Multi; kizların evi
________Cemreden;
"Ön,yan,geri ,arka"
Aryanın verdiği komutlarla ısınma hareketi yapıyorduk. Bugün değişiklik olsun diye ormanda çalısıyorduk. Tabi suat komutan bizi yanda oturmuş bir sekilde izliyordu.
-evet. Anka timi şınav pozisyonu.40 şınav Başla!
Kendimizi yere atıp hizla dondük ve pozisyonu aldık. 1...2...3...4...25...40...
-yeter lannnn!
Miranın bağırmasıyla kollarımı cektim ve kendimi attım. hepimiz derin nefesler alıyorduk. Hep boylemi olmak zorunda ya! Yanaklarım basınçtan kızarmıştır kesin. Dün emre opüncede aynı şey olmuştu. Farkında olmadan sırıttım. Açelya ayağa kalkıp suat komutanın yanına gitti ve arkasına geçip ellerini omuzlarına koydu.
-suat yani suat komutanım biz dursakmı artık. Yoruldum ben.
Suat komutan dişlerini birbirine bastırıp hayır diye gurledi. Biz zafer kazanmış gibi gülümsüyorduk. Açelya oflayarak geri geldi. Arya hemen boynunu iki yana kırıp asyaya baktı. Neden baktığını anlamıştım. Çünkü suat komutan asyanın kuzenine vurmuştu kafayı. Allah var güzel kızdı. Zaten oda askerdi ama suatçığım açılamıyordu yaşı küçük diye...
-Asyacım. Kenardan iki taş getirirmisin? engelli şınav ćekelim biraz.
Ben malmısın bakışı atarken asya kalkıp taş aramaya başladı mira hemenayağa kalkıp aryaya üzgünce baktı. Engelli şınavı biz aramızda yapardık. Iki büyük taşı sırtına koyup 10 şınav çekerdik. Asya br taşı elinde diģerinide ayağıyla iterek getirdi.
-önce yeniler açelyacım alalım seni.
Işte şimdi belli oldu işin aslı...aćelya anlamaz bakışlar atarak yanımıza geldi. Aryanın komutuyla şınav pozisyonu aldı. Asya hayır anlaminda başını salladı. Oda bu kıza fazla yüz veriyor... mira bir taşı zorla kaldırıp acımadan açelyanın sırtına koydu. Açelya yere biraz daha yaklaşınca ayağımı karnına koyup havaya kaldırdım.
-duruşunu bozma!10 şınav sadece.
Mira diğer taşı biraz havadan bıraktı.
Suat komutan dudağını ısırarak bizi izliyordu. Açelya birinci şınavı çekti. Aryada ayağını taşa koyup bastırdı.
Ikinciyi çekiceği sırada telsizden şu nefret ettiğim ses duyuldu. Komutan hemen eline alıp konusmak icin tuşa bastırdı.
-anka timi dinlemede.
-merkeze yakın bir yerde bomba ihbarı var komutanım. Yaşlı bir kadın yanımda. O ihbar etti .oğlunun arkadaşıymış herhalde.
-sen takip tabletine konumu at biz yola çıkıyoruz.
Telsizi kapatıp bize dondü.arabalara komutunu alinca hemen bindik. Iki araçla gelmiştik. Ben sürücü koltuguna geçtim mirada yanıma. Asyada ondekini sürüyordu arya ve açelyada onunlaydı. Suat abide binip kapıyı kapattı.
-karargaha cemre.
Başımı sallayıp gazı kökledim. Sanırım asyalar bizi takip edicek çünkü arkada bekliyorlardı. Biz öne geçince onlarda yola başladılar.
"""""""""""""""
-kızlar kim olduğumuzu belli etmiyoruz. Alışverişe gelmiş gibi yapın açelya sen yenisin benimle gel!
Hepimiz kafamızı sallayıp aryanın dediği gibi alısveriş yapıyor havasında dağıldık. Arya ve açelya kenardan uzaklaştılar. Asya onden yürüyüp kulaklığını açtı. Bunun üzerine bende açtım. Yanımdaki dükkanda elbiseler dışarıda asılıydı. Sanki geliceğimi biliyorlar ya... ben buranın sahibinin ellerinden operim be!.. hemen lacivert elbiseyi askıdan alıp baktım. Gercekçi olmalıyız değilmi?
-pardon ne kadar bu?
Çalışan hemen arkasını dönüp yanıma geldi.
-15 lira efendim.
-peki yıkanırsa çekermi acaba hediye alıcamda...
-kesinlikle çekmez efendim.
Yalana bak! Tü.. terbiyesiz! Başımı tamam anlamında sallayıp elbiseyi ters çevirdim. O sırada yandan geçen insanlara bakıyordum. Lanniye çoğunluk gençki! Elbiseyi kadina verdim. Almayacağımı söyleyip hızla
Yandaki tatlıcıya gidip dışardaki masaya oturdum. Bir kahve isteyip beklemeye başladım. Muhakkak açık vericek...
-kızlar buldum. Meydana gelin.
Miranın sesiyle hizla yerimden kalkıp garsona bağırdım
-kahve iptal bro.Asyadan;
Miranın haber vermesiyle o tarafa doğru yürümeye başladım. Elimde bir tane poşet vardı. Içine silahımı yerleştirip dikkat çekmesin diye çarşaf satin alıp o poşede koymuştum.
Meydana gelince hepimiz bir taraftan geliyorduk. Açelya etrafına bakıyordu gözleri beni bulunca göz kırptı. Komik kız ya minik bir gülümsemeyle kenardaki banka oturdum.
-duvar dibindeki kırmızı montlu olan. Sebebi ise 1. Bu havada mont giyerse havale geçirir insan.2. Elinde bombanın düğmesini tutuyor iyi bakın.
Bakışlarımı çaktırmadan o tarafa çevirdim. Adam etrafina bakıyordu. Telefonumla ilgileniyormuş gibi yaparak eline baktım. Evet . Elinde tutuyor ve fazlasiyla sıkmış demekki korkusu var...
-benden izinsiz hamle yapan olmasın arkadaşlar.
Hepimiz anlaşıldı diyerek onayladık. Yerimden kalkıp miraya doğru ilerledim o bana ne yapiyorsun dercesine bakarken kollarımı açıp bağırdım.
-ayyy!hayriye sendemi burdaydın? Nasıl özlemişim ya.
Birkaç kişi bize bakarken sarildım. Mira sirtıma sertçe vuruyordu.
" Bende seni ozledim canım ya"dedigine kahkaha attım. Kulaklıktan kızların gulme sesi geliyor, etraftaki bir kaç kişide gülüyordu. Ondan ayrilıp kolundan tuttum ve oturdugum yere götürdüm. Oturunca gözüm karşıdaki adama kaydı yürüyerek ortaya doğru gelince hepimiz hareketlendik. Adam düğme tutan elini havaya kaldırdığı anda hepimiz bağırarak silahımızı çikardık.
-BOMBAAA!
Adam bize şaşkınlıkla bakarken insanlar koşarak etrafa dağıldılar. Bizde dağılarak etrafında çember oluşturduk.
-elindekini bırak!
Açelyanın bu etkili(!)uyarısı bile işe yaramadıysa ben kafama sıkayım ya. Mira bir elini dur dercesine kaldırdı.
-sakin ol niyetimiz seni oldürmek değil. O elindekiyle kendini oldürüceksin ama! Yapma ...
-kesin sesinizi! Hepiniz gebericeksiniz ben ise yaptığım ile kahraman olucam.
Ve bir salak daha... yani anlamıyorumki ne diye bu caba!?
-bak kardeşim sen zaten bir kahramansın. Her insan kahramandır... sakin ol ve birak onu yoksa biz bıraktırıcağız!
