Upozorenje: Dio sadrži perverzan tekst!
Budi me bol. Jak bol javlja se između mojih nogu. Pokušavam ustati, ali uzalud. Moje tijelo mi ne dozvoljava da se uspravim.
"Christian" rekla sam nježnim ali pomalo napetim glasom.
Malo je se pomakeo i okrenuo ka meni."Da?" upitao je, gledajući me zabrinuto.
"Boli me jako" rekla sam držeći se za stomak.
"Idem po tabletu" rekao je i krenuo.
"Ali šta ću sa ovim?" upitala sam pokazujući na međunožje.
"Hoćeš leda?" dodao je zadirkujući me.
"Umukni" rekla sam, pokušavajući se nasmijati.
Christian mi je odmah donio tabletu od koje mi je bilo dosta lakše. Legao je pored mene i zagrlio me.
"Sinoć je bilo lijepo" rekao je."Da, jest" rekla sam i misleći to. Izgubila sam nešto što nikada neću moći povratiti natrag.
Flashback
Njegovi mišići su bili napeti.
Moje stvari letjele su sa mene, kao i njegove sa njega. Osjećaj je bio jeben."Laura, mislim da je dosta" rekao je i htio se zaustaviti. No nisam mu dopustila, okrenula sam ga, tako da sam ja bila sada na njemu.
"Sada ću ja da se igram" izustila sam, ljubeći ga strastveno. Primijetila sam da gubi kontrolu nad sobom.
"Laura, molim te" vikao je. Kulirala sam ga. Uhvatio me je za kuk i stisnuo uz sebe. Osjetila sam nešto na svojoj prijateljici. Oh koliko je tvrd, to me je još više uzbudilo jer znam da sam ja krivac za to.
"Laura ne usuđuj se" prostenjao je, očito je znao što ću sljedeće učiniti.
Naglo sam se protrljala od njega odnosno od njegovog jako osjetljivog jarana. Zastenjao je jako. Mislim da je sada potpuno izgubio kontrolu nad sobom.
"Laura, ima da te sada izjebem na ovom krevetu..." nije uspio svoju misao ni dovršiti, jer sam ga uhvatila za polni organ. Prostenjao je.
"Sada si moja" rekao je i okrenuo nas, tako da je on bio na meni. Gaće i grudnajk je jedino što sam imala na sebi, pa barem do sada. Gaćice mi je poderao i počeo svoje prste stavljati u mene. Ljubio me je jako, mislim da ću izluditi. Osjećaj je savršen pomalo bolan. Svojim prstima jako je ulazio u mene, vrištala sam od užitka. Moji nokti bili su zabijeni u njegovim leđima.
"Christian, pređi na stvar" povikala sam uživajući u njegovim dodirima.
"Polako ljepotice, igrala si se sa mnom, sada ću ja malo sa tobom" rekao je, a zatim usporio radnju. Sranje Christian.
"Christian" vikala sam.
"Da? Ljepoto"
"Ubrzaj molim tee" rekla sam jedva došavši do daha.
"Razmisliti ću" rekao je rugajući mi se.
"Ajde molim te" molila sam ga. No on je samo izvadio svoje prste i poljubio me.
"Spremna?" upitao je, držeći se za druga."Da"
Izvadio ga je iz bokserica. Bio je ogroman! Majko kako će to ući u mene?
Uzeo je zaštitu i nabio je na njega.Stavljao ga je polako. Naša tijela zajedno su se kretala. Boljelo je, ali užitak je bol ublažio.
"Ubrzaj" rekla sam stenjući. Poslušao me je. Jaka bol je se javila u mom međunožju, ali trpila sam. Njegov ud ulazio je jako u mene.
"Prikraju sam" rekla sam.
"I ja, ubrzati ću" rekao je i počeo jako ulaziti u mene. Vrištala sam njegovo ime i grebala mu leđa.
Val užitka preplavio je moje tijelo, gotovo je. Sobu su ispunili naši uzdasi, ovo je bilo posebno i isto tako jebeno dobro.End of flashback
Prisjećajući se toga, osmijeh je se pojavio na mom licu. Stvarno je bilo dobro. Bol u mom stomaku je prestala, samo me je peckalo nešto između međunožja. Valjda će prestati uskoro, tješila sam se.
"Kada ćemo ponoviti sex?" upitao je perverzno moj dragi.
"Sutra, ako zaslužiš" odgovorila sam mu.
"Nisi fer" dodao je.
"Jesaam" rekla sam, rugajući mu se.
Neko je kucao na vrata.
Christian je ustao i otvorio ih. Bili su to Austin i Lea."Hajdemo u teretanu" čula sam kako Austin viče Chrisu.
"Draga smijem li?" upitao me je.
"Naravno" dodala sam. Lea je ušla u sobu i zagrlila me. Njih dvojica su otišli.
"Šta radiš u 14h u gaćama?" upitala je smijući se.
"Pogodi" dodala sam na što smo se obe nasmijale.
"Kako je bilo?" pitala je.
Naravno sve sam joj ispričala. Ne sve detaljno, naravno neke dijelove sam preskočila.
"I vrijeme je bilo da izgubiš nevinost"
"17 mi je tek" rekla sam posramljeno.
"Laura, da si obična djevojka razumjela bih da je rano, ali tvoj život na koji ga živiš je opasan i pun žrtvovanja. Zato iskoristi svaku priliku u njemu koja će te činiti sretnom"
"Vjerovatno si upravu" dodala sam.
"Za dva dana se vraćamo na akademiju" rekla je.
"Zar već?" upitala sam.
"Nažalost" odgovorila je. Oh šteta, baš mi je lijepo ovdje.
Moramo nešto raditi danas, ostalo je još malo do ponoći, a užasno je dosadno."Idemo u hotelski bazen" povikala sam radosno.
"Ne da mi se" rekla je, ali bila sam uporna.
Nakon pola sata, stigle smo. Malo je reći da je bazen velik, bio je ogroman i pun mladih ljudi otprilike mojih godina. Sve je bilo obojeno u plavo i bijelo, zidovi, pod odnosno pločice. Bili su tu i razni ukrasi kao velika skultura delfina.
"Prekrasno je" viknula sam.
"Idemo u se presvući" rekla je Lee.
U putu do svlačionice, zastale smo... Christian i Austin stojali su u kutu, nageti na zid sa nekim curama. Stvarno? Zar nisu u teretani?____________________________________
Šta li će se desiti? Da li će Christian i Austin prevariti svoje dvije ljubavi ili im ipak ostati vjerni?Nadam se da vam ne smeta što sam ubacila perverzije. Hvala svima koji čitaju moju priču, a posvete idu u sljedećem nastavku.
Volim vas!
YOU ARE READING
NIGHT ACADEMY
RomanceUvijek sam se nadala da je svaki kraj početak nečemu lijepom, ali prevarila sam se. Otkako sam svoje školovanje započela u Mračnoj akademiji, moj život se totalno promijenio. Mračna akademija nije bila obična škola, u tu školu su išli studenti sa po...