"Yine mi siz?"
İrem ve Berkay 'başka kim gelebilir ki sana ?' Bakışlarını gönderiyorlardı bana.
Ne var canım!?
Bana da tabi ki İrem ve Berkay'dan başka kişiler de gelebilir Allah Allah! Ben kimsesiz miyim!
Trip dolu bakışlarım ile onlara baktım.
İrem kaşlarını kaldırmış bana bakıyordu ki Berkay çok geçmeden dilini çıkardı bakışlarımız ona kayarken birden kurt ulumasına benzer bir ses çıkardı ardından dili dışarıda bir şekilde evi koklaya koklaya içeri girdi.
"Hayır olamaz! "
"Noluyor Su?"
İrem bana meraklı bir şekilde bakıyordu haklıydı da çünkü ister istemez bağırmıştım.
"Yandım anam ben yandım! "
" Su! Delirtme beni ne oluyor dedim sana!? "
" Gitti, gitti .. Evlatlarım Berkay'ın kokuşmuş midesinde !"
"Evlatların ?! İnanmıyorum sana Su! Benden habersiz çocuk yaptın hiç demiyorsun da püü! Rezil .. gitti namus getti getti! Çabuk söyle kim o hırto! Onun kellesini alacağuk! Ula uşağım haçen şimdi napacağuk !? "
İrem'in kafasına yavaşça vurduktan sonra konuşmaya başlamıştım.
"Saçmalama kızım!
Pizzalar diyorum!
Berkay yiyor diyorum!
Benim onlar diyorum! "
" Abow! Demek pizza ile çocuk yaptın ve pizza çocuklarınız oldu! "
Daha fazla dayanamayıp ayağımda ki pofuduk terliği İrem'in kafasına attım.
Buradan şunu söylemek istiyorum ki :
Sevgili anneciğim şimdi neden bana terlik attığını daha iyi anlıyorum. O benim için rahmetli ettiğin terlikleri sevgiyle anıyorum nur içinde yatsınlar.
Ne diyorum ulan ben! İyice bunlara benzedim! Gitti pizzalar!
Koşarak içeri girdiğim de salonda son yediği pizza diliminin kutusunu da yere atıp geğiren bir Berkay ile karşılaştım...
İrem de benim peşimden gelmişti.
"İrem."
Kafasını ovuşturarak ters ters baktı. Gören diyecek matkapla beynine vurdum. Gerçi olmayan bir şeye nasıl vurulur oda meçhul.
" Efendim Su? "
" Çabuk Berkayı tut! "dediğimde Berkay gözlerini korkuyla açıp bir sağa bir sola bakınıyordu.
"Ha? "
" Çabuk tut dedim! "
Bağırmam ile birlikte İrem sağdan ben soldan Berkayı sıkıştırmaya çalıştık ve başarmıştık da ! Kaçacak hiçbir yeri kalmamıştı çaresiz bana yalvarır şekilde bakıyordu Berkay.
" Su? En sevdiğim kardeşim. "
İrem birden kafasına geçirince " Ah! " diye bir ses yükseldi.
"Sen de mi buradasın en biricik, en güzel kardeşim? "
" Yağ çekme Berkay elimden kurtulamazsın." Dedim kızgın bir biçimde.
"Aman iyi be ! Çirkin kezolar sizi gidin de normal kızlar gibi oje falan sürün! Bırakın da pizza yeyip geğirmek biz erkeklere kalsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Eşittir Hipotenüs
HumorSadece gençlerin, Kimi zaman ergenliklerini... Kimi zaman eğlencelerini... Kimi zaman aşklarını... En çokta maceralarını yaşadıkları okula girmeye ne dersiniz? Okulun altını üstüne getirmeye hazır mısınız? "Onlar için hipot...