Özel Bölüm Bayram

2.3K 704 244
                                    

Bayram Özel Bölüm.

Arkadaşlar bu Bayram için hazırlanmış özel bir bölümdür. 4 . Bölümle bir ilgisi yoktur ona göre okuyup oy verirseniz seviniriz.

İrem'in Ağzından

"Bugün bayram erken kalkın çocuklar nırırı, nırınırı bugün bayram meme açın çocuklar, nırırı nırı nırı, bugün bayram harçlık toplayın çocuklar nırırırı," diye şarkı söylerken kafama yediğim terlik ile tövbe bismillah oldum.

"Bugün bayram İrem'i dövün çocuklar (!)"

Yerinden kalkarak huysuzlandı Su.

Kıskanç Su güzel sesime dayanamadığı için terlik atar anca. Oysa ki ben şurada mükemmel sesim ile sabah sabah bülbül gibi şakırdıyordum. Para vermesi lazımken terlik atıyor. Su'yu takmayıp Michael Jackson dansımı yapıp banyoya doğru ilerledim.

Su'yun banyosuna girdiğimde etrafı inceledim. Duvarın rengi diğer odalardan farklı odanın rengi sarıydı. Normal de sarıyı pek sevmezdim ama yakışmıştı banyoya. Banyoyu incelemeyi bırakıp bayramlıklarımı giydim. Daha saat sabahın yedisiydi. İnanması zor ama benim gibi biri bile bayram da erken kalkıyor aramızda kalsın ama bayram da insanları sinir etmek çok hoş oluyor da. Banyodan çıkıp Salona girdim.

Apartmanın dışından gelen davul sesiyle bağırıp

"Çal keke çal." Halay çeke çeke kapıya gittim.

Kapıyı açıp davulcu ile de halay çektikten sonra Su gelip ters ters baktı ardından gülmeye başladı.

"Paramı isterim ablalarım."

"Abla sensin be otuz beş yaşında ki adam bana abla diyor," Dedi kaşları çatık olan benim huysuzum. Bayramda bile huysuz.

İçeriden masanın üzerinde olan cüzdanımı alıp kapıya yöneldim. Kahverengi yeni aldığım süslü cüzdanımda yirmi TL çıkarttım.

"Dansöz gibi kıvır bakalım."

Adam yirmi lira'yı görünce oynamaya başladı. Tabi yirmi lira önemli. Bende parayı alnına yapıştırdım.

Davulu çala çala gitti adam.

"Ulan ben istesem param yok dersin köpek ama adama 20 TL verdin." Sinirle bakan huysuz.

"Ayıpsın peder sence bende 20 TL verecek göz var mı? Sahte o para."

"Helal kankama bak benim."

Kahkaha seslerimiz apartmanı inletti tabi. Davulcunun paranın sahte olduğunu öğrendiğinde ki suratını merak ediyorduk ikimizde...

Su'yun ben lavabodayken, hazırladığı kahvaltıya bakıp sandalyeye oturdum. Masayı süzüp ellerimi birbirine vurdum.

"Kanka sen evde kaldın."

"Kıçını kaldırıp ta sen yapsaydın bebeğim." Umursamaz bir şekilde.

Kahvaltımızı ettikten sonra masayı topladık. Çok geçmeden zilimiz çalmıştı bile heyecanla kapıya koştum karşımda ki çocukları hep bir ağızdan

"Bayramın kutlu olsun abla," diye hönkürdüler.

"Sizin de bayramınız kutlu olsun ponçikler." Gülümsedim.

Çocukları çok severdim böyle onların yanaklarını sıkacaksın böyle çok tatlılar. Bayram şekerlerini çocuklara uzattım. Arkalarından memeli günler efendim demeyi de ihmal etmedim. Su arkamdan kafama vurduğunda

"Ne!"

"Yavrucaklara kötü örnek oluyorsun," dediğinde güldüm.

Berkay'ın Ağzından

Aşk Eşittir HipotenüsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin