Ne smiju doći do Lee, moram je zaštiti, ali kako?
Mnogo ljudi i wearsa kretalo je se meni nepoznatim putem, ali pretpostavljam prema akademiji.
Moram nešto učiniti. Udarila sam jednog od čuvara nogom u stomak i izvukla se iz njegovog stiska, a prema drugom sam se okrenula i samo ga šakom odvalila. Krenula sam trčati, ni sama ne znam kuda.Christian's POV
Čuo sam buku, iz meni vrlo poznatog dijela. Ali tko bi mogao biti tamo?
To mjesto je bilo za stražare, gdje su se okupljali nakon smjena dežuranja. Ali to mjesto nije posječeno od tragedije odnosno napada na akademiju.
No u svakom slučaju, idem tamo.Laura's POV
Trčala sam, dok me neko nije zaustavio. Uhvatio me je za vrat, boljelo je jako.
Pogledala sam bolje, oči su mu žute...
"Sranje" opsovala sam."Stvarno si mislila nas zaustaviti?" pitao je, još uvijek držeći mi vrat.
Udarila sam ga, jako. Ali to nije dovoljno da me spasi, nastavila sam trčati. Bio je brži, uhvatio me je i bacio na drvo. Zaboljelo je.
Osjetila sam kako mi krv teče iz lakta, ali to me neće zaustaviti da spasim prijateljicu.
Ustala sam i prišla mu, jako sam ga udarila, upao je. Na podu sam vidjela nešto oštro, uzela sam i krenula prema wearsu. Htjela sam mu ga zabiti u srce, ali oružje je okrenuo ka meni. Sada sam ja ta kojoj je život u pitanju.Christian's POV
Kraj mene prolazi četa ljudi i wearsa, šta se dešava do vraga? Uzeo sam mobitel i nazavao Klaru.
"Kalra, slušaj. Četa ljudi i wearsa se kreče prema akademiji. Upozori druge i odvedi kraljevske porodice na sigurno" rekao sam tiho.
"Christian, Laura je u opasnosti" rekla je. Srce mi je stalo.
"Kako znaš?"
"Nema je već neko vrijeme. Mislim da znaju da je vezana za Leu i da im je velika prijetnja" tužno je rekla.
Ne. Nije mrtva, siguran sam u to. Moram je brzo naći. Pogledao sam u svoj kolac koji sam ponio za svaki slučaj, izgleda da će biti danas ipak upotrijebljen.
Klara's POV
Popela sam se na binu "U opasnosti smo. Velika četa wearsa i ljudi kreće se prema nama"
Svi su se uspaničili.
"Sklonite kraljevske porodice na sigurno, a pogotovo zaštitite princezu Leu" rekla sam i sišla.
Vidjela sam Leu kako ide prema meni."Klara, gdje je Laura?" pitala je zabrinuto.
"Ne znam, Christian je traži" rekla sam. Stražari su došli po Leu i skolnili je na sigurno.
Znala sam da Christian voli Lauru, nisam im htjela stojati na putu i ne stojim im. Christian je odlučio pokušati sa mnom, ali nije nam uspjelo.
Nadam se da je Laura živa.Laura's POV
Gledam u metal pored moje glave životna prijetnja. Krv i dalje teče niz moj lakat.
"Stvarno si mislila da me možeš ubiti s ovim sranjem?" upitao je strogo.
Šutila sam."Sada ćeš životom platiti" rekao je i zamahnuo komadom metala prema mom srcu. Lijepo je bilo živjeti.
Lea's POV
Gdje je Laura? Toliko se brinem za nju.
Sjedim na tavanu akademije i razmišljam. Sreća pa je Austin bio sa mnom.
"Lea, ne brini, naći će je Christian" rekao je.
"Kada smo već kod njih dvoje... Šta misliš da li njih dvoje petljaju šta?" pitala sam.
"Pa Laura ti je kao sestra, valjda bi ti rekla" rekao je zamišljeno. Upravu je, valjda bi mi rekla.
Prišla sam Austinu i zagrlila ga, uzvratio je i rekao: "Volim te"
"I ja tebe" iskreno sam rekla.Laura's POV
Nešto je spriječilo udarac, odnosno moju smrt. Žmirila sam, ali sam znala jer sam pala na pod, živa. Otvorila sam oči, ispred mene se nalazio mrtav wears.
Christian's POV
Vidio sam je. Bila je u rukama drugog, ljubomora je zavladala mojim tijelom. Prišao sam bliže, wears! Sranje, moram je spasiti.
Tiho sam išao iza njegovih leđa i u trenutku kada ju je htio probosti, ja sam njega dokrajčio. Pao je na pod, kao i Laura, koja je žmirila i plakala. Teško mi je bilo vidjeti je ovakvu.Laura's POV
"Christian" tiho sam rekla. Prišao mi je i zagrlio me.
"Sve će biti uredu" rekao je.
"Lee, Lee je u opasnosti" rekla sam.
"Ne brini na sigurnom je" rekao je i uzeo me u naručje.
"Odvesti ću te na sigurno" rekao je, noseći me.
Bili smo kod akademije, u kojoj se čula velika buka. Napadnuti smo.
Christian me je odveo u neku kućicu pored akademije."Budi ovdje, sigurna si. Ja se idem boriti" rekao je.
"Ne, nemoj ići" rekla sam. Prišao mi je, svoje ruke stavio je na moje bokove i lagano me poljubio. Sva sam se naježila i iskreno uživala sam.
No ubrzo je prekinuo poljubac i otišao.
Stvarno je mislio da će me se tek tako riješiti, pomislila sam. Znam da me je htio zaštiti, ali ja sam čuvarica rekla sam sama sebi oblačeći neko crno odijelo, koje sam našla u ovoj čudnoj kućici u kojoj nije bilo ničeg osim sprava i odijela za čuvare. Tako da sam se poslužila, uzela sam dva kolca i krenula.U akademiji je vladao haos, krv, mrtvaci svugdje oko mene, strašno.
U putu sam naišla samo na par ljudi koje sam udarila par puta, bilo je to dovoljno da padnu u komu. Nisam još bila spremna za ubijanje, mislim da bih završila kod psihologa."Princeza je gore, osjetim je" rekao je wears, sranje. Gdje je Chris?
Nemam vremena ga tražiti moram naći Leu i spasiti ju. Pratila sam dva wearsa i jednog čovjeka. Išli su prema tavanu.
Ubrzo su i ušli, čula sam vrisak, Lein.
Ušla sam na tavan i gurnula čovjeka niz ljestve. Mislim da je gotov. "Kako se usuđuješ" rekao je wears, prilazeći mi."Laura, pazi" rekla je Lea. Oh i Austin je tu.
Uzela sam wearsa za glavu i okrenula mu je iako je to bilo jako teško učiniti uspjela sam. Na tavanu je se nalazio nekakav stari kamin."Austine, kamin, upali vatru" rekla sam. On je znao svojom čarolijom upaliti vatru što je i uspio.
Gurnula sam wearsa u nju, izgorio je. Moj prvi wears. Dobro ovo nije bilo strašno, ali kako da nekom zabijem kolac u srce i da se ne osjećam loše zbog toga?
Razmišljajući posljednji wears uhvatio me je za vrat. Jako šakom me je udario u lice. Auf kako samo boli. Krv mi je ljevala niz lice. Pustio me je i krenuo prema Lei, u putu je također udario Austina."Lauraa" vikala je. Moram je zaštiti!
Uhvatila sam wearsa za vrat i nju gurnula od njega. Krenuo me je udaviti, ali sam bila ovaj put ja brža. Uzela sam kolac i zabila mu u srce, ali još uvijek je živ. Izgleda da sam profulala. Sranjee. Uhvatio me je za ruku i bacio na zid. Opet sam ustala i krenula prema njemu.
Ovo je strašno, plakala sam i trčala prema wearsu. Izvadila sam kolac i svom snagom zabila mu u srce. Vrištao je, oči su mu se prevrnule. Njegova krv špricala je na sve strane. Bio je mrtav, ali nisam mogla prestati zabijati kolac. Ovo je trauma za mene. Srušila sam se.
YOU ARE READING
NIGHT ACADEMY
RomanceUvijek sam se nadala da je svaki kraj početak nečemu lijepom, ali prevarila sam se. Otkako sam svoje školovanje započela u Mračnoj akademiji, moj život se totalno promijenio. Mračna akademija nije bila obična škola, u tu školu su išli studenti sa po...