Un Nou Liceu

101 4 4
                                    

Beep...Beep...Beep ceasul răsuna în toată camera ohhh... de ce trebuie sa ma ridic. Intr-un final ma decid să mă ridic pentru ca deja am stat prea mult in pat . Ma duc la baie si imi fac rutina zilnică apoi ma duc jos sa mănânc ceva
Pam...Pam...Pam meniul zilei Tobele va rog : Cereale cu lapte Tam Tam
Ma duc in camera mea sa ma pregătesc m-am îmbrăcat cu un tricou pe care scrie Nirvana si niste blugi negrii da sunt ceva gen un rocker ....parul l-am lăsat pe spate dezordonat.
Ok...sa trecem la machiaj ca de obicei ma dau cu rimel si imi pun un ruj nude si gata!!!
Am coborât jos unde Andrei ca in totdeauna ma astepta nemultumit
"Ohh...femeie mai aveai mult!!"
"Daa....!!!"
Mi-am luat niste Conversi visinii, ghiozdanul si am plecat la scoala ...
Ca de obicei am plecat cu masina lui Andy asa ii spun eu.
Dap....Am ajuns la liceu totul era asa piti peste tot vedeai fete aproape dezbracate si băieti care erau genul ala cool,pe la colturi vedeai diferite tipuri de cupluri care se lingeau dezgustător.... Bun in timp ce ma holban am observat ca Andrei nu mai e langa mine. Bun panica,panica,panica am plecat la secretariat de unde mi-am luat orarul si cineva ma condus in clasa si m-am asezat langa un băiat pe care il chema Niall era blond cu ochii albastrii de cum m-am asejat langa el mi-a schitat un zâmbet era asa cuteee!!!
"Buna,eu sunt Niall!" A spus el
"Eu sunt Rebecca dar imi poti spune Becca!" Am spus eu
"Ok ... Becca!!" Am inceput sa râdem amândoi...era de treaba
Ora a trecut foarte repede si apoi am plecat cu Niall sa imi arate imprejurimile.
Dar dau nas in nas cu un băiat plin de tatuaje,cu parul cret, haine negresit ochi verzi.
Ma strânge de încheietura si ma intreaba:
"Cum te chama , iubire?"
"Chiar te intereseaza?" Ii raspund eu
"CUM TE CHEAMA?" Ma intreaba el urlând
"NU. TE. INTERESEAZA.!!!!"Ii spun eu rar si citet
Imi sopteste la ureche :
"Harry , eu sunt Harry si tu esti A MEA" Punand accent pe "a mea"...
Apoi plec cat mai repede de langa el si merg la ora....Toate orele au trecut repede.
Am plecat acasă cu Andrei pe tot parcursul drumului am fost tăcută...iar cum am ajuns acasa am intrat direct in camera mea unde m-am încuiat si am inceput sa ma gandesc la ceea ce a spus acel Harry!!!
Eram asa trista ca de abia am adormit...

Acesta este unul dintre capitolele mele preferate pentru ca de undeva din acest punct incepe adevarata actiune....
Daca am mai gresit nu este vina me ci a AUTO CORECTORULUI..
Dar nu conteaza sper sa va placa!!!

New Life Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum