nu mai are rost sa ma intorc la ora de sport.Si ca mai este putin din ea,dar mai mult ca nu vreau sa aud comentariile. Asa ca il deschid sa vad ce ora am urmatoarea.
Spaniola.Bun.Nu stiu sa vorbesc,dar mama e fan telenovele si mai inteleg cate ceva.
Mai sunt zece minute din ora asa ca ma indrept spre iesire,cu mâna, buzele,fata încă arzandu-mi,în urma atingerii lui.

Ma asez pe o banca afara si ii trimit mesaj lui Jo pe whatsapp.Cred ca doarme,deci nu o sun.
Culmea,nu doarme. Mi-a trimis o poza.
Ce naiba?Imi mijesc ochii spre telefon,crezând că Mario mi-a dat tot sistemul peste cap.
Dar nu. 
Jo e data cu ruj rosu,dar are o caciula in cap. Ce dracu?

Eu: Ce dracu faci tampito cu caciula in cap pe caldura asta?!
Jo♡: O ard ca eschimosii! Am racit,in cacat!
Doamnee ce tampita. Trebuie sa imi iau castile sa o tin cu mine la telefon pe tot parcursul scolii. Asa nici pe mine nu ma mai intereseaza ce se intampla in jurul meu si poate o conving si pe ea sa se reinscrie.
Jo♡: Tu ce faci?
Eu: Ce dracu..la scoala. Astept sa se termine orele si sa ajung acasa! Nu conteaza locatia ca aceleasi cacaturi sunt! Adica scoala in general e de cacat!apas send si vad ca mai am 27% baterie.Naspa.
Jo♡: Nu e mai bine de mine casnica cu acte in regula? si racita moarta ma pregatesc sa ii scriu,dar o las balta cand aud ca se suna. Ii trimit o inimioara si imi bag telefon in buzunar.

Acum e acum! Au inceput barfele deja sau tipul nu ne-a prins in fapt? Daca ne-a vazut,trebuie sa imi caut o sala sa ma antrenez ca aici sunt de cel putin doua ori mai multi elevi ca la fosta scoala. Si nu sunt nebuna de Jo sa invit jumatate de scoala la bataie.
Ma pufnește  rasul cand imi amintesc cum in clasa a zecea,ne plimbam ca doua floricele pe coridor razand de cine stie ce prostie,cand am auzit o pitipoaca trecând pe langa noi,facandu-ne curve.
Abia am avut timp să procesez ce a spus,caci Jo s-a aruncat peste ea. Tipa nu a apucat nici sa țipe, iar în timp ce Jo își infigea pumn după pumn în moaca ei,era cam greu sa o faca.
Nu am apucat sa reactionez pana nu au ajuns in curtea liceului. Cum? Habar nu am.
Dar m-am trezit cand eram incercuite de jumatate de liceu,majoritatea baieti,iar Jo tipa la ei cu pumnii stransi ca o boxerita sa vina pe rand.
Noroc cu bodyguardul,ca ne-o furam atunci.

Love Stories Vol I - Dependenta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum