הפעם הגעתי למשרד לפניי רי. מיהרתי להפעיל את המחשב ולחפש אחר משהו חדש. זה היה היום האחרון לשבוע, כך שקיוויתי להתקדמות, אפילו להכי קטנה. חשבתי על אתמול בעת שהקלקתי ללא הרף על העכבר משום שהמחשב שלי נתקע. כעבור חמש דקות, ריי התפרץ למשרד.
"בוקר טוב!" הוא בירך אותי בעליזות האופיינית לו ואני מצדי שתקתי ופשוט הבטתי במסך המחשב כאילו יש שם משהו מעניין, אף על פי שהוא היה תקוע.
"אמרתי בוקר טוב?" הוא ניסה פעם נוספת ושוב זכה בשתיקה מצדי. "אוקיי. מה עשיתי?"
"למה אתה מדבר עם ליאם עליי?" ראיתי שהמחשב חזר לפעול כשורה ומיהרתי להיכנס לתיבת הדואר שלי.
"מה? שאמרתי לו שאת לא נמצאת בקשר?" הוא שאל ואני שלחתי אליו מבט עצבני שמבשר על תשובה חיובית. "אמרתי לך שאת מוצאת חן בעיניו. הוא שאל ואני עניתי, זה הכל."
"אה, אז עכשיו אתם חברים מהסוג הזה שיוצאים יחד לבירה ומרכלים על נשים?"
"בוקר טוב." לפתע ליאם צץ משום מקום בעת שריי ואני מנהלים שיחה עליו. לעזאזל, הוא עושה את זה כל פעם.
"בוקר טוב." השבתי במהירות, תוקעת את מבטי חזרה במסך המחשב ברוגז. פזלתי לרגע לכיוונו וראיתי אותו עומד עם מארז של שלוש כוסות קפה בידיו, שוב מבית הקפה האהוב עליי.
"זה בשבילך." הוא הניח כוס על השולחן שלי. "וזה בשבילך." הוא הסתובב והניח אחת גם על שולחנו של ריי. הרמתי לרגע את עיניי והבטתי בריי, ברגע שליאם הסתובב הוא שלח לי מבט משועשע ומתגרה.
"תודה, ליאם. כמה מתחשב מצידך." ריי מיהר להודות לו ואני גלגלתי את עיניי.
"כן, תודה, אבל כבר שתיתי קפה." השתדלתי לחייך לעברו כשהוא הסתובב אליי.
"את תמיד שותה שניים בבוקר." ריי אמר במהירות ומיד הסיט את מבטו אל המחשב, חומק ממבטי הזועם. הרגשתי שקורה כאן משהו, אך הציק לי שזה קורה לנגד עיניו של ריי ונותן לו את ההזדמנות לעשות את הדבר האהוב עליו - שזה להתגרות בי.
"יש משהו חדש עם טד?" שאלתי את ליאם לבסוף ואילו הוא הניד בראשו לשלילה. "ועם הבחור שחטף את שרה?"
"לא."
"אז בעצם, שוב אין לנו שום דבר."
כמעט כמו באורח פלא, הטלפון הנייד של ליאם צלצל מכיסו ואני עקבתי בעניין אחר תנועותיו כשהוא הוציא אותו וקרא בו. "לא בהכרח..."
"מה זה? מה כתבו לך?" התעניינתי. לעזאזל, ההודעות האלה נראו כמעט מתוזמנות.
"אלה תוצאות המעבדה, נמצא אפר שריפה על מכנסיו של טד." הוא קרא בקול את הכתוב.
"ואמרת שהוא הגיע מכיוון דרום העיר? איפה בדיוק תפסו אותו?" שאלתי אותו, מביטה לרגע בריי ואז חוזרת להביט בליאם.
YOU ARE READING
היהלום האדום - Red Diamond
Mystery / Thrillerרוז וואייט היא בחורה שמשקיעה את כל כולה בעבודתה במשרד חקירות. היא מתחילה לחקור יחד עם השותף שלה, ריי אוסטין, מקרה היעלמות מסתורי של בחורה בשם מלודי. אלא שאחר כך, כשאל המשרד נשלח שוטר נאה מטעם המשטרה בשם ליאם ריאן, הם מגלים שזה לא המקרה היחיד...האם...