Capitol 12

5.5K 246 3
                                    

A plecat si m-a lasat pe bar cu farfuria in brate! Cum este posibil ca domnul afemeiat inrait sa fuga de mine? Mai avea putin si exploda!
Nu cred ca atunci cand m-a atins si-a dat seama ca sunt virgina..sau da?Si daca si-a dat seama inseamna ca ii pasa?De-aia mi-a spus ca nu sunt pregatita?
Dar de ce m-a adus aici ca mai apoi sa ma evite?
Am facut ceva gresit?
Nu mai inteleg nimic.

Iau o inghititura dintr-un cartof si ma chinui sa il mestec. Nu prea vrea sa intre cu nodul imens ce il am in gât.
Nu ii inteleg comportamentul. Ma simt de parca am facut ceva gresit.
Las naibii mancarea,oricum mi-a pierit pofta de mancare si ma duc sa imi recuperez chilotii si sutienul.

Urc scarile incet si imi lipesc urechea de usa lui Mario. Nu se aude nimic.
Apasă usor pe clanta și intru ca un hot in camera unde am dormit,uitandu-ma în toate direcțiile,iar când nu il vad pe Mario,fug spre baie.Acolo i-am lasat.
Dar nu sunt nicaieri!
O Doamne! I-a gasit!

-Cauti ceva? Ma intorc speriata si il vad pe Mario doar cu un prosop infasurat in jurul mijlocului,zambindu-mi cu subînțeles.
-Nu..inghit in sec.
Chiar,ce cautam?

Se apropie de mine incet,lasand sa treaca o eternitate pana la urmatorul pas.
Dar totusi inainte sa realizez ce se intampla,spatele meu se lipeste de ceva dur,iar Mario isi pune bratele deasupra capului meu,prinzandu-ma ca intr-o cusca.
Inima mea mai are un pic si explodeaza!
Clipesc rapid si incerc sa respir,dar cred ca am nevoie de o mască de oxigen.
-Ai gasit ce cautai? Imi sopteste la ureche,facandu-mi toata pielea de găină.
Sa ma ia dracu daca mai stiu!Vreau doar sa scap de hainele de pe mine! Asta stiu sigur!

Imi pun mainile pe abdomenul lui,trasand cu degetele conturul mușchilor lui puternici. Simt cum se incordeaza sub atingerea mea si isi muta o mana pe fundul meu,strangandu-ma.
Suspin întretaiat,iar gestul meu pare să declanșeze ceva puternic,căci maraitul lui mi-a încordat fiecare nerv și fiecare celula din corp. Ca o reacție în lanț.

Își ridică capul și își lipește buzele de ale mele,dar nici unul nu facem primul pas.
Ma uit in ochii lui si ii citesc dorinta.
Si a mea e chiar acolo! O veziii???
Imi ling buzele,limba mea atingandu-i-le si pe ale lui.
Pieptul mi se lipește de al lui,în încercarea disperată de a trage aer în piept,dar tot nu sunt destul de aproape de el.

Cedez eu când mâinile lui imi cuprind fundul și ma ridică, lipindu-ma de el,asa cum doream. Imi incolacesc picioarele în jurul lui,iar mușchii mi se contracta și toti nervii se strâng într-un vârtej undeva prin stomac,coborând mai jos.
Ochii mi se închid involuntar și ii prind intre dinti buza de jos,trecandu-mi limba peste ea.
Geme gutural si adanceste sarutul, bagandu-si in acelasi timp, mainile pe sub tricoul meu. E randul meu sa tremur sub atingerile lui,când își trece degetele pe coloana mea.
Nu stiu cand ajungem in pat,dar stiu cand se lasa deasupra mea stand pe coate.
Pieptul imi tresaltă violent,respiratia imi iese întreruptă de parca am alergat la maraton,dar ii sorb fiecare respiratie de a lui,ca o dependenta,așteptând,dorind mai mult.

-Ce vrei sa faci ,Rebecca? Imi sopteste la ureche si începe să ma sărute usor pe maxilar,coborând apoi spre gat,iar cu o mana ma înnebunește mai tare,trasand cerculete pe pielea dezgolita a abdomenului meu. Probabil tricoul mi s-a ridicat,dar nu este destul.

Imi ridic bazinul și incep sa ma mișc ușor,aratandu-i prin gesturi ce vreau.  Al naibii sa fie el de prosop,daca vrea sa cada!

Simt ca si el vrea. Ii aud respiratia intrerupta,iar membrul lui ce ii face prosopul sa arate ca un cort, este tare ca betonul.
Involuntar,șoldurile mi se lipesc de ale lui,iar mișcările imi devin mai ample, mai repezi. Ghemul de nervi din stomac s-a mutat între picioare,acolo unde totul a devenit sensibil. Spatele mi se arcuieste și imi las mâinile sa alunece pe spatele lui,delectandu-ma cu mușchii lui încordați,până la prosop.

Love Stories Vol I - Dependenta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum