Bölüm 11

477 291 63
                                    



Arkadaşlar hafta içinde yeni bölümü yayınlıcağımı söylemiştim.
Ve işte yeni bölümümüz...
Biliyorum kısa bir bölüm oldu ama umarım beğenirsiniz. Vote ve yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!!
Sizleri seviyorum....


Güneş'in sıcaklığı ile ısınırken denizin  ferahlatıcı sesiyle ruhumu dinliyordum.
Hava gerçekten çok güzeldi ve havadan daha güzel olan bir şey vardı.
Daha doğrusu iki şey...

Birincisi denizden çıkan ve önümden boy boy geçerken göz kırpan biscolata erkeklerine taş çıkaran kaslı varlıklardı.

İkincisi ise keyfimi tavan yapan dedektifti. İnanamıyordum ama şuan yapraklardan yelpaze  yapmış beni serinletiyordu. Bir dediğimi iki ettirmiyordu. Özel hizmetlim gibiydi. İstediğim her şeyi yapıyor veya getiriyordu.
Üstüne şuan içinde bulunduğum sahil kim tarafından bilmediğim bir şekilde benim için kapatılmıştı. Kimse giremiyordu. Kraliçeler gibiydim açıkcası.

Ve hizmetlimde dedektifti. Hizmetlim kemaldi. Hahahahhaha!!!!

"Canım bana kokteyl getir misin? Sonra da şezlongumu karşıya taşıyacaksın. Oranın manzarasını daha çok beğendim."

"Tabi efendim size hizmet etmek benim için büyük gurur ve başarıdır."

Kendileri kokteyl  almaya gittiğinde bende temiz havanın ve yakışıklı erkeklerin keyfini sürüyordum. Tam gözlerimi kapatmış hayallere dalarken kafama bir şeyin çarpmasıyla şezlongdan fırlamam bir oldu. Daha doğrusu araba koltuğundan...

Kocaman bir el kafama kafama vuruyordu ki bu elin kime ait olduğunu 'heyyy uyan artık yeter' diyen patavatsız sesden anlayabiliyordum.

Her şey rüya mıydı yani ???

Rüyalarda bile rahat yoktu.

Offff hepsimi rüyaydı?

Birazcık bile gerçeklik payı yok muydu?

Küçücük bile mi ?

YOK CANIM, KÜÇÜCÜK BİLE GERÇEKLİK  PAYI YOK!!!

İç sesimin güvenilir düşmanlığıyla içimdeki umut ışıklarıda söndü.

Ahhh, ne güzel bir rüyaydı! Keyif doluydu.
Tabi yanımdaki şahsiyetin beni uyandırmasıyla her şey alt üst olmuştu.

"Yavaş yavaş! Hayvan mı var senin karşında? İnsanım ben kibar olsana biraz!"

"Kusura bakmayın Prenses hazretleri, gönlüm bu küçücük araba koltuğunda uyumanıza el vermedi. Bu yüzden uyandırdım. Rahatsız ettiğim için kusuruma bakmayın lütfen."

"Hımm ne aaa!!
P,pa, pardon...."

Rüya değil miydi? 

Orda deniz vardı burada ise arabanın içindeydim.
O zaman  o rüyaydı yada bu mu rüyaydı ya da ikiside rüyaydı.
Ne yani rüyanın içinde rüya mı görüyordum ben?
Sanırım kafayı yedim!!!

"Sen ciddi misin?
Beni çok şaşırttın! 
Yani şey kibarlığın için teşekkürler...
Ve ımmm evet koltuk hiç rahat değil biraz daha uyusaydım her yerim tutulacaktı uyandırman çok iyi oldu. Sağol"

BENİM ADIM EYLÜL #WATTYS2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin