1 hafta sonra
Aryadan;
-gorev raporunu binbaşına gonderdim komutanım.
Başımı tamam anlamında sallayıp elimle kapıyı gösterdim. Hasan Selamını verip çıktı. Açelya olayindan sonra daha temkinli olmuştuk. Açelya bilgileri aldıktan sonra guvenlik ve dosya odasının şifrelerini değiştirmiştik. Ama o gerizakalıyı bir türlü bulamıyorduk. Derin bir nefes alıp yerimden kalktım. Biraz hava alsam iyi olucak. Odadan çıktım. Hepimiz araştırma yapmak ićin ayrı odalara çıkmıştık. Kapıya gelince görevli erlere baş selamı verip dışarı çıktım. Cebimden anahtarımı almaya çalışıyordum. Tabi aynı anda arabama yürüyordum. Kafamı kaldırınca bir çift gözle karşılaştım. Tanımıyorumki ben bu adamı... yenimi acaba? Arabamın kilidini açıp kapıya yöneldim.
-pardon. Anka timinin 2.komutanı asi kaplan senmisin?
Yavaşça arkamı döndüm. Evet bu o gözler...
-evet de sen kimsin ve ne istiyorsun?
Yaklaşıp elini uzattı. Ona soru soran bakışlar atarken elini sıktım.
-ben sedat komutanım. Suat komutanın emri ile açelya sönmezi arama bizim timede verildi ve bir gelişmeye olduğu için sizi görmeye geldim. Eğet tüm tim buradaysa açıklıyayım.
Duyduklarım ile gülümsemem bir oldu. Başımı onaylarcasına sallayıp kapıya doğru gel anlamında elimi kaldırdım beraber içeri girip kızların
Odalarının olduğu kata çıktık. Kızlarada durumu anlatinca hepimiz gitmek ićin hazırlanmaya basladik. Tamam artik haziriz tam izin almak icin suat abiye giderken birden sedat izin aldigini soyledi. Ne zaman ya? Neyse ...
_________________
Arabları arka arkaya park edip indik harabe bir yere gelmiştik. Buradamı yani! Silahlarımızı çıkarıp kapının yanındaki duvarlara ikişerli olarak ayrıldık sedat kapı önündeydi. Üstteki kırık camdan içeriye sis bombasî atıp gazın yayılmasını bekledik. 5-10 saniye sonra kapıyı açtık ve içeri daldık. Tam silahlarımızı doğrultmuştukki gordüdüğüm seyle dona kalmıştım. Demekki bu sedatta ajan pislik. Askeri birlikte kac ajan var anasini satim... hızla dönüp silahımi ona doğrulttum.
-pislik!
Kızlarda soru sorarcasına bakınca beklemeden sedat itinin sol bacağina sıktım. Ardindan silahımı geri doģrulttum.
-kızlar emir açik ve net. Suat abiyi duydunuz bulduģunuz yerde indirin dedi.
Erkekler bize şaşkınca bakarken gozlerimi etraftaki Adamlarda gezdirdim. Bize göre çok fazlalar. Sedat acı dolu çıglilar atarken bir adim geriledim. Hemen buradan çikmamız lazım. Ayrıca bunlar hangi yuzle karşimiza çıkıyorlar! Sarp'ın tek hareketiyle tüm adamlar silahlarini bize doğrulttu. Demekki öldürmek için getirmişlerdi... belliydi böyle olucağı.yapıcak birsey yoktu...yavaşça silahımı indirmeye başladım.kızlarda benim ardımdan indirdiler. Birkac adam gelip kollarımızi tutmaya çalışınca kafa atıp dengesini kaybettirirken digerinin boynunu kırdım. Kafa attığım,kafasını tutarak üstüme geliyordu. Ceketinin cebinden bıçagını alıp savurunca bilegini tutup karnına gotürdüm. Acı dolu bağırışı içinde yere yıgıldı. Kızlarda islerini halletmiş olucakki üstlerini duzeltiyorlardı. Tam diģerleri üstüme gelirken elimle durmalarını gösterip kizlara gelmelerini söyledim. Dördümüzde yağizlara doģru yürüdük. Yağizda sıritarak dibime kadar geldi. Ona en kötü olduģunu düşündüğüm bakışımı atıyordum.
-şerefsizlik yapmak yerine, arasaydınız gelirdik yağız!
Cattığım kaşlarımın ortasına işaret parmağını koyup havaya kaldırdı. Bu hareketten nefret ederdim. Hızla bilegini ittim.
-size yardım etmemii serefsizlik olarak görüyorsan serefsizim. Ama yardimdan once konusmalıyız kaplanim ve burada olmaz.
Birden ensemde hissettiğim aciyla kendim yağızın kollarına atmak zorunda kaldım...Cemreden;
Yanağimda hissettiğim acıyla gözlerim araladım. Uyuşmuştu resmen. Görüşüm netleşince tanımadığım w çift gozle karşılaştım.
-uyandırmak için en etkili yol demistim sana.
Sarışın olanın dediğiyle gözdevirip yerimden doģrulmaya calıstım. Kahretsin! Ellerimi veAyaklarımi bağlamıslardı.yeniden olduğum yerden kalkmaya yeltendim. Esmer olan saçlarımı çekip yere fırlatınca acıyla inledim. "Bana zorluk çıkarma güzelim.sonu iyi olmaz" onu dinlemeyip yan yuvarlandim ve dizlerimin üstünde zipladım. Belime atilan tekmeyle tekrar yere yığıldım. Birden tanıdık bir sesin baģirmasıyla iki adamda geriledi.
-dışarı çikın lan! Ben size,ona dokunmayin demedimmi lan?!
Emre?..suan istesemde istemesemde bana yardım edicek tek kişi oydu...biri kollarimdan tutup oturur pozisyona getirdi. Elleri ise saçlarımda dolaniyordu.
-cemrem iyimisin? Özürdilerim.o adamlari geberticem merak etme...
-beni buraya sen getirdin emre... ve bana cemrem deme sevmiyorum.
Yalana bak!aslinda ondan duyunca hoşuma gitmişti. Gulerek beni kucaģina alip oturduģum koltuğa koydu ve yanima oturdu.
-zaten sadece ben diye bilirim sinsirellam.
Ardından çenemi tutup kendine cevirdi. Derin bir nefes alıp tokat atilan yanagima yaklaşinca beklemeden kafa attım. Tamam ortami bozdum ama once bizi yakalayıp sonra opemez! Burnunu tutarak geriledi.
-off bir kerede zorlama be!
Cevap vermeden önüme döndüm. Ellerim kızarmıştı. Evet ipi hayvan gibi bağlamıslar. Aklima gelen fikirle sırıttım. Emreye biraz daha yaklaşıp başımı omzuna yasladım. Benden etkileniyordu ve bunu kullana bilirim... şaşırmıs olucakki burnunu ovmayı bırakıp kafasıni bana cevirdi.
-ozürdilerim acıttımmı?
İçimdeki tilki kahkahalar atarken dışımdan uslu bir kedi gibiydim.birkac dakika ses çıkarmadı. Sanırim olayı kavramaya ve numara yapıp yapmadığımı anlamaya çalısıyordu. Başımı hafifce kaldırıp önde bağlı olan ellerimi birbirine sürttüm.
-i-iyiyim merak etme.birsey olmadı.
Kollarıni bana dolayınca yaptığim numaradan pisman oldum. Çünkü burası çookk rahat... neyse odaklan cemre... acı dolu bir ses çikarıp başımı göğsüne sürttüm.
-ne oldu?neren acıyor? Geberticem o adamları.
Dogru yoldayım... Nihaha!!!
-ellerimi fazla sıkmışsın sanırim bileklerim yanıyor.
Sanırım ne yapmaya çalıştığımı anladı. Ellerini omuzlarıma koyup beni kendinden uzaklaştırdı.yüzüme birkac saniye bakıp ellerimi tuttu.
