Bölüm 15

172 68 20
                                    




Arkadaşlar bölümü okumadan önce söylemek istediğim bir şey var.

Ben bölümleri yazdıktan sonra genellikle okumadan paylaşıyorum ve nasıl oldu tam bilemiyorum.

Bir an da ilham geliyor ve bütün kurgu dökülüyor.

Herneyse istediğim yorumlarınızı benimle paylaşın ki doğru yapıp yapmadığımı anlıyım.






Dediği gibi beş dakika içinde hazırlanmış evden çıkmadan öncede televizyonu bilgisayarı buzdolabını bulabildiğim zararsız olucak her şeyi çalıştırmış ve ona gelicek elektrik faturasını düşünmenin verdiği zafer sırıtışıyla arabasına binmiştim.

Yol boyunca hiç konuşmamıştık.

Kol dirseğini cama yaslamış etrafı seyrederek arabayı sürüyordu.

Bu sıkıcı yolculuğumuzun bitmesinin verdiği sevinçle arabadan hızla inip ofise doğru ilerledim.

"Yavaş ol!"

Ya da ilerleyemedim.

Ne diyorsun bakışlarımı attığımda anlamış olmalı ki sinirli sinirli konuştu.


"Arabamın kapısını yavaş kapat!

Prensesimin canını acıttın!"


"Hahahhahah!

Ciddi misin?

Prenses o mu yani?

Hahhahah"


"Bir daha olmasın!!!"

"Emredersin!"

"Emrederim tabiki."

Bana söz hakkı tanımadan ofisine giren Afrika kertenkelesi arkasında sinir krizi geçirmiş beni yalnız bıraktı.

Ama bende bunun acısını çıkarırdım.

Demek arabasına düşkündü.

Hahahahah!

Prensesmiş!

Bu demir parçası mı prenses oluyor yani!

Hahahah!

Beyfendi ofisine girdiğine göre bende intikamımı rahat rahat alabilirdim.

Çantamda sivri bir şeyler aradım.

Ama bulamadım.

Bir tel toka bile yoktu.

Düşün Laçin düşün...

Bir kızın çantasında nasıl tel toka olmazdı.
Belki cüzdanımın fermuarı işe yarayabilirdi.

Evet kesin işe yarardı.

Arabanın kaputuna  geçip boydan boya çizmemle prensesin çığlığı basması bir oldu.

Kahretsin!

Arabanın alarmı çalmıştı.
Kızgın bir Afrika kertenkelesi 99988766362 kattirilyon bozayı gücüne sahipti.

Bunu göze alamazdım.

Kapıda onu görmemle göz kırpıp ayaklarımı popoma vura vura kaçtım.

Çok şükür ki ondan hızlı koşmuştum.

Ya da kendisi şok halinden kurtulamamış ve peşimden koşmayı geç idrak ettiği için bana yetişememişti.

Hahaha!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENİM ADIM EYLÜL #WATTYS2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin