4.Tuvalet

1.8K 607 155
                                    

Üçüncü bölümün devamıdır.-Bu bölüm diğer bölümlere baka kısa oldu ama diğer bölümde telafi edeceğim iyi okumalar-

Su'yun ağzından

Müdürümüze inanmıyorum bakışı atıyordum. Ne demek bunlarla dans yarışmasına katılacağız. Ben ve dans etmek, düşüncesi bile komik ben hayatta dans edemem ki. Her şeyi geçtim bu iki hıyar olmasaydı belki kabul edebilirdim ama bu hıyarlarla olmaz.

"Hocam hayır ya lütfen başka ceza verin bunlarla dans falan etmem!" Müdür'e yavru köpek bakışlarımı gönderiyordum.

Uğur atlayıp "Sanki biz sana çok meraklıyız," dediğinde Müdürün bakışları bir onda bir bende gidiyordu.

"Olabilir o belli olmaz." Kaşlarımı çatmıştım.

"Hocam yapmayın lütfen bakın size pepe şarkıları söylerim," dediğinde hepimiz aynı anda bağırdık.

"HAYIR!!"

"Aman iyi be söylemiyorum siz benim güzel sesime kurban olun," deyip trip atmaya başladı İrem.

"Kurban olmam çünkü kurban bayramında değiliz," diye saçmalayan Alper'e bakışlarımı döndürdüm.

Ne diyorsun sen çocuğum? Espri falan mı yaptın?

"Susun!!" diye bağırınca Müdür Beyciğimize döndük.

"İrem senin üzerinde neden okul kıyafeti yok yine?" 

Aha sıçtın İrem. İçimden kıs kıs gülmeye başlamıştım. Ben o kadar uyardım okula formayla gel ama babası öğretmen kafası rahat kızın. İrem tam ağzını açmıştı ki 'Allah Allah' diye bağırışmalar ardından kapıyı kıran Berkay'a döndük hepimiz. Müdür ise ani refleksle ayağa kalkmıştı.

"Berkay senin derdin ne oğlum kapıdan ne istiyorsun?" Bağırdığında gözlerinin altıda kırışmıştı müdürün. Tabi kaç yaşına geldi emekli olmadı adamcağız. Git evinde televizyon izle.

"Hocam Allah'ın emri peygamberin kabriyle kızınız kapıyı kendime istiyorum,"

"Ya kapı erkekse?" Diyen İrem'in kafasına geçirdim bir tane.

"Hocam kapı Kız mı? Erkek mi? Şimdi ona göre isteyeceğim," diye soru sorunca Berkay, Müdür daha da sinirlenip bağırdı. Bu adama da üzülüyordum sürekli bizimle uğraşıyordu.

"Berkay sen akıllanmayacaksın sana ceza, bu kattaki tuvaletleri temizleyeceksin!"

Sıçtın Berkay sıçtın, sen kaşındın bu sefer.

"Hocam yapmayın ayağını bacağını öpeyim!"

 O elinizi ayağını öpeyim olmasın mı? İşte Berkay'ın farkı da bu.

 "İtiraz istemiyorum, çıkın odamdan sizde dans yarışmasını yapacaksınız,"

 umutsuzca gözlerimi devirdim.İnat bu hoca inat.Kapıdan ilk ben çıkarken arkamdan İrem, Alper ve Uğur çıkmıştı en  son ise Berkay çıkmıştı, çıkarken de hala "Hocam lütfen "falan diyordu fakat hoca kış kış hareketi yapıyordu resmen bize.

Berkay'ın ağzından

Kapıyı çarparak odadan çıktım, Müdür arkamdan söylense de banane. İrem Bana bakarak konuşmaya başladı.

"Çişimiz tuvalette Berkay da tuvalette"Diyen İrem'e korkutucu bakışlarımı ilettim susması için.

"Bana yardım edeceksiniz dimi?"dediğimde "Yok" diyen suya baktım.

"Nasıl arkadaşsınız ulan?..İyi be yardım etmezseniz etmeyin "deyip kapıya "Ahanda buraya yazıyorum sizle konuşmayacağım"deyip arkamı döndüm.Merdivenlerden aşağıya inerek Temizlikçi ablanın yanına vardım.

Aşk Eşittir HipotenüsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin