A bál

970 65 1
                                    

Egyenesen a helyszínre hajtok, izgatottan szállok ki a kocsiból. Kilépek, de a magassarkúmat rögtön elnyeli a sár. Talán nem erre a terepre tervezték. Messziről meglátom a barátaimat, akik a kapu előtt állnak, integetnek, és nevetnek a szokásos szerencsétlenségemen. Eric, Anna, Amber és Chris üdvözölnek.
-Szép parkolás!-
kiáltja ide Chris. Nevetve a vállába bokszolok, mire Anna szúrós szemmel néz rám. Chris kiskorom óta legjobb barátom, minden kínos titkomat tudja. Sosem voltunk több mint barátok. Boldog voltam amikor ő is boldog volt a barátnőivel, de Annát ki nem állhattam. Semmi közös nem volt bennük. Anna úgy irányította Christ, ahogy akarta. Egyre kevesebb időt töltött velünk, mert ő mindig elrángatta valahova. Az egész baráti köröm azon gondolkozott, hogy lehetne őket összeugrasztani, de ez valahogy sosem jött össze. Aztán ott van Amber és Eric.Nekik összejött. Évek óta barátok,de csak pár hónapja járnak,ők viszont nagyon boldogok. Amber gyönyörű, mint mindig. Az a lila ruha van rajta amit ketten vettünk. Hosszú barna hajában masni van ami tökéletes a ruhájához. Eric büszkén feszít mellette az új öltönyében. Chris megszólal:
-Egész este itt fogunk állni, vagy be is megyünk végre?-
Hát persze, hogy bemegyünk.

A sor nagyon hosszú, végzősök és barátaik nevetnek vagy beszélgetnek mindenhol. Anna Chrisnek nyávog.
-Én annyira utálok várni! Nem lehetne átvágni a tömegen?-
Chris mosolyogva néz le rá.
-Nyugi kicsim, mindjárt bent vagyunk.-
Majdnem 20 percig hallgatjuk Anna panaszkodását mire végül bejutunk. Az ajtó előtt vakuk villognak, párok vigyorognak egyenesen a kamerába. Amber és Eric gyorsan csináltat egy képet, ami azonnal tökéletesen sikerül. Chris és Anna is pózolnak egyet, majd bemegyünk. Azok, akik a dekorációt készítették, kitettek magukért. A tetőről kicsi, fehér csillagok lógnak, az asztalokon fekete és fehér dekorációk. Tökéletes. A színpadon egy fiúbanda játszik egy pörgős számot, sok ember táncolni kezd.Amber is a parkettre ránt és táncolunk. Később csatlakoznak a többiek is, mindenki jól érzi magát. Nem is tudom, hány számot táncolunk végig mire Cris elmegy, hogy hozzon valamit inni. Kocsival jöttem, szóval az ivást elfelejthetem, nem mintha valami nagy alkoholista lennék. Lassú szám következik. Barátaim összeborulva táncolnak, én mosolyogva figyelem őket.
Eltervezem, hogy kimegyek kicsit az udvarra és sétálok egyet. Körbejárom az iskolát, hallgatom a kiszűrődő zenét. A fák mögött észreveszek néhány cigiző embert, így továbbmegyek. Már majdnem a bejárathoz érek, mikor zajt hallok. Követem a hangot és meglátok három fiút. A magasabbnak hosszú, kusza haja van, az alacsonyabb bőrdzsekit és farmert visel. Gyenge a fény, de észreveszem, hogy nagyon hasonlítanak egymásra. A harmadikat a falhoz szorítják, gondolom szokásos pasis verekedés. Aztán meglátom, ahogy a magas egy csillogó tőrt vág a falhoz szorított fiú mellkasába aki szikrákat szórva esik a földre, majd eltűnik.
- Szép volt Sammy, mondtam én, hogy jól fog jönni az ezüst kés!-
mondja az alacsonyabb.

Where is your boy tonight?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz