Laura's POV
Opet sam u bolnici završila, stvarno ne shvatam zašto uvijek upadam u nevolje. Prisječam se jučerašnjeg događaja, sreća da me je Christian našao. Koliko znam odveli su me u hitnu i situacija mi nije bila toliko loša kakva je mogla biti na svu sreću. Prije par minuta u posjeti su mi bili Lea i Austin.
Flashback
"Oh moj Bože. Živa si" rekla je Lea i potrčala mi je u zagrljaj. Austin također je prišao mi i zagrlio me.
"Kako se osjećaš?" pitala je nesigurno.
"Dobro sam, ali gdje je Christian?" upitala sam, tužno. Htjela bih da je ovdje pored mene, da me zagrli i kaže "sve će biti uredu".
"Ne znam" odgovorila je tihim glasom, moja prijateljica.
"Doći će" rekao je Austin.
"Nadam se da hoće"
Fali mi jako, jedva čekam da ga vidim.End of flashback
Christiana još nema, iskreno još uvijek se nadam da će doći, ali moja nada se smanjuje.
U sobu je ušao doktor. Mlad, nizak, plava kosa, nije loš, ok lijep je, ali još uvijek ni ravan Christianu.
"Gospođice, provjerili smo vaše zdravlje, u dobrom ste stanju, zahvaljujući vašem partneru" rekao je.
"Mom partneru?" upitala sam zbunjeno.
"Da, Christianu. Spasio vas je vještačkim disanjem, da to nije uradio sada bi se ovdje svi borili za tvoj život" rekao je i napustio sobu.
Razmišljala sam, zašto me je spasio, pa napustio. Možda me nije napustio, možda jednostavno ima drugih obaveza...
Kao da je bitno, idem ja sada u svoju sobu, napokon. Lagano sam ustala, mantalo mi je se, no to me nije spriječilo da se vratim na ovaj jebeni bolnički krevet.
Išla sam hodnikom, do sada nisam znala da imaju i hitnu ovdje u hotelu. Još uvijek mi je se mantalo. Glava me je odjednom zabolila. Učinilo mi se da vidim Christiana."Laura" vikao je, oh nije mi se znači činilo to je i bio on. Trčao je prema meni, a mene je nešto vuklo u duboki san. Tablete. Popila sam tablete za spavanje i protiv nekih bolova.
Taman kada sam se krenula srušiti uhvatio me je.Svjetlost koja je dopirala sa mog prozora, uspjela me je probuditi. Očito sam dosta spavala. Jutro je, a u krevetu nisam bila sama. Christian. Gledao je svojim zavodničkim pogledom u mene. Kulirala sam ga.
"Drago mi je što si dobro" rekao je svojim jutarnjim, hrapavim glasom.
"Kako da ne" dodala sam ljutito. Toliko sam ga htjela zagrliti, ali ne, moram se suzdržati. Moram saznati gdje je bio jučer.
"Laura, znam da si ljuta, ali imao sam posla, pa nisam mogao doći " rekao je, pravdajući se.
"Kakvog?" upitala sam.
"Morao sam u policiju, Teu prijaviti. Nakon toga htio sam doći, ali doktor mi je rekao da trebaš odmor"
"A kuda si išao ono kada si naišao na mene?" zbunjeno sam pitala.
"Tebi Laura" rekao je i povukao me u svoj zagrljaj. Bio je tako snažan, a ujedno i nježan. Mirisao je jako dobro.
"Mislila sam da si me napustio" rekla sam, a jedna suza skliznula je niz moj maleni obrazčić.
"Nikada te napustio ne bih, anđele" rekao je i poljubio me.
"Hvala što si mi spasio život"
"Ništa ljubavi" tiho je rekao i ostavio kratak poljubac na moje čelo. Ovaj momak me izluđuje, na svaki njegov dodir ja se ukipim.
"Šta da radimo?" upitao je.
"Hmm nešto" izustila sam i odlučila mu se osvetiti za onu trenerku što mi nije htio dodati. Znala sam već kako. Šteta što se muškarci lako uzbuđuju, mislim njihova šteta, moja sreća.
"Christian, de skini mi šorc" rekla sam i legla na krevet. Gledao me je čudno.
"Uredu" rekao je i uradio ono što sam htjela.
"Kako je vruće" vikala sam iako i nije baš bilo vruće, ali koga briga?
"De mi pomozi skinuti potkošulju" zajecala sam.
"Evo, evo" još uvijek me je gledao čudno, ali nije se bunio.
Ležala sam u gaćicama i grudnjaku na krevetu, pored njega. Svoj pogled nije sklanjao sa mene. Prijao mi je njegov pogled, želio me je i ja sam njega."Laura, molim te obuci nešto preko" rekao je, ozbiljnim glasom.
"Ne, sviđa mi se ovako" rekla sam provocirajući ga.
"Laura" zarežao je, a ja sam se samo okrenula na stomak s tim da su mi gaće otkrivale pola dupeta, on je jako uzdahnuo.
Vrtila sam se po krevetu, a on je i dalje posmatrao me."Laura, prestani" izustio je.
"Što?" upitala sam ga, praveći se glupa.
"Ako nastaviš ništa me neće spriječiti, da te probijem na ovom krevetu" rekao je. Pogledala sam u njegovog prijatelja, uu koja izbočina, pomislila sam.
Samo sam mu namigla i premjestila se u njegovo krilo. Gledao me je nevjerujući šta radim. Počela sam ga ljubiti i skidati mu majicu. Kada je ostao samo u boksericama, prestala sam sve svoje radnje i ustala."Drugi put kada budem tražila trenerku ima da mi je daš" rekla sam, dok me je on posmatrao teško dišući.
"Baš si grozna, ajde da završimo ovo što si izazvala" rekao je i gledao u svoju izbočinu.
"Snađi se sam i ja sam za svoju trenerku se snašla" rekla sam i poslala mu vazdušnu pusu. Idem se istušurati, ova mala igra ostavila je i meni neispunjeno zadovoljstvo.
"Tako si sexy, kada igraš prljave igre sa mnom. Vratiti ću ti kad tad" čula sam kako viče. Kako slatko, pomislila sam.
______________________________________
Nastavak, izvolite.Imam jedno pitanje, da li želite više perverzije ili manje? Napišite mi bilo gdje, samo da znam da li da pišem to ili ne.
Hvala svim čitateljima. Volim vas puno.❤
Ne zaboravite vote/kom.
ESTÁS LEYENDO
NIGHT ACADEMY
RomanceUvijek sam se nadala da je svaki kraj početak nečemu lijepom, ali prevarila sam se. Otkako sam svoje školovanje započela u Mračnoj akademiji, moj život se totalno promijenio. Mračna akademija nije bila obična škola, u tu školu su išli studenti sa po...