3.Tepki

2.5K 842 305
                                    

Hemen ardından İrem'e uçan tekme attı. İrem yatağa baygın bir şekilde düşmüştü. Ben ve Uğur, Su'ya senin beynine sıçayım bakışları atıyorduk.

"Ne bakıyorsunuz lan! Siz hiç film izlemediniz mi!? Filmlerde tekrar vurunca hafızası yerine gelir şimdi İrem'in hafızası yerine gelecek."

Bu yaşta bu zeka inanılmaz..

Uğur'un ağzından

Karşımda İrem'e uçan tekme atmasıyla ağzım iki metre aralanmıştı. Yuh! Kız eğer bu tekmeyi de kaldıramazsa kesin ölürdü. Umarım bir şey olmazdı.

"Bu yaşta bu zeka inanılmaz," dememle sinirlenip koltuğa oturdu.

"Aferin sana geri zekalı hafızasını kaybetti daha da kötü olursa gösteririm," diye çıkıştı Alper.

Su'yun gözleri tekrar dolmaya başlamıştı. Oturduğu yerden kalkarak odadan kapıyı çarparak çıktı.

Ayşe Teyze "Geri zekalı mısın oğlum kızı daha da üzüyorsun böyle yaparak zaten gözü mosmor olmuş," dedi.

Alper oflayıp dururken ben de odadan kapıyı çarparak çıktım. Sana ne İrem'den Alper. Daha kötü olursa gösterirmiş. O kim bilir kaç yıllık arkadaşı ve üzüyordu. Hastanenin koridorunda ilerleyip köşeden döndüm. Merdivenlerinden birilerine çarpa çarpa iniyordum. Şu an hiç birinden özür dileyecek zaman yoktu. Merdivenlerden inince bahçeye çıktım. Etraftaki banklarda göz gezdirdim. Ağaçların arkasındaki bank gözüme takılınca o tarafa doğru yürüdüm. Bankta ağlayan Koca kafagillerden Su'yu görmemle yavaş adımlarla yanına gittim.

"Ağlama." Beni hiç umursamayarak ağlamaya devam etti.

Yanına oturarak Su'yun çenesinden hafifçe tutup kendime döndürdüm.

"Zaten kısa sürelik bir hafıza sorunuymuş bu kadar üzülmene değmeyecek ve emin ol İrem senin yerinde olsaydı ve o ağlasaydı sen onun ağlamasını mı yoksa ağlamamasını mı isterdin?"

Nefes alıp devam ettim. "Tabii ki de ağlamamasını."

İlk defa bu kadar uzun konuşmuştum normalde hiç bir zaman bu kadar çok konuşmazdım. Oturduğum banktan ayağa kalkıp elimi uzattım.

"Ve şimdi kalkarak yanına gidiyoruz."

Elimi tutmayıp ayağa kalktı. O önde ben arkada hastaneye giriş yapmıştık. Odaya girerken camdan İrem'in babasını görünce ilk önce bilerek ben odaya giriş yaptım ardından da Su girmişti. Alper İrem'in babasına her şeyi anlatmıştı. Biraz kızgın duruyordu bizi görmesiyle odadan çıkması bir olmuştu. Su'da gidip Ayşe teyzenin yanına oturdu. Ayşe teyze, Su'ya moral veriyordu.

İrem'in ağzından

Kendime geldiğim de gözlerimi araladım. Burası da neresi?

Iyk..Hastane havasından nefret ederdim de kim hasta? Yerimden doğrulup etrafta göz gezdirdim. Koltukta oturan Su, Uğur ve angut Alper'e baktım.

"Bizim ne işimiz var burada?" deyip üstüme baktım. Hastane önlüğü vardı üzerimde göz devirdim.

Alper'in, Su'yun yerinden fırlaması bir oldu.

Alper "İyi misin?" Diyerek meraklı bakışlarını bana yönlendirdi.

"Sana ne lan! Senin ne işin var burada?" Deyince Su'yun kıkırdaması bir oldu. Uğur yerinden cool bir şekilde kalkıp yanımıza geldi yavaşça.

"Su ilk defa yaptığın bir şeyi düzelttin." Gülerek söylendi Uğur.

"Hahaha Çok komik."

Aşk Eşittir HipotenüsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin