"ליאם, מה קרה לך?" עמדתי מול ליאם שישב על הכיסא מתנשף, אך מבטו נשאר מושפל לרצפה.
"אחי, הוא לא שווה את זה." ריי ניסה להרגיע אותו.
"קח." הושטתי לו כוס מים שהספקתי להביא מהמטבחון ולהניח על השולחן מלפני כן.
"תודה." הוא לקח אותה, אך עדיין סירב להביט בי. "אני חייב למצוא את המנוול הזה."
"המנוול שלך הוא ארנולד בייקר." ניגשה אלינו שוטרת וכולנו הרמנו את עינינו, מביטים בה במבט שואל. "הצלחנו לזהות אותו דרך מצלמות האבטחה ברחוב שרוז גרה בו. הכרזנו עליו כמבוקש ומסרנו הודעה לכל התחנות בעיר. אנחנו נמצא אותו." סיפרה ואז פנתה להביט בי. "איך את מרגישה?"
"בסדר. לפחות עכשיו יש לנו לאן להתקדם." מלמלתי באנחה. השוטרת הנהנה והלכה.
"טוב, אני הולכת." ניגשתי לקחת את המעיל שלי.
"לאן?" ריי שאל במהירות.
"אני חושבת שאדבר עם הפסיכולוגית. אולי היא שמעה משהו על היהלום האדום הזה..." מלמלתי בזמן שניסיתי ללבוש את המעיל שלי ברישול בגלל היד החבושה שלי.
"לא, רוז. את צריכה לנוח." ריי נאנח.
"ריי, אני אהיה בסדר. הרופא בעצמו אמר שאלה סך הכל מכות יבשות." הצלחתי בסופו של דבר ללבוש את המעיל שלי אחרי צרור קללות קצר.
"את נשארת כאן." ליאם סוף סוף פצה את פיו, מבטו נח על הרצפה. "הוא עדיין מסתובב בחוץ. זה מסוכן בשבילך."
"תעשה לי טובה. הבן אדם מבוקש, הוא לא יעז להראות את פרצופו ברחוב." אמרתי ברוגע.
"לא, רוז!" ליאם הגביר את קולו וגרם לי להיבהל לרגע.
"אז מה אתה מציע?" שילבתי את ידיי בכעס והבטתי בו.
"אנחנו נביא אותה לכאן." הוא אמר וקם ממקומו, מתרחק מאיתנו.
"אתה מצליח להבין מה עובר עליו?" פניתי לריי בעצבים והתיישבתי על הכיסא שליאם לפני רגע ישב בו.
"ובכן, זה די ברור. הוא מאשים את עצמו במה שקרה, באמת לא הבנת את זה עד עכשיו?" ריי משך בכתפיו ועקב במבטו אחר ליאם.
"מה?" הופתעתי.
"רוז, הוא גבר. הוא היה שם ולא יכל למנוע את זה. אני יודע שגם אני הייתי מרגיש ככה אם היה קורה משהו כזה." הוא הביט לתוך עיניי ואני רק נאנחתי, משעינה את ראשי לאחור בייאוש.
"מה קרה? הגעתי הכי מהר שיכולתי." ד"ר סטון ישבה מולי במשרד מפקד התחנה עם מבט שואל בעיניה.
"תראי," התחלתי לדבר ושמתי לב שהיא בוחנת את הפציעות שלי. "רצינו לשאול אותך אם במהלך הטיפול של הבנות שמעת משהו על יהלום אדום."
YOU ARE READING
היהלום האדום - Red Diamond
Misteri / Thrillerרוז וואייט היא בחורה שמשקיעה את כל כולה בעבודתה במשרד חקירות. היא מתחילה לחקור יחד עם השותף שלה, ריי אוסטין, מקרה היעלמות מסתורי של בחורה בשם מלודי. אלא שאחר כך, כשאל המשרד נשלח שוטר נאה מטעם המשטרה בשם ליאם ריאן, הם מגלים שזה לא המקרה היחיד...האם...