Au trecut 3 saptamani de cand Harry s-a despartit de mine si simt ca mor! Am devenit irascibila si foarte inchisa in mine! Pana acum era sa mor de 3 ori pentru ma tai aproape zilnic! Harry nu mai are nici o "fetita" prin peeajma lui!! A incercat de mii de ori sa se impace cu mine dar nu il mai pot accepta!! Desi il vreau inapoi pentru ca e fucking irezistibil dar nu pot!! Ca in fiecare zi/dimineata arat ca un monstru pentru ca seara mereu adorm plangand chiar si cand ma duc sa mananc plang!! Mereu plang!! Toti au incercat sa ma ajute dar nu au reusit pentru ca nu le-am dat voie!!Nu vreau sa ma schimb vreau sa raman asa cum sunt acum!!! Cand il vad langa mine imi vine sa il sarut si sa il imbratisez pana nu mai poate respira dar ma abtin chiar daca imi e greu!! Azi nu stiu ce naiba am dar as vrea sa fie cineva langa mine pentru ca simt nevoie de afectiune!! Si gen nimeni nu imi poate da asta!! Astia pleaca mai in fiecare zi de acasa si ne lasa doar pe noi doi singuri pentru ca spera ca ne impacam! Azi am primit niste flori care aveau un biletel de dragoste si era de la JUSTIN holly fuck!! De cand am primit florile acum cam trecut 3 ore si cineva bate la usa, ma duc sa deschid si era Justin!!
"Hei Jus!"
"Hei!"
"Intra!"
A intrat apoi ne-am dus la mine in camera si...
"Ai primit florile!"
"Da.."
"Ti-au placut?"
"Da sunt super dragute!!"
"Nu stiu cum sa iti spun dar intr-un fel cred ca esti pregatita imi placi chiar mult esti crush de cand ne-am vazut ultima oara as vrea sa trecem la nivelul urmator daca ai vrea si tu?"
"Scuze Jus dar nu sunt pregatita pentru o noua relatie doar ce am trecut printr-o despartire!!"
Atunci l-am vazut cam nervos si a incercat sa ma violeze atunci am incercat sa tip dar mi-a acoperit gura! Deja incepuse sa ma dezbrace imi daduse tricoul jos si era in partea pantalonilor atunci l-am muscat si am tipat cat am putut de tare!!
Cred ca Harry m-a auzit pentru ca imediat a venit si nu a mai stat pe ganduri si l-a pocnit pe Justin eu m-am cuibarit intr-un colt al camerei si am inceput sa plang nu stiu cum dar Justin a plecat si Harry a venit si m-a luat in brate! Eram atat de speriata incat nici nu ma puteam misca!
"Esti bine?"
"Mda!" Reusesc sa scot cuvantul acesta dar cu greu!
Nu am mai realziat dar l-am luat in brate si chiar nu i-am mai dat drumul,imi lipseau atat de mult imbratisarile lui!! Habar n-am cum dar am adormit si cel mai bine este ca am adormit in bratele lui! Stiu ca de fiecare data cand tresaream aveam lacrimi in coltul ochilor! M-am trezit odata si inca eram in bratele lui Harry era asa bine!! L-am strans si mai tare in brate si am adormit inapoi!! Mi-a fost asa dor de el nu vreau sa ma mai paraseasca!! M-am trezit din nou pentru ca deja dormisem mult!!
"Te iubesc!"(spun eu incet cat sa aud doar eu)
"Si eu te iubesc!"(Harry)
Se pare ca m-a auzit dar nu ma itereseaza!!
"Cum m-ai auzit?"
"Nu stiu doar am auzit si ti-am raspuns!!"
"Dar nu putem fi impreuna!"(eu)
"Credeam ca..."
"Nu chiar daca te iubesc si te vreau fucking inapoi dar nu pot!!"
"Bine dar eu te astept!"
Dupa ce a plecat am inceput sa plang!! Nu pot sa mai fiu impreuna cu el nu pot desi il iubesc!
***********Dupa o saptamana***********
A mai trecut o saptamana in care mi-am facut un asa zis iubit pe care il cheama Chris! De cand sunt cu el am inceput sa fumez el vrea doar s*x de la mine si e cam enervant! M-a pocnit odata pentru ca nu am acceptat, niciodata nu il accept pentru ca nu vreau chiar nu stiu de ce mai sunt impreuna cu el!! Sincer nici macar nu il iubesc doar vreau sa ma ajute sa trec peste!!
Azi m-am trezit de dimineata si a simteam rau asa ca nu am coborat jos sa mananc!! M-am dus in baie unde am facut un dus lung si fierbinte! Dupa ce am iesit din dus m-am imbracat asa:Apoi am coborat jos si erau toti adunati in sufragerie si eram ceva gen "ce am pierdut"
Dar apoi Harry a inceput sa cante melodia "Treat you better- Shawn Mendes". Omg am inceput sa plang pentru ca e melodia mea preferata si totul se intampla aproape ca in videoclip!!! Cand a terminat de cantat am sarit in bratele lui si l-am strans cat de tare am putut!!
"Nu vreau sa ne mai despartim!!"(reusesc eu sa spun printre lacrimi)
"Nici nu o vom mai face, nu voi mai fi prost!!"
Apoi am mers sus unde am mai vorbit!
"Te iubesc!!"(eu)
"Si eu!!"
"Promite-mi ca nu vei mai face asta inca o data!"
"Nu voi mai fi atat de prost incat sa mai repet!"
"Sti ca in tot timpul asta cat am fost despartiti nu m-am putut opri o secunda din plans!?"
"Si eu care credeam ca esti fericita!"
"Sigur... Eu ma taiam zilnic!"(eu aratandu-i spre taieturi!)
"Daca mai faci odata asta jur ca nu stiu ce iti fac!!"
"Nu o sa mai fac dar nici tu nu te mai desparti de mine!"
"Niciodata!!"
CITEȘTI
New Life
Teen FictionHey! Sunt tot eu am inceput sa scriu o noua poveste care se numeste "New Life" nu vreau sa compun o descriere anume vreau doar sa va spun care sunt personajele principale! ❤Personajele principale❤ ~Chloë Mortez (Rebecca)~ ~Harry Styles~ Ce sa mai sp...