g7

4.9K 206 6
                                    

Ayazdan;
"Ulan varmi lan kafa tutan bize!"
Emrenin bağirmasıyla kahkahami saldım. Bardan çıkmış depoya doğru sürüyodum. Adam lar bugün cenk piçini getiriceklerdi. Onunla baya eski bir işimiz var... artik ödeşiriz.
-lan ,az kıs şu sesini!
-yağız bırakta sevinim be!
Depoya gelince arabayı durdurdum. 4 umuzde arabadan inip ićeri girdik.
Cenk sandalyede bağlı bir sekilde duruyordu. Yüzünde fazlasıyla morluk vardı. Demekki biz gelmeden bizim cocuklar el atmış...
Sarp ellerini ovuşturarak yanina yaklaştı.
-efendim kimler teşrif etmiş bizim fakirhanemize... hayırdır ortalık ta yoktun uzun zamandır, ozlettin kendini guzelim.
Bunu dedikten sonra çapraz bir gülüşle omzunu sıktı. Cenk in yaşadığı acı yüzüne yansırken,biz bu tabloyu gülerek izliyorduk. Yağız kenardan bir sandalye çekip ters bir şekilde oturdu. Emrede duvara yaslanıp izlemeye başladı. Ben yerimde durup kollarımı göğsümde birleştirdim.
-simdi sana bizi dolandırmak ne demekmiş bir gösteriyle anlatmak istiyoruz. Bunun için çok çalışmaya vaktimiz olmadı ama mazur görürsün artık.
Yağız bunu dedikten sonra yerinden hızla kalkıp yan çekmeceden elektroşok cihazını çıkardı. Yanına gelerek fişi duvar dibindeki prize taktı.
-evetttt... bu cihaz şarz olana kadar vaktimiz var. Cenkcim o zamana kadar biraz sohbet edelimmi?
Cenk gülerek başını olumsuz olarak salladı.
-artık konuşacak birsey kalmadı. Çünkü bitti. Bana istediginizi yapin artık ne fark eder ki! Her bokunuzu anlattım. Sizi ihbar ettim lan!anladinızmı!! Hah ama polise değil yoksa parayla kurtulursunuz. Ama ben zeki cenk,özel tim komutanını arayarak bizzat söyledim. Yani sıçtınız oglum! Şimdi beni öldüründe yukarıdan daha güzel izliyeyim ölümünüzü.
Birden çıldırmış gibi gülmeye başladı. Ben hala duyduklarımın şokundaydım. Vay be bu adamda bu yürek... helal olsun! Ama bu bile bizi batıramaz bunu bilmiyormu?salak herif!.. ama bunu engellemezsek işler yine boka sarabilirdi. Emre yerinden doğrulup yanına gitti ve elini omzuna koydu.
-cenk. Kime ? Hangi time?söylede acısız öl.  Kafana Tek kurşun ve kurtuluş. Hadi annem konuş bakalım abilere.
Sanırim oda benim gibi düşünüyordu. Kollarımı indirip yanına gittim.
-söylemicem boşuna uģraşmayın. Ha siz bana simdi işkencede yaparsınız! Güya konuşurum ya! Salak salak hayalleriniz. Hayır anlatmicam!.. nede olsa kaybedicek birseyim yok.
Hızlı adımlarla çekmeceye gidip kerpeteni getirdim. Ve sırıtarak yanlarına döndüm.
- beyler dişleri yokken de söylediklerini anlarız değilmi?
"""""""""""""
3 saattir konuşsun diye sırayla uģraşıyoruz. Adam sözünun arkasında durdu. şimdiye kadar bağırmaları dışında ağzından tek bir kelime çıkmadı!lanet olsun!.. sarp Cenkin kollarını ateşe tutup yakıyordu ve Cenkin bağirmaları etrafı sarmıştı. Başım ağrıyor artık hemde fazlasıyla.
-yeter lan yeter! Tamam lan  çek şunu
Yalvarırım çek ahhh... sarpppp..
Dediğini duyunca hepimiz yerimizden kalktık. sarp eliyle kendi yüzünü göstererek gülüyordu.egoist!..
-anka timi lan! anka timi !komutanları Suat Yenilmez.
Allah belanızı versin...
Gözlerinden gelen yaşlarla konuşyordu. Diģerleri gülümseyince yağıza baktım. elini beline götürdü ve silahını adama doğrulttu.ne yapıcağı belliydi zaten...

Bu sese aşina olan kulaklarımız etkilenmemişçesine sızlamiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu sese aşina olan kulaklarımız etkilenmemişçesine sızlamiyordu.derin bir nefes aldım. Biz buyduk işte tek kurşunla öldüren, kuşunların bitiremediği adamlar...
"""""""""""
Yağızdan;
-lan hahahahaha emre koş kıza bak lan! Beyler emrenın kız hali. Tanıştırayim cemre.
Sarpın bağirmasıyla yanina toplanıp kucağindaki bilgisayara baktık.
-Kizin alakası bile yok lan
Emre bunu digerek sarpin enseye bi saplak indirdi. Sarp ensesini ovarken bir yandanda güluyordu.
-oglum adından demistim lan!
Gulerek yerime geçip bilgisayarimı kucağıma aldım. İstikbarat icine sızmış ajanımizdan şu timle ilgili bilgiler almıştık.
-lan hepsi kız anasını satim! Hatunlara bak be bunların komutanı yaşadı!
Emrenin dedigiyle yüzumdeki sırıtış arttı. Kendime gelip ciddiye döndüm. Kimde kalmıstım mira yı geçtik... asyayı geçtik.hah! Arya ataberk.
"Anka timinin 2. Komutanı. Kazanım lakabı asi kaplan. Boks ile ilgileniyor.
Sadece kopekleri ve atları seviyor"
Buraya gelince durdum kopekler ha?
Guzel. Bende bayılırim. Lan neden karşilaştırıyosam kendimi onunla! Kendine gel yağız. Evet devam edelim en iyisi
"Medeni hali;bekar. Annesinin yaninda büyüdü ve egitiminide izmirde tamamladı. Lakabıni alma sebebi lise hayatinda ve time katıldığından beri bir çok kuralı çiğnemesi ve kafasına göre hareket etmeye meyilli olması.bu ozelliklerinden dolayı asi adını, gözlerinden ve ağır başlılığından da kaplan adını aldı." Vay be! Ciddi ciddi hayvanlarla uğraşıyoruz. fotosu yokmu şu kızın.

Aşkın SınırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin