Dark dance 08

463 62 4
                                    

       Stojala sam na vratima, zatečena, zbunjena i najviše zabrinuta.

"Šta se desilo?" pitala sam, drhtavim glasom.

"Ništa posebno" rekao je.

"Ništaaa posebnoo! Ti mene zezaš?" derala sam se.

"Ne" rekao je sasvim opušteno.

"Moj Bože, pa Cem ti krvariš" vikala sam, pokazujući mu da uđe i sjedne na krevet.

"Šta se desilo?"

"Tea me udarila vratima" rekao je držeći se za nos, koji je jako krvario.
Tea. Ta kučka, koji je njen problem?

"Daj Laura smiri se, bilo je slučajno"

"Ma sigurno, da li je i mene slučajno udarila i to baš kad sam najviše bila slaba?" upitala sam ljuto.
Samo me je pogledao. Otišla sam po led i maramicu da stavim Cameronu na nos.

"Ne mrdaj se" rekla sam i počela mu mazati nos ledom, a maramicom čistiti krv.

"Hvala" rekao je.

"Da li ti je Tea šta rekla?"

"Da, da te pozdravim"
Ta mala kučka uvijek je bila ljubomorna na naše prijateljstvo, bila je dugo zaljubljena u njega, a mene je mrzila iz dna duše.

Flashback

"Cem dodaj mi loptu" vikala sam trčeći po livadi.

"Evo" bacio mi je loptu. Htjela sam je uhvatiti, ali se Tea pojavila niotkud ispred mene.

"Hoću i ja da igram" rekla je ljutito.

"Ne, ne možeš" rekla sam.

"Nećeš ni dobiti ovu loptu više" rekla je i bacila loptu u potok koji je tekao pored naše livade.

"Mrzim te" vikala sam, a Cem je došao do mene i zagrlio me.
"Naći ćemo drugu loptu" rekao je, Tea je to samo posmatrala i otrčala u akademiju.

End of flashback

"Laura" vikao je Cem.

"Oh sjetila sam se onog događaja kada smo tek došli na akademiju" rekla sam smijući se.

"A da, bilo nam je 13 godina" smijao je se.
Uvijek sam voljela Camerona, bio mi je kao brat.

"Hvala Laura za ovo" rekao je i pokazao na svoj već malo manje krvavi nos.

"Ništa bro" rekla sam, a on je ustao i krenuo prema vratima: "Idem ja, neću da smetam. Lijepo spavaj"

"Ma ne smetaš" rekla sam.
"Kasno je ionako Laurs" rekao je i dodao: "Noć ljepotice"

"Noć Cem" nasmijala sam se.

         Danas su pripreme za bal, mogla bih otići vidjeti kako im ide. Ustala sam iz kreveta, obavila higijenu. Obukla sam svoju najdražu nike majicu i adidas trenerku i krenula.

"Jutro profesorice" rekla sam u prolazu, gospođi Robinson koja mi je predavala matematiku.

"Jutro Laura, da li si bolje?" upitala je.

"Da jesam, hvala na pitanju" rekla sam, a ona je klimnula glavom i otišla niz veliki hodnik.

Ušla sam u veliku halu, gdje će se održati tradicionalni bal. Vidjela sam Teu koja je stavljala neke ukrase na zid.

"Koji je tvoj problem?" pitala sam ju.

"O čemu ti?"

"O Cameronu, kako si mogla ga udariti!" vikala sam. Par pogleda bilo je upereno ka nama, ali nije mi smetalo.

"Ne tiče te se" rekla je.

"O da, tiče me se i platiti ćeš zbog toga" prijetila sam joj.

"Laura, smiri se" Čula sam glas svoje najbolje prijateljice.
Poslušala sam Leu i otišla.
Uputila sam se u biblioteku, mislim da ću u njoj provesti cijeli dan.

Što i jesam. Bilo je 20h, ok dosta čitanja za danas, pomislila sam.
Izašla sam iz prostorije sa puno knjiga i naišla na Klaru.

