פרק 22 - חלום מתוק

766 56 12
                                    

ליאם התפרץ אל מסדרון בית החולים בריצה, מוצא את ריי ישוב על אחד הכיסאות ומתבונן ברצפה בידיים שלובות.

"היא בניתוח, הם מנסים לייצב אותה." ריי הרים אליו את פניו ועדכן אותו עוד לפני שליאם הספיק לשאול משהו.

"מה מצב הפציעות שלה?" הוא התיישב ליד ריי.

"היא הייתה פצועה עוד לפני הירי, כך שהיא איבדה המון דם עוד לפני שהגענו." ריי השפיל את מבטו חזרה לרצפה.

"הבחורה הזו מטורפת." ליאם נאנח ותפס את ראשו בידיו.

"על מה אתה מדבר?" ריי שאל בחוסר הבנה וליאם נזכר במה שהשוטר קרטר סיפר לו.

"הם החזיקו אותן חמש קומות מתחת לקרקע והיא הצליחה איכשהו לברוח משם." ליאם החל לספר ועל פניו של ריי עלה מבט מופתע.

"איך?" ריי שאל.

"אני לא יודע, אבל מצאנו למטה בן אדם שכנראה שמר עלייה. הוא היה מנוטרל." הוא המשיך, "אנחנו חושבים שהיא זו שנלחמה בו בעודה פצועה." הוא אמר, מתאר את התמונה הזו מול עיניו ומנער את ראשו.

"תמיד ידעתי שהיא מטורפת, אבל לא עד כדי כך." ריי בהה בנקודה אחת ברצפה. כנראה שגם בראשו עברה אותה התמונה.

"למה לא לחכות לנו ולנהוג בכזה חוסר אחריות?" ליאם התעצבן.

"אני בטוח שהייתה לה כנראה סיבה טובה." ריי פנה להסתכל על ליאם. את שיחתם קטע קול נקישת עקבים שהתקרב לכיוונם.

"ליאם..." ריי, שהיה ישוב עם הפנים למסדרון קפץ על רגליו, גורם לליאם להפנות את מבטו לכיוון הנקישות.

"גברת וואייט." ריי קידם את פנייה של אישה בשנות הארבעים לחייה וליאם הבין שמדובר באמה של רוז.

"איפה הבת שלי?" היא שאלה במבט כועס. ריי בלע את רוקו והסתובב, מצביע על דלת שניצבה בסוף המסדרון. "ואתה?" היא סקרה את ליאם, שזיהה במבטה את רוז. כעת הוא הבין מאין ירשה את מבטה רציני, משום שמבט אחד מגברת וואייט הספיק כדי לגרום לך להיחלץ גם אם לא עשית דבר.

"השוטר ליאם ריאן." הוא הציג את עצמו בפנייה, אך לא העז ללחוץ את ידה.

"עכשיו אני רוצה שתספרו לי מה בדיוק קרה לבת שלי." היא אמרה בכעס מאופק וזקפה את גבה.

"ליליאן." קולו המתנשף של אנדרו נשמע מאחוריהם וכולם הסתובבו אליו בבת אחת.

"אנדרו." ליליאן החזירה בשמו.

"אני..." הוא החל לומר, אך ליליאן קטעה אותו בהינף יד.

"חשבתי שביקשתי ממך לשמור על הבת שלי." היא אמרה ושילבה את ידיה.

"אני יודע, אני..." הוא עצם את עיניו בחוזקה, "אני מצטער." הוא הניח יד על מצחו בזמן שריי חשב מהצד על כך שמעולם לא ראה את אנדרו כל כך מודאג. וויכוח קולני החל להתפתח במסדרון בית החולים. ובכן, אולי רק מצדה של ליליאן, שצעקה על אנדרו המתגונן וליאם שמיהר להרגיע אותם בכך שהעיר להם על כך שהם נמצאים בבית החולים. אבל את תשומת ליבו של ריי משך משהו אחר, הרופא שנכנס הרגע אל המסדרון וצעד לכיוונם. הוא נראה לו כל כך מוכר...

היהלום האדום - Red DiamondWhere stories live. Discover now