פרק 19 - מטרידן

760 56 1
                                    

כעת הכל בעיניי הפך להילוך מהיר. הבטתי בהבעת פניו של השומר שהתחלפה מכעס להלם ולחצתי בחוזקה על המזרק, סוחטת כל טיפה ממנו. עד עכשיו, רק שמעתי על פרצי האדרנלין שמעירים באנשים כוחות שלא ידעו שקיימים בהם, אך כעת הרגשתי אותם כשהצלחתי להשתלט על השומר שהתנגד ולמוטט אותו על הרצפה. היה נראה שהוא המום מדי בכדי להוציא הגה מפיו, כך שכל מה שנשאר לי זה להחזיק אותו עד שהחומר יתחיל להשפיע. ניסיתי להסדיר את נשימתי ללא הצלחה עד שהתחלתי להרגיש את גופו נרפה תחתיי אט אט. 

"מי מטומטם עכשיו?" הספקתי ללחוש לפני שעיניו נעצמו. שחררתי ממנו את אחיזתי והתרוממתי, נעמדת על רגליי כשאני מתנדנדת מעט. רציתי להירגע ממה שקרה כאן עכשיו, אך ידעתי שאסור לי לבזבז זמן ומיד התכופפתי, מתחילה לפשפש בכיסים של השומר השרוי על הרצפה. הוצאתי את הטלפון הנייד שלו, אך כמו שצפיתי, לא הייתה קליטה וידעתי שאצטרך להסתכן ולעלות למעלה. התכופפתי שוב והמשכתי לחפש בכיסיו של השומר. מפתח ואקדח. זה כל מה שהייתי צריכה עכשיו.

-----

"רצית לראות אותי, טד?" ליאם נשען על הסורגים של תא המעצר.

"כן." טד מיד קם והתקרב אליו כשהוא מביט לצדדים בצורה פרנואידית למדי, "ההצעה שלך. תהיתי אם תוכל לשנות אותה קצת."

"איך?" ליאם שילב את ידיו במבט משועמם.

"תראה, אם אני אשאר כאן, לא משנה איפה ותחת איזו זהות, הם ימצאו אותי."

"אתה תימצא תחת הגנה פדרלית, טד."

"זה לא משנה! אתה לא מכיר אותם, ליאם." טד תפס בסורגים וקירב את פניו אליו.

"אז מה אתה מציע?" ליאם שאל למרות שהתחיל להבין את הרמזים של טד.

"אני רוצה טיסה לכיוון אחד למקסיקו."

"טד, בחייך, אתה יודע שאין סיכוי שיאשרו את זה." ליאם גיחך.

"אני חף מפשע. סך הכל חיפשתי לעשות כסף קל ואני לא רוצה למות בגלל זה." טד אמר ביאוש. צלצול הטלפון מכיסו של ליאם מנע ממנו לענות לטד. הוא שלף אותו והביט בצג, זה היה שוב מנהל צוות החיפוש המערבי.

"כן?" ליאם ענה. מה ששמע מעבר לקו גרם לו להיאנח בכבדות ולהניח יד על מצחו. "בסדר. תודיעו להורים שלה." הוא אמר אחרי מספר שניות של מחשבה וניתק את השיחה.

"מה זה?"

"אני לא אמור לספר לך, אבל מצאנו את הגופה של אוליביה." ליאם פלט לעברו, מחכה לראות את תגובתו של טד.

"אלוהים..." טד הצמיד את מצחו אל הסורגים ועצם את עיניו בצער, "אני כל כך מצטער. אני לא ידעתי שזה מה שיקרה."

"אז מה חשבת שיקרה, טד? מה חשבת שיקרה את תחטוף את הבנות האלו?" ליאם שאל בכעס.

"אני מצטער." טד חזר על כך שוב ושוב. ליאם התרחק מהסורגים והסתובב לכיוון היציאה.

היהלום האדום - Red DiamondWhere stories live. Discover now