"Zdravo lutko" rekla je.

"Zdravo Klara"

"Kako si?" pitala je.

"Dobro, ti?"

"Također" odgovorila je, na šta sam se nasmijala i produžila put.
Odlučila sam završiti ovaj dan. Idem se okupati i leći. Sutra je veliki dan za sve nas.

Budim se, alarm mi nije zvonio, zašto koji vrag? Pogledala sam na mobitel, baterija prazna, ma super.
Stavila sam ga da se puni.

"Laura" vikala je Lea ulazeći u sobu.

"Da? Lee"

"Imamo termin u salonu za ljepotu"

"Aa extra, idemo" rekla sam i povukla je za ruku. Salon je se nalazio također u akademiji. Bio je velik. U njemu smo se zadržale nekih tri sata.

(...)

"Lee izgledaš predivno" rekla sam.
Na sebi je imala crvenu ne baš usku haljinu, ali svejedno stojala joj je savršeno. Kosa joj je bila u punđi, a šminka joj je bila jednostavna ali također se dosta isticala.

"Hvala Laura i ti također" rekla je.

Pogledala sam se na ogledalu. Nije bilo loše, pomislila sam. Moja crna haljina do koljena zaista je isticala sve moje obline. Puštena kosa, šminka je također bila jednostavna.

"Spremne smo" rekla je veselo Lea.

"Da, jesmo" nasmijala sam joj se.

Ulazimo u veliku halu, koju ne pamtim kada sam vidjela ovoliko puno. U njoj su bili i borci i čarobnjaci. Razgledajući po prostoru ugledala sam poznatu ženu.
"Mama" rekla sam dovoljno glasno da je se okrenula.

"Laura, srećo" prišla mi je i jako me zagrlila.

"Kada si došla?" upitala sam.

"Prije 15 minuta" rekla je.

"Oh"

"Kako si?" upitala je.

"Dobro mama" rekla sam, poljubila je i vratila se Lei. Mnogo pogleda bilo je upereno ka nama.
U jednom kutu, ugledala sam Christiana i Klaru, izgledali su sretno. Tuga me je obuhvatila. Zašto ja nisam mogla biti ona?

"Laura, tražio sam te svugdje" prišao mi je Endi.

"Endi" rekla sam iznenađeno, te mu prišla i zagrlila ga.
Uhvatila sam ga za ruku i krenula ka ostalima. Sada slijedi otvaranje, pogađala sam i pogodila.

"Dobro došli" čula sam poznati glas naše direktorice.

"Ovo je već deveti tradicionalni bal i kao i svake godine otvoriti će ga dva para"
Zanimljivo, za ovo nisam znala odnosno nisam se sjećala, ali koga briga.

"Parove ćemo izvući, a oni se moraju sastojati od dva čarobnjaka i dva čuvara."
Ma super, pomislila sam. Koje sranje.
"Imamo četiri kutije, jednu za muškog čarobnjaka, drugu za čuvara, isto tako i za ženske" rekla je uzbuđeno. Dobro ovo postaje interesantno.

"Prvo izvlačimo čarobnjake... "

Kutijama je prišla neka mlada djevojka koja će očito izvlačiti.
"Austin" rekla je, začuo se pljesak.
Da li će Lea biti ljubomorna ako joj dragi bude plesao sa drugom? Hoće definitivno.

"Lea" opet aplauz. Koja slučajnost pomislila sam.

"Prelazimo na čuvare" rekla je direktorica.
Nepoznata djevojka je izvadila papirić i rekla "Laura" ma super.

"Ko li će biti sretnik" rekao je Endi koji je stajao pored mene.

Zatim je djevojka uzela drugi papirić i pročitala: "Christian".

______________________________________
Eto nastavak, nadam se da vam se sviđa. Ne zaboravite ostaviti vote i komentar.

NIGHT ACADEMYWhere stories live. Discover now