פרק 16 - טיול אל המוות

749 52 1
                                    

"כן?" הוא הסתובב חזרה אל טד.

"אני צריך הוכחה." טד אמר בשקט.

"הוכחה למה?"

"ארנולד." הוא אמר, חוסך במילים. ליאם כבר ראה שטד קרוב לשבירה, רק עוד קצת.

"לא נראה לי שאתה נמצא במצב של לדרוש, טד." הוא אמר בכעס והתכוון שוב להסתובב אל הדלת, אך טד עצר אותו בקול נכנע. "בסדר, בסדר."

"ההצעה שלך עדיין בתוקף?" טד שאל וליאם הבחין שהוא סובל מקוצר נשימה. הוא עשה את דרכו חזרה אל הכיסא והתיישב, מהנהן. טד התלבט בינו לבין עצמו מספר רגעים. "תראה, אני לא כל כך יודע..."

"טד, תספר לי כל מה שאתה יודע. הכל." ליאם הנהן לעברו, מעודד אותו לדבר.

"אני...הם רק שכרו אותי כדי לחטוף את הבנות האלו. אני לא יודע בשביל מה בדיוק, רק אמרו לי שזה למטרת ניסוי כלשהו, לא יותר מזה." הוא הסביר או כמו שאומרים בשפתו של ליאם, החל לזמר. ליאם ראה את החרדה בעיניו וזה הצחיק אותו. הוא נזכר בכל האנשים שישבו כאן מולו בפנים קשוחות. ואז, הקשיחות הייתה נעלמת בין רגע כלא הייתה כאשר היה מדובר במוות. הוא כבר הכיר את דפוס ההתנהגות של הפושעים הארורים הללו כשזה הגיע לסיטואציות כמו זו.

"מי שכר אותך? רד?" ליאם שאל וטד הנהן לחיוב. "מה אתה יכול לספר לי עליה?"

"אני לא יודע הרבה, אני רק יודע שהיא יזמה את כל זה, היא הבוס."

"איפה הם?"

"אני לא יודע," טד הניד בראשו. "מסרתי להם את הבחורה בלינקולן, לפני שהם שרפו את המקום."

"והם לא אמרו לך לאן פניהם מועדות?"

"לא. הם אמרו שיספרו לנו רק ברגע שהכל יהיה מוכן, שמעתי רק שמועות."

"מה יהיה מוכן?"

"המקום החדש." הוא סיפר. "נדמה לי שהם אמרו שזה נמצא בחווה באחד הכפרים ליד העיר. אבל אני לא יודע לומר לך איזו חווה בדיוק."

ליאם חשב כמה שניות ואז קפץ על רגליו, ממהר לעבר היציאה. "רגע! ומה איתי?" טד צעק לעברו.

"מה איתך?" ליאם היה יותר מדי עסוק במחשבות מכדי להבין מה טד רוצה ממנו.

"מה עם העסקה?" טד הביט בתיקייה במבוכה.

"אה, כן. אתה תישאר כאן עד שנאמת את המידע שלך." הוא זרק לעברו ומיהר לצאת.

-----

"אני רוצה שצוותי החיפוש הליליים יתחילו לסרוק את כל החוות שנמצאות בקרבת העיר!" ליאם צעק בזמן שהלך בצעדים מהירים לעבר מרכז התחנה. "כרגע נודע לנו שרוז והבנות הנעדרות עלולות להימצא באחת מהן." ליאם נעמד והסביר לכל מי שהמתין להסביר בעיניים שואלות. הוא הביט שוב בשעון היד שלו. אם רק זה היה תלוי בו, הוא היה מרחיב את החיפושים עכשיו, אך השעה הייתה שעת לילה מאוחרת.

היהלום האדום - Red DiamondWhere stories live. Discover now