Poti Fugi Dar Nu Te Poti Ascunde

69 4 0
                                    

*********Harry Povesteste*********
O auzeam cum plânge nu imi făcea bine sa o aud plângând dar pentru a o face sa realizeze cine sunt cu adevarat trebuia sa indur.Plângea asa tare si suspina si printre lacrimi rostea cate un "Ajutor.Sa ma ajute cineva !!"imi făcea rau dar dintr-o data nu s-a mai auzit nimic m-am speriat asa ca am intrat acolo ... Intr-un final a adormit dupa multă munca... Nu pot sa cred ca a crezut toate porcariile alea despre mine! Lumea e foarte rea... M-am pus langa ea am strâns-o la piept si am adormit alături de ea!
*********Becca Povesteste**********
Nu am mai putut dormi asa ca m-am trezit eram in bratele lui Harry dormea ca un înger parca nu mai era asa groaznic...chiar era sexy si cute!!!
Incep sa il ador parca imi creaza o obsesie !!! Am sentimente pentru ca pare iubitor!!! Dar vreau sa scap de aici! Asa ca m-am decis sa ma ridic: i-am dat mâna la o parte si mi-am pus picioarele pe podea "Firar!"a scartait.
Era asa bine ca nu s-a trezit cand sa ma ridic ma ia de brat si planul meu a esuat!!! Aplauze va rog!!!!
"Unde crezi ca pleci?"
"Departe de tine!!!" Ii raspund eu încercând să par dura dar de fiecare data cand imi spunea cate ceva parca ma dezarma!
"Anyway...unde pot face un dus?
"Prima usa la stanga ! Dar cu ce o sa te îmbraci?
"Cu ce as putea....cu rochia asta!!"
Atunci a cotrobait prin dulap si mi-a adus un tricou si o pereche de pantaloni.
Omg e asa grijuliu...Ca sa nu am vreo surpriza o sa fac baie in lenjerie intimă!
Am intrat sub dus si am lăsat apa sa curgă pe mine!! Era asa bine in sfarsit ma simteam relaxata!!! Dar nu pentru mult timp pentru ca....a intrat Harry oh da de asta fac dus in lenjerie intimă.....
"Tu faci dus in lenjerie intimă?" Intreaba el
"Cand sunt cu tipi ca tine in casa.....Da!!!! Nu vreau sa iti clatesti tu ochii cu corpul meu Daa!!!"
"Ok..." Spune cu o voce supărată si iese...
*********Harry Povesteste*********
Oh God exact cand voiam sa ma bucur si eu de ceva ea face dus in lenjerie intimă!!!!
Ma rog.....As vrea sa ii cer o intalnire dar nu prea ma pricep adică eu am avut doar aventuri de o noapte si uh nu pres ma pricep la cuvinte siropoase!!!!
Tocmai a iesit din baie omg arata asa wow in hainele mele imi greu sa ma abtine sa nu dar pe ea...
"Uh....îmmm....Si Becca uhhh....ai vrea sa iesi in oras cu mine?" Wow fata ei a devenit mirată...
"Îmmm...Cred ca Da!"
O da a zis da o da in mintea mea era un dans continuu......
"Azi la 20:00 e bine?"
"Da...doar ca nu am cu ce sa ma îmbrac!?"
Pai ... Am scos niste bani si i-am spus:
"Poti sa te duci la mall!"
"Oh nu nu pot accepta!!"
"Ba da si i-ati ceva frumos...!"

«Gata si cu capitolul asta dragilor!!
Sper ca va placut si multumesc pentru vizualizări chiar daca sunt putine... Sa nu uitati sa spuneti si prietenilor vostrii de carte si sa imi lăsati în comentarii ce ati mai vrea sa se întâmple!!!»
*****Kisses*****

New Life Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum