Dupa ziua mea a trebuit sa merg la scoala... De cand am auzit de Zayn m-am gandit in continuu la el nu imi place de el doar ca m-am gandit la cum a fost in stare sa ii faca acel lucru lui Gemm....
Un capul meu sa invarteau mii si mii de gânduri...
Am plecat mai devreme la scoala pentru a vorbi cu Zayn!
"Zayn!!Stai!"(Eu)
**********Zayn povesteste*********
Am auzit cum m-a strigat cineva.... Era "iubita" lui Harry nu aveam de gând să ii fac ceva nu imi sta in caracter!
"Da!!"
"Scuze ca te deranjez dar Gemma mi-a zis ce s-a intamplat intre voi si daca nu te superi as vrea sa stiu mai multe!"
"Nu am mai zis nimănui despre ce sa intamplat si da..."
"Ok daca nu vrei! Dar am auzit ca erai un bun prieten cu Harry si poate uh... Pot sa va împac!!"
"Ar fi super sa ma împac cu Harry dar el niciodată nu ma asculta!!"
"Bun povesteste-mi ce s-a intamplat si rezolv eu!!"
"Pai eram la o petrecere unde era si Gemma si ne-am îmbătat amândoi si ea a sărit pe mine nu stiam de capul meu dor eram beat si s-a intamplat!"
"Dar ea spune ca ai violat-o!"
"Stiu ca spune asta dar ii este rusine!"
"Ok!! O uite vine Harry il aduc aici!"
"Ok!"
"Haryy vin-o repede!!"
"Bun nu va luati la bătaie nu va certati! Si tu Harry il asculti!"
"Pai stiu ca Gemma zice ca am violat-o dar nu e adevarat eram la o petrecere si ne-am îmbătat si ea a sărit pe mine asa s-a intamplat!"
"Pai nu te cred!"
"Cheam-o si o sa vezi!"
Am chemat-o pe Gemma si ea a aprobat tot ce a spus Zayn!
"Oh acum din cauza ta am destrămat trupa!"(Harry)
"Sta..stai..stai voi acesti trupa?"
"Da... Se numea One Direction si eram de nedespartit dar din cauza lui Gemma ne-am despărtit pentru ca nu mai voiam sa vorbesc cu Zayn!"(Harry)
"Scuze dar mi-a fost rusine!"(Gemma)
"Ti-a fost rusine de fapta ta dar când ai facut-o nu Ti-a fost!!"(Harry)
*********Becca povesteste**********
S-au certat rau dar s-au împăcat intr-un fel sau altul in fine important este ca am reunit trupa! Si Harry s-a împăcat in sfarsit cu Zayn!! Chiar nu era asa rau chiar era dragut si de treaba!!
Oh da am uitat nu v-am spus cum arata Zayn pai...are părul staen inchis ochi căprui si multe tatuaje 😊
E super de treaba si s-a mutat la noi este superi mai multi mai bine!!Acest capitol a fost o scurta descriere a lui Zayn urmatorul capitol v-a fi mai lung! PROMIT!!!
😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘
CITEȘTI
New Life
Teen FictionHey! Sunt tot eu am inceput sa scriu o noua poveste care se numeste "New Life" nu vreau sa compun o descriere anume vreau doar sa va spun care sunt personajele principale! ❤Personajele principale❤ ~Chloë Mortez (Rebecca)~ ~Harry Styles~ Ce sa mai sp...