Derin bir nefes alıp silahımla elini nişan aldım. Komutla indiricektim.
-hayır!siktirin gidin lannn!!!
Bunu bizemi dedi o!lan biz olme diye neler yapıyoruz senin dedigine bak! Kulaklığımdan gelen sesle gülumsedim.
-bitir işini.
Silahın namlusunu elinden cekip kafasına doğrulttum ve beklemeden sıktım. Etraftakiler birkaç minik cıglık atmıştı. Hızla adamın yanına yaklaştık. Arya dizinin üstünde eğilip bombaya baktı. Eliyle bize git isareti yapınca br adım geriledik. Ne işe yarar bilmem ama... cebinden ćakı çıkartıp once elindeki dügmeye giden kabloyu kontrol etti. Ardından da uzaktan kumanda baglantısi varmı diye... artik alışmıştım. Her hareketini ezberlemiştim kızların. Sarı kabloyu kesip ayağa kalktı.
-cesedi alması için ekip çağırın. Karagaha dönmeliyiz.Miradan;
Karargaha döner dönmez üstümü değiştirip aşağıya indim. Toplantı odasının kapısını çalarak girdim ve yerime oturdum.
-mirada geldiğine göre başlayalım. Bu görev hakkında konuşmayacağım. Yine başardınız ama son günlerde bir konu hakkında verilen görevler başarısızlılarla sonuclanıyor değilmi?
Suat komutanın dediğine hepimiz başımızı salladık. Ayazlardan bahsediyordu...
-kim olduklarını anlamışsınızdır. Buda bu adamların çok tehlikeli olduğu anlamına geliyor ve dünde dediğim gibi,bu adamları ortadan kaldırmalıyız kızlar! Göreviniz net bence! Bugün bu görev için çalışmalara başlayın. Sıklıkla nereye giderler? Ne yapmaktan hoşlanırlar? Ne bileyim işte, herşeyi ögrenin. Hatta yarın ilk görevinize çıkın onlara pek görünmeden çevrelerinde olun bulduğunuz yerde indirebilirsiniz.Off...komutana yalan söylemeyi hiç sevmiyorum. Onlara yardim ettiğimizi duyarsa bizi kesinlikle affetmez... ve mesleğimizde yanar.
-anlaşıldımı? Arya herzamanki gibi emir komuta sorumluluk sende.Arya başını salladı. Tabi kız kural çiğnemede mastır yapmış,rahat! Hepimiz yerimizden kalkıp selam verdik ve çıktık.
____________________
Eve gelince derin bir nefes alıp içeri girdim. Salona koşar adım gidip kendimi yumuş koltuğa attım. Missss... stres atmak için bu yeterde artar. Asyada bedenini yanıma atıp arkaya yaslandı. Cemre yukarı çiktı, aryada mutfağa girdi. Aslında bir duş alsam harika olucak. Ama üşeniyorum. Telefonumun çalmasıyla irkildim. Zarzor cebimden çıkarıp merakla ekrana baktım vee açelya yazısıyla merakım iki kat arttı. Neden arıyorki? Açıp kulağıma götürdüm.
-efendim?
-mi-mira b-ben çok kötüyüm yanınıza gelebilirmiyim.
Ağlıyordu. Ama neden meraktan çatlamamak için evin adresini verdim. Asya bizi dinlemiş olucakki, soru soruyordu... arya ve cemrede salona gelince durumu anlattım. Tam kadro açelyayı bekliyorduk. Kapı çalınınca cemre kalktı. Bir kaç dakika sonra açelyayla içeri girdiler. Ikiside oturunca hepimiz açelyaya döndük. Oda bize bakıp kızaran gözünü ovdu.
-kızlar rahatsız etmek istemem ama başka gidicek yerim yoktu...
Bu cümleyle ona biraz daha acımıştım... kız zaten yalnız,birde biz dışlıyoruz. Yazik ya!.. elimi omzuna koyup iki defa vurdum.-rahatsız ettiğin falan yok. Tabiki buraya geliceksin. Biz senin arkadaşlarınız. Değilmi kızlar?
