"מה זה אומר? זה אומר שטד הוא לא החוטף שלנו?" שאלתי בכעס. עצרנו את טד ובחורות מסכנות ממשיכות להיחטף, והמחשבה שהכי הפחידה אותי היא שהאדם הזה לא פועל לבדו. כעת זה כבר הופך לקנוניה.
"לא. אבל את החטיפות הקודמות הוא ביצע, מה שאומר שיש לו עוד שותפים לעניין." ריי אמר בעודו מביט בזכוכית בזמן שליאם חזר לחקור את טד. צפינו בהם כך דקות ארוכות עד שלבסוף ריי נאנח. "הוא לא ידבר."
ליאם חזר ויצא אלינו כשהוא נראה עצבני. התקרבתי אליו ולחשתי לו דבר מה באוזנו, כשלאחר מכן הוא יצא מהחדר והתהלך לכיוון כל מי שהיה בתחנה.
"הקשבה אליי." ליאם צעק וכולם הסתובבו לכיוונו, מביטים בו בעניין. לעזאזל, הוא נראה טוב כשהוא כה רציני וסמכותי. "אני רוצה שתבצעו סריקה לטד, לרכב שלו, לבגדים שלו, תראו מאין הוא הגיע. תוציאו את כל השמות ממסד הנתונים של מכון השיקום של הבחורות, אני רוצה את הכל. אנחנו לא יכולים לתת לזה להמשך." הבחנתי בריי שולח אליי מבט שואל והבנתי שככל הנראה האדמתי קצת מהמחשבה עליי בין זרועותיו החסונות של השוטר הקשוח שעומד מולי. מיהרתי להתעשת ולהחזיר לפניי את ההבעה הרצינית.
"יש לי את הרשימות מהמכון." מישהי ניגשה ומסרה לו כמה ניירות.
"יש כאן עשרות שמות." נעמדתי ליד ליאם, מביטה בכתוב. "הרשימה אקראית, איך נדע מי הבאה בתור?"
"אני לא יודע..." מלמל ליאם בהרהור. "אני מציע שניגש למכון."
"זה נורא. למה הם עושים את זה?" פסיכולוגית המכון, ד"ר רייצ'ל סטון, שאלה בהפתעה בזמן שישבתי מולה ומבט מודאג נראה בעיניה הכחולות. החלטנו להתפצל ולתשאל את כל עובדי המכון; אני את הפסיכולוגית, ליאם את המנהלת ואילו ריי את הצוות הרפואי.
"אני לא יודעת, ד"ר. בגלל זה אנחנו צריכים את עזרתך. אני צריכה שתיזכרי בשיחות שלך עם הבנות," הבטתי בה בתחינה. "אולי הן אמרו משהו יוצא דופן בפגישות שלהן איתך או שאולי דיברו על הקשרים ביניהן?"
"לא, גברת וואייט. רוב השיחות שלנו סבבו סביב המצוקה הנפשית שהרגישו עקב הטיפול וכל מה שהן עברו." נאנחה בשקט. "חבל שאני לא יכולה לעזור לך."
"ובכן, תודה לך." התרוממתי ממקומי. "זה כרטיס הביקור שלי. תתקשרי אליי במידה ותיזכרי במשהו." חייכתי חיוך נעים לעברה ופתחתי בהליכה לכיוון הדלת.
"גברת וואייט?" שמעתי אותה קוראת מאחוריי.
"כן?" הסתובבתי לעברה.
"תעשו את העבודה שלכם כמו שצריך. אני יותר מדי קשורה לבנות האלה ומקווה שלא יקרה להן כלום, אחרת זה יהרוס אותי." היא הביטה בי במבט רציני. הנהנתי ויצאתי אל המסדרון, שם חיכו לי ליאם וריי ואני הבנתי שאני הייתי האחרונה לסיים את תשאול העובדים.
YOU ARE READING
היהלום האדום - Red Diamond
Mistero / Thrillerרוז וואייט היא בחורה שמשקיעה את כל כולה בעבודתה במשרד חקירות. היא מתחילה לחקור יחד עם השותף שלה, ריי אוסטין, מקרה היעלמות מסתורי של בחורה בשם מלודי. אלא שאחר כך, כשאל המשרד נשלח שוטר נאה מטעם המשטרה בשם ליאם ריאן, הם מגלים שזה לא המקרה היחיד...האם...