-numaranız işe yaramadı bayan sinsirella. Ama sağolun bu dakikalar bana yeterde artar.
Yaa.. bu çocuk çok tatlı yaaa!.. goreve dönelim. Birden ayağa kalkinca bende kalkmaya ćalıstım.tabi geri düstum ama neyse. Omzunun üstünden bana baktı. Doğru düzgün oturup ona baktım.
-su?
Başıni tamam anlaminda sallayıp çiktı. Ne yapmaliyimki? Baska carem yok sanırım burada yaşlanıcam...Miradan;
Kızlar nerdeydi acaba? Onlardami benim gibi soguk bir odada yalnızlarmıydı. Kapi açilinca hizla gozlerimi kapattım. Kapinin kapanma sesi ve yaklasan ayak sesleriyle heyecanim daha cok artmıştı. Yanimda hissettiģim hareketlilikle yanimda oldugunu anladım. Saçlarıma eli deyince irkildim ama gozlerimi kapalı tutuyordum.
-fazla guzelsin mira. Neden aklimdan çikaramiyorum seni? Neden bir kiza kendimi affettirmek için bu kadar cabaliyorum? Oysa sen bir askersin... ne hale getirdin beni şapşal kız.Sonlarda sesi eğlenir gibi çikmıştı. Dudağimda baskı hissedince irkilerek gozlerimi açtım. Onunda gozleri açik oldugu için bana bakıyordu ve hala cekilmemişti. Ellerim bagli olduğu için itemiyordum. Şoku atmış olucakki hemen geri cekildi. Bana birkac saniye bakıp hızla odadan çıktı. Arkasından bağırmamı umursamadan...
Asyadan;
Gözlerimi açip etrafta goz gezdirdim. Her tarafımi sandalyeye baglamışlar. Off başım çok ağrıyor. Yanımda hissettiğim nefesle hızla kafami o tarafa cevirdim. Bu!?. Aćelya... fal taşı gibi açılmış gözlerimle ona bakıyordum. Demekki beni burada öldürücek. O zaman o neden bağlı.
-sonunda uyandınmı güzelim?..
Kulaklarımın hasret kaldıği sesle başim otomatik o tarafa döndü. Sarp... şu yakışıklı... ne yakışiklısı hain,pislik,yüzsüz,şetefsiz...-ee süprizimi begendinmi? Ama once birseyleri netleştirmeliyiz.
Karşima geçip önumde eğildi. Yoksa ben onun anca bacaklarını görüyordum. Kısalık...
-beni buradamı oldürüceksiniz. Hızli ol o zaman.
Bana gülerek baktı ve ellerimi çözmeye basladi ben saşkinca ona bakiyordum.
-öncelikle bana söz ver sizin diyisinizle asker sözü yada anka sözu hangisi daha etkiliyse... beni dinliyeceksin tamammı?
Beni çözdüğunü hala kavrıyamamıstım. Başımi tamam anlamında salladım.
-anka sözü...
Gulerek bakti ve ayaklarımı cözdü. Ve belinden bir silah çıkardı.
-icinde tek kurşun var. Acelyayı geberte bilirsin intikamini al. Sonrada konusalım.
Şaskimca bakip silahı aldım. Bu kurşunla sarpa sıkıp kacabilirdim ama suan tek istediğim acelyayı oldurmekti. Kendine gelip gozlerini aćinca hizla sarpın elindeki silahı aldım. Acelyanin kafaya dayayıp derin bir nefes aldım.şimdi!!!sandalyeyi devirip duvar dibine gecmesini sagladim. Anında aglamaya baslamıstı. Artik zamanı. Yeter!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Sınırları
Teen FictionHayatta sınırları geçemezsin...peki Ya gecersen? Belki tek mermi ile hayata veda etmekten zordu, Belki rakiplerini yenmekten daha güçtü, Belki bizim hayatımız; bir askerin mafyaya aşık olması kadar imkansızdı. "Hepimizin sınırları var ama aşk sın...