Hepsi beni onaylarcasına sesler çıkardılar. Sagolun ya! Lan bari biriniz evet desin! Yok illa hepsi mırlanıcak!..bu sefer asya söze atladı
-tabiki. Hadi anlat neyin var? Kim üzdü seni bu kadar?
-ev sahibi beni evden çıkardı. Bende gece kalıcak bir yer bulamadım. Aklıma siz gelince...
Bu sefer arya söze atladı ve cümlesinin yarım kalmasına sebep oldu.
-Bugün burda kalırsın yarın da sana devlet bünyesinde ev verilmesini sağlarız açelya. Sen bunu içinmi o kadar ağladın? Direk bize gelseydin hallederdik be kızım!
- o anda ne yapıcağımı bilemedim komutanım.
Arya kafasini sallayıp ayağa kalktı."kahve isteyen patisini kaldırsın." Deyince gulerek elimi kaldırdım. Hepimizin kazanım lakabı hayvan olunca bu hale geldik işte...
Arya mutfağa gidince bende peşinden gittim.iceri girdiğimde ısıtıcının yanındaki tezgaha yaslanmış, suyun kaynamasını beklıyordu. Yavaşça yanına gidip bende yaslandım.
-ona anlatacakmıyız?Aryadan;
-ona anlatacakmıyız?
Miranın sorusuyla ona döndüm. Kaşlarımı cevabımı belli edercesine havaya kaldırdım. Aslinda açelya masum bır kızdı ama yeni olduğu için yükselme ve timde yer edinme hayali olabilir. Bu nedenlede bizi komutana söyleyebilir... bu ihtimali göz önüne almalıyız.
-arya su kaynadı.
Başımı tamam anlamında sallayıp suyu fincanlara koydum. Tepsiyi alıp içeri girdiğimde açelya ceketini asıyordu cemre ise televizyona dalmıştı. Fincanları masaya koydum. Ve kendikimi alıp oturdum.gözüm birden açelyanın ceketine takılmıştı. Madem evden atıldı neden eşyası yok. Yani ben atilsam hic olmazsa birkaç giysimi alırım.
-daldın arya birşeymi oldu?
Başımı hayır anlamında sallayıp ve açelyaya baktım.bize bakmadığından emin olunca cemreye kaşımla odayı gösterdim.
-kızlar ben çok yorgunum. Açelyaya yastık falan verirsiniz.
-bende geleyim.arya sana birkaç dosya göstermeliyim.
Cemrede kalkınca bitmemiş kahvemi masaya koyup merdivenlere yöneldim. Kapı çalinca olduğum yerde kalıp arkama baktım. Efeyi getirmişlerdir. Mira efeyi Kreşten sonra alması için görkemi aramıştı. Oda kibarlık yapıp kabul etmişti. Mira kapıyı açınca içeri koşa bir adet efe teorimi doğruladı. Görkem hepimize gülümseyerek selam verdi. Bizde elimizi sallayınca mira hosçakal diyerek diyip kapıyı kapattı. Efeyi kucağıma alıp öptüm. Oda beni optü. Cemre ağlıyormuş numarası yapınca efe kahkahalarla onuda öptü. Efeyi kucağımdan indirip yukarı çıktık. Benim odama girince kapıyi kapattım ve yatağima oturduk.
-cemre birsey farkettinmi?
-neyle ilgili? Açelya mı?
Başımı evet anlamında sallayınca bana biraz daha döndü.
-o kıza ısınamadım arya. Ne bileyim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Sınırları
Teen FictionHayatta sınırları geçemezsin...peki Ya gecersen? Belki tek mermi ile hayata veda etmekten zordu, Belki rakiplerini yenmekten daha güçtü, Belki bizim hayatımız; bir askerin mafyaya aşık olması kadar imkansızdı. "Hepimizin sınırları var ama aşk sın...