g4

5.8K 255 7
                                    

Cemreden;

Gördüğüm seyle gözlerim fal taşı gibi açıldı. Ben kendime hacker mı diyorum ya!güvenlik odasına sızmış ve dosyalari almıştım ama bir sorun var! vaktim olmadığı için 2 dosya tek almıştım ve bunlarin icindede sadece bu adamların birkać fotoğrafı ve salak saçma yazilar vardı çoğu kod gibiydi ama çözemedim bir türlü...belki suat komutan çözer diye düsünerek bilgisayarimi kapatıp kizlara haber verdim. Onların gelmesini beklerken arabadan çıktım ve şirketin kapisınin onune geldim ki beni takip edip arabanin yerini bulsunlar. İlk çıkan asya oldu, bana bakıs atinca sağ arkada  diye dudak oynattım. Yavaş ca yüruyerek gitti. Bu sefer mira çikti elinde posetle. Kulaklığımın konusma tusuna bastım
-kızim elindeki ne?
-okadar kahve taşıdım ,bn de mutfaktan atıştırmalık birsey aldım.
Yürürken konuşuyordu ve bu yuzden nefes sesleride geliyor , kulağım gıdıklanıyordu.en son arya yüzünde bi gülüşle kapıdan çıktı ,ne olduysa artik, kapıdan dışarı adim atınca ciddileşti demekki gorev için di...
O gelirken bn onden yürumeye başladım ayri ayrı cıkiyorduk dikkat cekmemek için. Arabalara varınca herkes bindi ve karargaha doğru yol aldık.

Asyadan;
Şu sekreterlik işi fazlasıyla komikti ya hayir yani adam beni ciddi ciddi işe aldi. Aslinda bu iyi oldu çünkü dosyaları almak için ikinci bir plan lazim .yani bu işe devam...bu düşüncelerimi bölen bilgisayarın açılma sesi oldu.cemre bi dosyayı acinca bakışlarımı ekrana kilitledim.
-kızlar hersey iyi hoşta bunlar bizim planı anlamış olmasın
Mira bunu diyince arya soze atladı
-sanmam işi çok iyi yaptık ,neyse kizlar merak etmeyin.yarın yeni islerimize baslicaz. cemre bu sefer halledebilirmisin?
-evet komutanım.
-cemre lütfen.
Arya 2.komutanimiz olmasına rağmen ona komutan yada efendim dememizi istemiyordu. bizde sadece suat komutanın yanında diyoruz.

Aryadan;
Karargaha gelince direk komutanın yanına çıktık. Hepimiz toplantı odasına geçince ,cemre bilgisayarını projeksiyona bağladı ve dosyayı açtı.biz başımız önde komutanın yorumunu bekliyorduk. Bu görevin sorumluluğu bana aitti ve ben  başarısızlığa yol açtım.off...
-bunlar kod değil cemre. Normal bir şirket borsasinın yazılı. Yalnız adamlar zengin kelimesinin tanımını değiştirdiler yemin ediyorum! Bunlar paramı sıçıyolar...pardon kızlar

Hepimiz bunu duyunca kahkaha attık. Gulmekten karnım ağrımıştı. Birkac kez öksürüp kendime geldim.
-komutanım yarın yeni işimize başlıyoruz. Sahte kimliklerde geçen isimler şuan devlet bunyesinde vatandaş olarak görünmüyor. Yani haliyle bizi araştıracaklar ve bilgi edinmeye çalışacaklar. Bunu halledebilirmisiniz?..
"""""""
Sabah saat yedide kalkıp hızlıca üstüme bir elbise geçirdim ve arabayla şirkete gittim. Kızlar benden önce varmışlar. Sırf inat olsun diye kafeteryaya gidip sıraya girdim, sıra bana gelince bi kahve istedim. Mira bana kötü bir sekilde bakıp kahvemi verdi. Tesekkur ederek yukarı çıktım. Masama oturunca önümdeki dosyalara baktım. Kontrol edince aşağıda imza bölümünün boş olduģunu gördüm, demekki imzalanıcak. Kahvemi masaya koyup cantamdan dinleme cihazını çikardım ve odaya dogru yol aldım .kapıyı yavaşça vurdum.
-gel.
İçeri yavaşça girip dosyaları yağız'ın önune koydum. Anlamış olucakki hızlıca kalemini alıp dosyayı açıp imzaladı
-esrin bana kahve getir.
Tabi canim! karşı da kim oldugunu bir bilsen sen....yavaşça dosyaya eyilip diyer elimlede masanın altına dinleme cihazını yerleştirdim. Allahım ne olur düşmesin. Doğrulup zafer kazanmışçasına gülümsedim
-tabiki yağız bey.
Arkamı dönüp çıktım. Masamda bi not bulunca hızla oturup elime aldım.
"Gözlerim gözlerini gözleyen gözleri gözler."
Bu aramızda bir şifreydi demekki BİRİ BENİ İZLİYOR!
bunu düşünürken hızla ayagı kalktım
Gözüm duvarın arkasında bana bakan adama kayinca ürperdim adam işaret parmağını ile boğazına bir çizgi çizdi.anlamı belliyfi zaten. Kısa ve netDEŞİFRE OLDUK !AMA NASIL?

Aşkın SınırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin