Lea's POV
"Laura, molim te probudi se" vikala sam. Ne smije umrijeti.
"Lea, moraš se smiriti" rekao je Austin.
"Kako Austine? Kako da se smirim? Spasila nas je, a sebe dovela u opasnost"
"Biti će dobro, uostalom to joj je i posao. A sada moramo naći Christiana, ovdje nismo sigurni"
"Stani, idemo u biblioteku" rekla sam.
"Ponjeti ću Lauru" rekao je Austin.
U akademiji je još uvijek vladao nemir. Na našu sreću u putu nismo naišli na bilo kakvu prijetnju. Ušli smo u veliku biblioteku.
"I što sad?" pitao je Austin.
"Traži knjigu pod nazivom "Crna magija" i požuri"
"Lea, evo je na stolu" rekao je.
Pogledala sam čudno, inače bi ta knjiga trebala biti skrivena. Uzela sam je i tražila potrebne riječi za crnu čaroliju.
Ta čarolija trebala bi ubiti sve neprijatelje ili makar ih odbaciti daleko od akademije."Austine, ako se šta desi, znaj da te volim" rekla sam grleći ga. Jedna suza klizila je niz moje lice.
"I ja tebe Lea, puno" rekao je čvrsto držeći me.
"Pobrini se za Lauru" rekla sam i otišla ka knjigi. Našla sam traženu čaroliju i izgovorila reči. Sva moja moć izlazila je iz mene, čak me je podigla u zrak. Oh nisam mogla upravljati njom.
Odbacila me je jako. Pala sam u nesvijest, ali jedno je bilo sigurno, spasila sam svoje prijatelje.Christian's POV
Svi smo se borili, najjače i najbolje što smo mogli. Mnogi su stradali, nažalost. U trenutku kada smo slabili, nešto čudno se desilo, veliki bljesak prošao je kroz nas i svi neprijatelji su ležali na podu, mrtvi.
"Osjetila sam izvor ovoga, nalazi se u biblioteci" rekla je Klara.
Krenuli smo svi tamo trčeći. Kada smo došli imali smo šta i vidjeti. Lea i Laura ležale su na podu, bez svijesti, a Austin ih je pokušao obe ponijeti odnosno dignuti.
"Šta se desilo?" povikao sam.
"Lea je izvela mračnu čaroliju, a Laura je ubila dva wearsa i jednog čovjeka, mislim da ju je šok onesvijestio" rekao je preplašeno.
"Sranje, rekao sam joj da ne izlazi iz one kuće"
"Ona nas je spasila, napali su nas na tavanu. Tako je hrabra"
Prišao sam Lauri, dok je Klara bila pored Lee i Austina.
"Zovem hitnu" rekao sam.
Nije mnogo trebalo, da se situacija sredi. Danas je bio tragičan dan za sve nas. Mnogo života je izgubljeno, a za dva se svi molimo.
Šta ako više nikada ne vidim onaj lijepi osmijeh moje Laure? Tu je još i princeza, nasljednica svoje porodice. Njen život svima je važan."Christian" neko je vikao sa vrata.
"Uđi" rekao sam.
Bio je to Austin."Lea je budna" rekao je, na šta sam odmah ustao i krenuo sa njim prema školskoj bolnici.
Ubrzo smo stigli i odmah ušli. Prišao sam Lei sa namjerom da je pitam kako je, ali me presjekla sa svojim pitanjem.
"Zašto nisi čuvao Lauru?""Spasio sam je i odveo na sigurno, ali je prekršila naš dogovor" rekao sam.
"Moram je spasiti. Zovi medicinsku sestru neka isključi ove aparate"
"Ne možeš ljubavi, potrošila si sve moći i moraš se oporaviti" dodao je Austin.
"Sranje" izustila je Lea.
U tom je ušla doktorica i rekla: "Laura je u smrtnoj opasnosti, ne znamo da li će preživjeti"
Moj anđeo je u opasnosti. Šta da učinim samo da mi ona ostane živa?"Mogu li je vidjeti?" pitao sam doktoricu.
"Da, naravno." odgovorila je.
Ulazeći u sobu, na bolničkom krevetu vidio sam svoj cijeli svijet. Bila je pod raznim aparatima, u mnogim zavojima, kako zastrašujući pogled. Prišao sam joj, sjeo pored nje i uhavtio je za ruku.
"Da sam ti barem rekao koliko mi značiš" rekao sam tiho.Laura's POV
Osjetila sam da mi neko dira ruku. Htjela sam je stisnuti, ali uzalud. Moje tijelo me nije slušalo.
Čula sam kako neko priča sa mnom, ali nisam skontala šta mi govori. Svim silama sam pokušala otvoriti oči i pomaketi se, ali uzalud. Jedino što sam mogla je odustati i umrijeti, ali neću zbog ljudi koje volim, koji me vole.
Šta će Lea bez mene, ko li će je čuvati? Da li je uopće živa, a Christian? Možda da sam ga poslušala ovo se ne bi desilo.
Moram se probuditi, ali kako? Što učiniti? Ne znam šta se desilo sa mojim tijelom, isto kao i da nije moje. Jedno pitanje mi je se vrtilo u glavi, da li ću se više ikada probuditi iz ovog sna?______________________________________
Ovaj dio je malo kraći nego ostali, ali valjda vam ne smeta.Nego šta mislite, da li će Laura ikada više vidjeti Christiana? Da li će se uopšte probuditi? Pišite mišljenja u komentar,zaista bilo bi mi drago.
I hvala svima koji čitaju ovu priču. Volim vas!
ESTÁS LEYENDO
NIGHT ACADEMY
RomanceUvijek sam se nadala da je svaki kraj početak nečemu lijepom, ali prevarila sam se. Otkako sam svoje školovanje započela u Mračnoj akademiji, moj život se totalno promijenio. Mračna akademija nije bila obična škola, u tu školu su išli studenti sa po...