0. - Prolog

2K 96 10
                                    

Ahoj :) mám nový příběh :) zatím jen prolog, ale názor mi řekněte vy! :)

-- -- --

„Ne Dereku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Ne Dereku. Já tohle nechci!" zavrtěl jsem hlavou a couvl ještě o krok dál. Jenže on se nezastavil. Stále se ke mně přibližoval. „Dereku dneska ne!" zvedl jsem ruce, abych dal najevo svůj nesouhlas.

„Jenže mě nezajímá co chceš Stilesi!" zavrčel výhružně. Tohle jeho chování mě děsilo! Hodně děsilo. Narazil jsem zády do stěny. Derek by blízko a já netušil kam utéct. Neměl jsem tady kam utéct. Derek mě chytil za loket a otočil mě silou na cihlovou zeď. Druhou ruku mi položil temeno. Bok hlavy mi tím přitiskl na zeď. Ruce jsem si položil vedle hlavy. Přivřel jsem nad tím bolestě oči. Nepochyboval jsem, že tam budu mít modřinu. Svoje svalnaté tělo přitiskl na moje záda. Cítil jsem každý sval jak se mu napíná. A necítil jsem jen to.. ale i jeho rozkrok na mém zadku, který mě docela tlačil.

„Dereku!" zašeptal jsem. Nic jiného jsem nemohl.

„Uvolni se a bude se ti to taky líbit Stilesi!" tiše do mého ucha zavrčel. Přesunul ruku z mého loktu na zapínaní džín a jedním pohybem je rozepnul. Stáhnul mi je trochu.

„Já to nechci." znovu jsem zakňučel tiše.. prosebně. Slyšel jsem rozepínání přesky na pásku u jeho kalhot. Ruku z temena mi přesunul na čelo a zaklonil hlavu na jeho rameno. Koukal jsem tím pádem do stěny. Neviděl jsem co dělá. Zavřel jsem oči nad jeho rty, které jsem najednou cítil na svém krku, hraně dolní čelisti a ramenu.. kde jsem mimochodem ucítil i to jak se o něj otřel zuby. Vydechoval jsem přes pootevřené rty. Pořád. Čím dál rychleji. Dvěma prsty do mě rovnou pronikl. Měl je navlhčené. Netušil jsem od čeho, ale gel nebo něco takového tu neměl.. docela rychle jsem si domyslel co to může být. Jeho sliny. Pohnul se proti mně.. trochu jsem zakňučel bolestně z toho tlaku, který jsem najednou cítil.

„Bože Stilesi jsi tak úzkej!" vydechl najednou Derek na moje ucho. Prsty zmizely. Otvřel jsem oči, abych zjistil co se děje. Neměl jsem šanci pohnout hlavou, ale cítil jsem jak do mě proniká jeho chlouba. Prudce jsem se nadechl a ruce složil do pěsti. Ten tlak, ta bolest.. nečekal jsem to. Volnou Derekovu ruku jsem cítil na svém boku pod trikem. Na tom místě se mi sama od sebe vytvořila husinu. A pak přirazil..

Irreplaceable (TW CZ FF) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat