g6

5.2K 211 7
                                    

Aryadan;
Karşımda bana sırıtarak bakan adamlara bakıp derin bir nefes aldım.
Nasıl anladılar?nasıl?
-evet,kendini dahi sanan fakat bir ucubeden farksız olan kızlar. Olayı önce hanginiz anlatmak ister?
Sarp denen adam bunu soyleyince kızlarin gözleri beni buldu sonrada yere baktılar. Haliyle karşimdakilerin de bakışları beni bulmuştu.
-demek çakma sekreterim anlatıcak, dinliyoruz esrincim ya da namı değer asi kaplan.
Yağız'ın bunu demesiyle Derin bir nefes alıp başımı sağa sola salladım. Biz nasıl bu hale düştük... bunu yapanı,bizi bu hale düşüreni bulup;yakıcam derisini kemiklerinden ayırıp, köpeklere vericem...saçlarımın geriye çekilmesiyle acıyla inledim. Ağzım bantlı olduğu için konuşamıyordum.
Bandı hızla çekti. Birde o acı eklenince bedenime, beynime sinirler akına geçti.
-konuşsana!Planınız ne kimler var başka bu işte!
-saçımı bırak anlatıcam.kel kalmaktan korkuyorum!
Sesim fazlasıyla kısiktı daha kaplanın haykırışını görmedi bu pisiler! Ama hersey zamanla...ellerini saçımdan çekip karşımızdaki sandalyeye,diğerlerinin yanına oturdu.
- anladığım kadarıyla hakkımızda çok şey biliyorsunuz. Örneğin "asi kaplan" bu bilgiler sadece istikbarattakilerin biliceği bilgilerden yani icerde ajanınız var ve bunu kendi kendinize ortaya çıkardınız. Ayrıca yakalanınca hemen ötecek olsaydık,bu görevi biz almazdık. Beni dinlediginiz için teşekkürler çocuklar.
Son cümlemi alayla söylemiştim. Hepsinin çenesi kasılmış bana bakıyorlardı. Yağız sırıtarak yanıma geldi. Bende ona piç smile bakarken birden sol yanağıma tokat attı. Bende birsey eksik diyordum ama...yanağım uyuşmuştu, nasıl vurduysa artık!
"Bizimle dalgamı geçiyorsun. Konuş dediysek konuşacaksın. Eminim sende bizi tanıyor ve nasıl konuşturucağımızı biliyorsundur!"
Ardından ayaz da sıritarak miraya ilerledi.
-biliyormusun arya? Her insanın zaafı sevdikleridir. Miranın ne kadar güzel bir fiziģi var değilmi?
Bunu duyunca gozlerim sonuna kadar açıldı. Beni zorlamaya çalışıyor. psikolojik baskı! Kanma arya. Başımı tamam anlamında salladım."al senin olsun." Gulerek söylediğim cumleme onlar saşkınca bakiyorlardı. Ayaz sırıtarak ellerini miranın saçlarında gezdirdi."hmm onay aldığımıza göre..."cümlesini bitirmesini engelleyen sey dışarıdan gelen bağırısmalardı.benim yüzümdeki zafer gülüşü, kızlarında yüzlerine yansıdı. Ayaz ellerini cekip diğerlerine döndü. Birden kapı gürültüyle çalınmaya başladı. Herkes birbirine şaşkınca bakarken ben ellerimi iplere sürmeye başladım. Emre kapıya gidip açtı. Kapıda suat komutanı görünce kızlarla birbirimize baktık.
-aa..pardon baylar. Ben benim hatunları alip gidim, siz kaldığınız yerden devam edersiniz.
Cumlesini bitirir bitirmez emrenin ensesini kavradı ve kafasıni 2-3 kere kapiya vurdu. Emre yere yıgilinca diğerleri hemen silahlarını çikarıcakken suat abi hepsinin silaha uzanan kollarina bi el siktı. Neden kafaları değilde kolları? Onlar acıyla kollarini tutarken boralar iceri daldı. Tüm kuzey timide gelmiş. Vay be!..bora ve digerleri yaģizların silahlara tekme atıp,kendikilerle de üstlerine yurüyüp sıkıştırdılar.suat abi kızlari bitirip benimkinide açtı.
Hızla ayaği kalktım. Sıra bizde!ankalarda!

