Vandaag is het maandag dus als het waar is wat Kyla vorige week heeft gezegd komt vandaag de nieuwe jongen in de klas. 'Hey hey.' Ik loop naar Kyla toe. 'Dus... vandaag komt die nieuwe boy huh?' Ik leun tegen mijn kluisje aan en kijk haar aan. 'Als het goed is wel. Het schijnt dat hij uit Engeland komt.' Zegt ze. 'Wat moet hij in Amerika?' Ik frons mijn wenkbrauwen. 'Weet ik veel. Hoe moet ik dat weten? Misschien verhuisd ofzo.' Ze haalt haar schouders op. Ik knik bedenkelijk. 'Laten we gaan. Dit is de enigste les die ik niet wil missen.' Ik grijns en begin naar Engels te lopen. 'Wacht Beckah, we hebben nog 10 minuten!' Roept Kyla me achterna. 'Beter te vroeg dan te laat!' Roep ik terug. 'Kom nou maar!' Ze zucht en komt achter me aan. Kyla is de enigste vriendin hier op school, aangezien mijn andere al van school zijn. Ik ben bijna 18 en zit nog in het 4e leerjaar. Ik ben een keer blijven zitten dus vandaar. Of was het twee keer? In ieder geval Kyla is 16 haalt als het goed is dit jaar haar diploma en dus gewoon een normale leerling. Ik weet zeker dat ze me dit jaar laten slagen omdat ze van me af willen.
'Hallo mevrouw.' Ik leun tegen de deurpost en zwaai naar haar. Ze reageert er niet op maar vraagt alleen: 'Wat moeten jullie hier zo vroeg?' Ik loop naar haar bureau en steun er met mijn ellebogen op. 'Nou dat zal ik u uitleggen. Als het goed is komt er een nieuwe jongen in de klas en dat willen we natuurlijk voor geen goud missen.' Ik glimlach en ga weer rechtop. Als ik achterom kijk zie ik dat Kyla al aan een tafel is gaan zitten. Mevrouw Mcgary knikt langzaam. 'Ja dat klopt.' Zegt ze vervolgens. 'Maar waag het niet om hem iets te doen!' Ik steek mijn handen in de lucht. 'Nee nee ik doe niks...' Ik ga naast Kyla zitten. 'Hoe denk je dat hij is?' Vraag Kyla opeens. 'En ik moet dat wel weten?' Zeg ik. 'Ik zei hoe denk jij dat hij is. Niet weet jij hoe hij is.' Ze zucht. 'Geen idee. Waarschijnlijk irritant, net als alle andere jongens.' Ik haal mijn schouders op.
Niet veel later komt ook de rest van de klas binnen en als laatste een jongen met donkerblond haar. Hij is ongeveer 1.77 en is best goed gekleed. Het is niet moeilijk om te zien dat hij de nieuwkomer is. Op zijn gezicht staat een grijns die me nu al irriteert. 'Dit is Thomas Sangster. Hij komt hier in de klas dus behandel hem met respect.' Zegt mevrouw Mcgary. 'Dank u wel mevrouw Mcgary.' zegt Thomas. Het is overduidelijk dat hij uit Engeland komt. 'Zoek maar een plekje Thomas.' Ze gebaart naar de klas. Hij laat zich naast Jason in een stoel zakken.
'Ik mag hem nu al niet.' Fluister ik naar Kyla. 'Wat? Je kent hem niet eens!' Fluistert ze terug. 'Goed genoeg om te weten dat hij irritant is!' Ik trek afkeurend mijn neus op.
'Oh kom op Beckah. Blijf je nu de hele dag chagrijnig door hem?' Vraagt Kyla. 'Ja.' Zeg ik kortaf. Als ik hem de aula in zie lopen, volg ik hem met mijn ogen. 'Wat is er?' Vraag Kyla en ze probeert te zien waar ik naar kijk. 'Ah ik zie het al.' Zegt ze en draait zich weer om. Mijn mond valt open als ik zie wat Thomas doet. Hij pakt de milkshake van een leerling en loopt er mee weg. 'Die vuile....' Zeg ik zacht. 'Wat is er nu weer?' Vraagt Kyla.
'Wacht maar. Ik krijg jou nog wel Thomas...' Sis ik vol woede.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Jxuwhe8dbwickdoq9xn
Ik heb geen idee wat ik hier neer moet zetten
JE LEEST
The Beloved Student
FanfictionGeliefd? Nou, nee. Eigenlijk helemaal niet zelfs. Beckah (17) is de meest gehaate leerling bij elke docent en bij de meeste leerlingen. Er gaat geen dag voorbij dat ze het leven van de docenten en leerlingen niet zuur maakt. En wat gebeurt er als er...