Start of the evil 01

2.1K 140 40
                                    

Osjećala sam to, osjećala sam da nismo sigurne. Nakon mjesec dana, Leinog i mog bijega, Mračna akademija je uzrujana, traže nas posvuda.

"Lea, spremaj se! Moramo ići."

Moja najbolja prijateljica ujedno i posljednja princeza obitelji Leonard, bila je svjesna svega što se događa... Željeli su nas vratiti na akademiju.

***

...Nakon jedne velike tragedije gdje su zla stvorenja pokušali ubiti Leu i mene, u panici pobjegle smo i napustile svoje prijatelje. Nismo imale hrabrosti nakon toga vratiti se. Još ja kao mladi borac trebala sam se boriti no odlučila sam suprotno, pobjeći...

***

Da se ne zaboravim predstaviti, ja sam Laura Moonergo, dolazim iz Švedske i imam 16 godina. Da mlada sam, znam. Još uvijek učim osnovne borilačke vještine, ali zbog mog bijega zaboravljam i ono što sam znala.
Na Mračnu akademiju sam došla preko mame koja je izvrstan borac i koju nisam vidjela od tragedije koja se desila na akademiji, tatu ne znam, ali planiram ga pronači i upoznati.
Trenutno se nalazim u Velikoj Britaniji, ne želim da se vratim na akademiju zbog toga što ne mogu prihvatiti ono što se desilo, odustala sam tako lako. Međutim mislim da je ovdje sigurnija Lea, neprijatelji koji se nazivaju Wears svugdje su i bez životni su, odnosno začarani, love kraljevske obitelji i čarobnjake širom svijeta. Oduzimaju im život ili ih pretvaraju u jedne od njih, tako što im popiju krv.

"Laura, spremna sam hajdemo"

Otišla sam do Lee i zagrlila je, nismo znale od čega se skrivamo da li nas love wearsi ili čuvari sa akademije. No u svakom slučaju moramo biti spremne. Uzela sam naše torbe i napustila zgradu, a zatim i Lea.

"Idi u auto" tiho sam šapnula Lei.

"Uredu" tiho je rekla.

Gledala sam uokolo i odjednom, osjetila sam jak udarac u leđa. O ne!
Britanska banda me napala, nije prvi put uvijek bih ih sama savladala. Okrenula sam se i bolje pogledala, bilo ih je pet. Jednog sam napala sa nekim komadom željeza koji se nalazio na putu. Udarila sam ga u glavu, upao je u komu. Drugi me ja napao sa strane, no spretno sam ga bacila pod auto. Ostala tri sam izgubila iz vidika.

"Pobjegli su" - vikala je Lea.
Krenula sam prema autu, ali zaustavila me nečija ruka. Okrenula sam se, ispred mene stajao je, pa malo je reći lijep muškarac, bio je savršen.

"Gospođice Moonergo, došli smo po vašu prijateljicu i vas, idete u akademiju" - rekao je smireno.

"Ne, nema šanse" odgovorila sam mu.
I krenula ga udariti, ali jedan njegov potez bio je dovoljan da se srušim na pod.
Lea je izašla iz auta sa našim torbama i stavila ga u helikopter s kojim je došao.

"Ajde Laura, ne možemo pobjeći" vikala je sa visine.
Onaj lijepi lik, pružio mi je ruku i rekao: "Christian, drago mi je Laura".

"Da,da znam te i čula sam mnogo toga o tebi" - odbrusila sam mu. Pomogao mi je ustati i zatim smo se uputili u helikopter.

Vožnja je prošla u miru. Christian nije progovorio, šteta. Bio je moja prva ljubav s tim da to nije znao. Znala sam ga samo dva mjeseca i svidio mi se. Bio je najbolji u ubijanju wearsa. Ubio ih je 7, što rijetko ko može.

"Laura" ,
"Laurrraa!" vikala je Lea.

"Umm, da?"

"Stigli smo."
O ne, nažalost. Izašle smo iz helikoptera i uputile se direktorki gospođi Schmid. Dok sam ulazila u školu primijetila sam da su je renovirali. Zidovi su bili tamni, plavi, a ponegdje i crveni kao krv wearsa. Naježila sam se, nisam voljela niti htjela razmišljati o njima.

"Dobro došle, drage moje" - rekla je visoka, crnokosa žena.
Pakao tek počinje...

NIGHT ACADEMYWhere stories live. Discover now