Rebecca's pov
Ce dracu s-a intamplat? Arat ca Tutankamon! Varianta mumificata!
Ma uit la femeia din fata mea si imi pare cunoscuta.
Ea ma cunoaste ca ma striga. Dar nu pot sa imi dau seama de unde!
Aud o voce de barbat strigandu-ma si imi intorc privirea dupa sunet.Doamne Dumnezeule! Ce bunaciune!
Si eu sunt ca o mumie!
-Beks,iubito! Rosteste el,facandu-mi pielea de gaina.
Iubito?! O Doamne!
Asta e iubitul meu?!
Imi ia mana si o duce la buze. Un fior de electricitate mi-a strabatut tot corpul,in ciuda faptului ca este amortit!
Incerc sa imi trag mana,dar fara sperante. Ma simt ca o leguma!
Este impins din fata mea brunetelul asta electrizant si apare un doctor.-Domnisoara Blake ,ma auzi?
Imi baga o lanterna in ochi.Ah! Fir-ar al dracului! Am dormit foarte mult cred,dar chiar asa,sa ma orbeasca?
-Rebecca,ma auzi? Ma tot zapaceste doctorul,dar eu vreau sa ma uit la tipul sexi. Mi-a zis "iubito" , deci nu cred ca e fratele meu.
Sau asa sper.
Totuși mi se pare cunoscut..-Ai avut un accident.. ma intorc spre doctor si realizez ca a turuit pana acum.
-Accident? Incerc sa il intreb,dar vocea mea suna ca dracu! Stiam eu de ce trebuie sa tac!
Incerc sa imi amintesc ce s-a intamplat si imi amintesc o lumina orbitoare,apoi..nimic.Doamne ce somn imi e. Cred ca nu am dormit mult, totusi.
Piciorul meu este in gips si mi-e cald,am amortit,dar nu apuc sa ma plang ca incep sa vad in ceata.Sunt in masina mea si conduc! Sunt atat de dezamagita si de suparata! Nu pot sa cred ce javra este tata! Si Mario?
Incep sa plang si accelerez.
Cum poate sa se uite tata la aia? Era o prostituata pentru numele lui Dumnezeu! Si era o pustoaica!
Ne-a aruncat ca pe sosete pe mine si pe mama si acum isi traieste adolescenta pierduta?!
Toti sunt la fel! Inclusiv Mario!Mi-a dat papucii de dimineata si acum isi etaleaza noua achizitie prin cluburi!
Trebuie sa vorbesc cu Jo sa imi dea niste droguri tari! Vreau sa imi ia mintile si sa imi stearga seara asta din memorie! Si pe Mario de tot!
Accelerez la intersectie sa ajung la Jo,dar aud o bubuitura si ma trezesc speriata!-Beks! Iubire,esti bine acum! Aud vocea mamei si imi deschid ochii.
Inima imi bate cu putere si imi simt fata uda!Cacat! N-a fost totul un cosmar!
Inca sunt Tutankamon!
-Beks,iubito! Imi iau privirea de pe piciorul meu atarnat si ma uit la Mario.
Chiar si asa obosit si cu cearcane,tot arata ravasitor! Dar nu am uitat ca era cu aia la cateva ore dupa ce mi-a dat papucii.
Imi dau ochii peste cap si o vad si pe Jo.
Nebuna mea e plansa toata.
Zambesc si imi zambeste si ea.-Beks! Iubito iti amintesti ceva? Se agita Mario disperat pe langa mine si ma feresc cand vrea sa ma pupe.
-..din pacate!
El ofteaza si se uita trist la mine.
-Cum te simti? Ma uit la mama si imi vine sa rad,dar pansamentul pe care il am in cap,imi distruge amuzamentul!
-Arat si ma simt ca o mumie! Ce dracu intrebare e asta? Ma rastesc si o vad pe mama deschizand gura.
Fir-ar sa fie! N-am vrut sa sune pe tonul ala,dar stau cam prost cu nervii.
Aud aparatele bipaind in capul meu si imediat usa se deschide,iar o asistenta imi apare în față ochilor,împingand-o pe mama.
Se uita urat la toti,apoi imi injecteaza ceva.
Simt cum mi se face somn.. nu mai vreau sa dorm.
CITEȘTI
Love Stories Vol I - Dependenta
JugendliteraturRebecca Blake este o adolescenta ce isi traieste viata din plin. Totul se schimba atunci cand este transferata la un liceu nou si il cunoaste pe el. Aceasta este prima mea carte,iar mie mi se pare o porcărie. Am incercat sa o editez,dar imi vine sa...