Miradan;
Bileklerimi ovuşturup görkemin yanina gittim. Oda kuzey timinin 2. Komutanıydı. Baldırinda kilitli olan tabancayı alıp gülumsedim.bu hareketime ,oda bir gülümsemeyle elini omzuma attı. Gorkemle askeri liseden beri arkadaştık. Sürekli böyleydik kardeş gibi, bazı kişiler bunu yanlış anlamıştı ama görkemin sevdigi olduğunu ögrendiklerinde bu söylentiler kalkmıştı... gulerek silahımı ayaza doğrulttum.
-sen ve benim yarım kalan bi işimiz vardı ayazcım...
Oda sırıtarak bana baktı. Aboo... yanlış anladı.duruşumu bozmadan devam ettim
-evet. Yeni programimız kim kimi geberticek,az sonra sizlerle...
Bunu soyledikten sonra silahı belime koydum. Suat abi baģırınca hepimiz hizla çıktık. Peki onları neden almiyoruz?
-bir dakika!
Asyanın dediğiyle durduk. Suat komutan sorar bakıslar atarken cemreyle arkaya onlarin karşısına geçtiler . Asya sarpın karşısına geçip güldü.
-tehlikeli sularda yüzüyosun sarp. Oysa olmek için fazla salaksın!
Bunu dedikten sonra göz kırptı ve geldi. Cemreyi bekliyorduk. Emrenin karşısina gecip bir iki tokat attı. Emre birkaç mırıldanmayla gozlerini açınca ,cemre bi sefer okkalı bir anka tokatı attı. Emre acı eşliginde kafasıni tutup sağa yatırdı. Buna gulme istedigim artmıştı.hayır,hayır sadist deģilim.sadece... ne bileyim ya.
-sana pansuman borcum vardı,ödemiş oldum.
Yerinden hizla kalkip yanimiza geldi.

Asyadan;
Hizla sirketten çıktık ve jeepe bindik.
-nasıl ortaya cıktık?anlamiyorumki...
Cemrenin dediklerine hepimiz kafamizi salladık.
-yeni bir plan yapmak için karargaha gitmemiz gerekiyor ayrica sizi yeni biriyle taniştırıcam. Timin yeni üyesi adı açelya kartal.
Yeni uyemi? Ne gerek var ya biz birbirimize yetiyoduk. Durmamizla karagaha vardığımızı anladm.
Çevik hareketle hepimiz inip iceri girdik.
"""""""""""

-ben açelya sönmez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-ben açelya sönmez. 19 yasindayım. Teknik bilgi gorevlisiyim.
Karşimızdaki kiza sonkez baktım ve derin bir nefes verip aryaya dondüm. Kaşları çatık bakiyordu. Hadi ama yeni diye ona boyle davranmamaliyız. Cemre ellerini dizlerine koyup kalktı. Hoşgeldin diyerek odadan çıktı. Mira tek kaşı havada, kızı 20. Süzmesini tamamlayıp oda aynı tavırla çıktı. Arya bana bakıp kaşlarıyla kapiyi işaret edince kalktım.dışarı cıktığımızda bahceye gittik.
-kizlar çok kötü karşıladınız kızı.
-asya, bugün bi gorevin içine ettik. Daha doğrusu deşifre olduk hemde daha ikinci günden. Sence bu ne kadar normal?
-Katiliyorum...
Kizlar ayni anda söyleyince hepimiz güldük. Ve iceri geri girdik.umarım anlasıriz bu kizla.

Cemreden;
Bu kıza icim hic ısınmadı ama asya haklı olabilir... fincandaki kahvemi karıştırıp salona geçtim. Kızlar koltukta oturmuş televizyon izliyorlardı. Mira yerde efenin sabah biraktığı ceketini aliyordu. Aslinda saat fazlasıyla gecti neden hala gelmedi benim yakışıklım...
Kizlarin yanina attım kendimi. Aslinda icimde bir korku vardı. Bugün yaşananlardan sonra pek rahat hissetmiyordum. Belki suat komutan olmasaydı ölmüştük. Bizi ele gecirebilen sayılı kişilerdendiler. Ve buda tehlikeyi dahada arttıriyordu.gözüm kenarda duran efenin fotografina takıldı.

gözüm kenarda duran efenin fotografina takıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yerim lan ben bunu. Aynı teyzesi su tipe şu tatlilığa bak be !!!bu fotografı cektigimiz gün geldi aklima. Parka gitmiştik ve 3 dondurma yemişti. Miradan gizli yedirdiğimiz için efeyle birlikte evi temizlemiştik ve durup durup sicak su içmiştik. Bunu düşünürken birden sırittım. Kızlar bana malmısın bakışı atarken onlarada anlattım. Kahkahalarımızı miranın telefonu bozdu. Gülmesini bastırıp,telefona catık kaşlarla baktı ve gizli numara diyerek açtı. Bende kahvemi içmeye devam ettim. Ama duyduğum sey kahvemi püskürtmeme sebep oldu...
-OĞLUMA DOKUNMA İT!

Aşkın SınırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin