P.S. Pokud jste neviděli poslední díl Teen Wolf.. pak toto čtete na vlastní nebezpečí! Spoiler alert!
-- -- --
Ten sen byl hodně divný. Nikdy jsem neměl sen, který by byl tak moc nabití erotikou. A právě proto mě překvapilo, když jsem pomalu přicházel k sobě.. spal jsem celou noc a vlastně jsem se ani nechtěl probudit, protože z toho snu.. panebože kdo by se chtěl probudit?! Pořád jsem cítil na sobě Derekovo ruce.. jeho rty.. a hlavně.. jeho v sobě. Byl to hezčí pocit.. než ten, který jsem cítil posledně. Lepší.
„Stilesi!" někdo zabouchal na dveře. „No tak Stilinski!" rychle jsem se posadil. Nezamykal jsem, aby na mě musel Hank nebo George bouchat. Do nosu mě štípla vůně whiskey, kterou minulou noc rozbil o mé dveře Mike. Pamatuju si to. Tohle ano.. a do toho všeho.. ten sen! Už jsem si začal namlouvat, že to byla taky skutečnost a vážně se to stalo, ale.. nestalo. Bohužel. „Tak do prdele Stilesi.. zvedni tu prdel a odemkni." a další zabouchání. Zamračil jsem se. Oni neměli klíče? Nohy jsem dal z postele, abych přešel k těm dveřím. Musel jsem otevřít. Nebylo tady žádné kukátko, kterým byste se mohli podívat kdo to je. Jen jsem je trochu otevřel dovnitř se vyvalil Hank. Trochu se pořád motal. „Ty jsi hluchej nebo co?" rozhodí rukama. „Nech otevřeno.. George je mi někde.. v patách." škytnutí.
„Ne. Nejsem hluchý. Jenom jsem spal."
„Ty jsi tu kurva chlastal.." nasaje trochu vzduch do plic. Už takhle se vrávorá. Takže to vypadá docela vtipně na jednu stranu. „..whiskey? A jako bez nás?
„Ne. Nepil jsem tu nic." další zápor. „Jeden kluk.. Mike jí rozlil včera o dveře."
„Jo Mike! Toho znám. Je to prima kluk. A jeho přítel je taky fajn."
„Přítel? Jako.. Derek?"
„Kdo je kurva Derek?" koukl na mě jako kdybych byl nějaká. Zavrtí hlavou. „Hovno Derek. Ani nevím co je to za kluka tenhle.. David?"
„Derek." zopakoval jsem to jméno.
„Na to seru. Mike má kluka. On je fajn." usměje se na mě trochu přiopile. Zaraženě na něj kouknu proč se usmívá vlastně. „Ty ho, ale taky znáš." mávne nad tím rukou. Svlékne si triko. Hank se prostě nestydí. Jeho stud ho opustil někdy ve školce. Takže když se jenom ve spodním prádle a s ručníkem rozejde kolem mě otevřenými dveřmi ven na chodbu kde jsou koupelny.. překvapí to jenom nováčky. Přivřu trochu a znovu si sednu na postel. Jenže mi tenhle stav klidu netrvá dlouho.. otevřou se znovu a vejde do nich George. S někým se tlumeně baví v telefonu.. a s někým dalším za dveřmi.. nevidím ho, ale George se usmívá relativně spokojeně. Hodně spokojeně bych řekl. Taky jenom přivřel dveře.
„Jé čau." pozdravil mě s tím stejným spokojeným úsměvem. „Hank?"
„Ve sprše."
„No jasně. Hej tak mu prostě vyřiď, že na něj počkáme s Mikem u.."
„Počkej co? S Mikem?"
„Jo.. je skvělej. Hej jeho musíš fakt poznat." po jeho slovech mi oči sklouzly směrem ke dveřím.. k té velké skvrně rozdělující chodbu a náš pokoj. „Co?"
„No.. on vlastně tady byl včera.. rozbil tu sklenici whiskey."
„Cože? Mikeu! Jak do prdele můžeš rozbít flašku.. a ještě k tomu whiskey? To je ta jak jsi jí nesl k Haleovi co?" a znovu jsem se dostal do fáze naprostého překvapení!
„Georgi.. odkud znáš Dereka?" zavrtěl jsem nechápavě hlavou.
„No odkud.. on je to.. Mikeu.. jak je to? Hale je tvůj.." zpoza dveří vykoukla jeho skoro hnědé vlasy. Koukl na mě překvapeně.
ČTEŠ
Irreplaceable (TW CZ FF) ✔
FanfictionNečekej žádný přeslazený příběh s motýlky a holubicemi, které kolem hrdinů proletují, když leží v trávě a kolem nich jsou fialové květiny. Realita je docela jiná. Ale jako v každém jiném vesmíru.. musí po tornádu následovat sluníčko. Je to tak nast...