"אלוהים, ליאם..." ריי מלמל בהלם והתיישב, כל מה שהוא יכל לחשוב עליו באותו הרגע הייתה רוז. לא עניין אותו כרגע שהם פספסו את החלק הפשוט הזה במהלך החקירה. הוא טמן את פניו בידיו והחל להתנשם בכבדות, חושב מה עליו לעשות הלאה ומנסה להתעשת. "אז מה עכשיו?"
"היינו יכולים לעצור אותה, אבל אין לנו ראיות. אנחנו צריכים יותר מזה. המקסימום שאפשר לעשות זה להביא אותה לחקירה, אני אתקשר לשוטרים ששומרים עליה." ליאם הסביר וחייג למספר כלשהו מהטלפון שהיה בעמדה שלו. ריי, שהקשיב מהצד לצלילי החיוג והבין שהם לא הולכים לענות, מיהר להתקשר לרוז והקשיב בדריכות לצלילי החיוג.
"תעני, תעני, תעני!" הוא צעק בקול, אך השיחה נדחתה. לעזאזל, רוז, זה לא הזמן לסנן.
"למי אתה מתקשר?" ליאם קימט את מצחו.
"לא, רוז, לא..." ריי מלמל והניח את ידו על פניו, מתעלם מליאם כשהוא נראה מהורהר.
'תצאי משם. עכשיו.' הוא מיהר לסמס לה. 'זו היא.'
ליאם התקרב אליו, בוחן אותו בחשד. "איך רוז קשורה לעניין?"
"היא..." ריי חיפש את המילים, אך לא מצא.
"היא מה?" ליאם תפס את ריי בצווארון חולצתו והרים אותו מהכיסא בכוח, מקרב את פניו לשלו. הוא הרגיש שהוא מתחיל להבין במה מדובר.
"היא...היא נסעה אליה." ריי נאנח ועצם את עיניו. מה שהוא היה צריך לעשות זה לשמור עלייה והוא נכשל בכך.
"מה זאת אומרת היא נסעה אליה? למה לא סיפרת לי מלכתחילה?" ליאם עזב את ריי, זעם טהור נשקף מעיניו.
"היא ביקשה לא לספר לך."
-----
"אז רציתי לשאול אותך..." פניתי לד"ר סטון ואז מיד השתתקתי, בצורה מוזרה לא הצלחתי לזכור מה רציתי לשאול.
"מה רצית לשאול אותי?" היא ישבה בכורסה מולי והביטה בי במבט שואל. הרגשתי את גופי נהיה כבד והתקשיתי לחשוב בבירור. הטלפון שלי צלצל ועל צג הפלאפון הופיע המספר של ריי. לא עכשיו, חשבתי לעצמי ודחיתי את השיחה.
ד"ר סטון בחנה אותי בעניי. "הכל בסדר?"
"אני לא יודעת...אני..." ניסיתי לדבר אך מגרוני בקעה רק לחישה צרודה. הפלאפון שלי שוב צפצף, פתחתי את חלון ההודעות וראיתי שריי שלח לי הודעה. לצאת משם? למה? לא הצלחתי להבין שום דבר. מיד אחריה הגיעה עוד הודעה ואני ניסיתי למקד את ראייתי בכדי לקרוא.
"רוז?" שוב שמעתי את קולה של ד"ר סטון. הרמתי אליה את מבטי בחשש וניסיתי לקום מהספה, אך הרגשתי כאילו הייתי דבוקה אליה.
"הקפה." הצלחתי לחשוב צלול בין כל הטשטוש והעפתי מבט לכוס הריקה שעמדה על השולחן. החיוך שלה לא איחר לבוא.
YOU ARE READING
היהלום האדום - Red Diamond
Bí ẩn / Giật gânרוז וואייט היא בחורה שמשקיעה את כל כולה בעבודתה במשרד חקירות. היא מתחילה לחקור יחד עם השותף שלה, ריי אוסטין, מקרה היעלמות מסתורי של בחורה בשם מלודי. אלא שאחר כך, כשאל המשרד נשלח שוטר נאה מטעם המשטרה בשם ליאם ריאן, הם מגלים שזה לא המקרה היחיד...האם...