Imi iubesc viata

40 1 0
                                    

Ok...Am ajuns acasa la mama cu Harry si am intrebat-o:
"Mama...uhh....ma lasi sa stau la
Harry?
"Chiar atat de mult il iubesti?"
"Daaaa mi-as da viata pentru el il ador!"
"Off bine dar imi promiti ca vei veni si pe la mine si fara prostii...Da?"
"Daaaa!!! Esti cea mai buna mama!!!"
"Harry stau la tine....Am convins-o pe mama!!"
"Ce bine acum esti doar A Mea!!"
M-au cam speriat cuvintele alea. M-a vazut ca sunt speriată si mi-a zis:
"Nu l-a chestia aia ma gândeam!!"
"Huuh...pentru o secunda asta am crezut!"
"Nu ti-as face rau,pitic, eu te iubesc!"
❤❤Awwwww a spus asta!!! ❤❤
Il ador este cel mai bun lucru din viata mea el m-a schimbat!!!
"Tu m-ai schimbat si de asta te iubesc!"
"Tu m-ai schimbat pe mine pentru ca , cand sunt cu tine un om mai bun!!"
"Te ador!!!"(Eu)
"Eu te iubesc cel mai mult!!"(Harry)
Am stat pana seara la mama am luat cina tot la ea si apoi am plecat acasă!!
Eram franti de obositi eu una nu ma mai puteam tine pe picioare...
M-am dus sa fac un dus,apoi m-am schimbat in pijamalele mele pufoase si m-am pus langa Harry care dormea dus!! 😂 Ela un ingelasi!!! (Voce de copil)..............................................................
M-am trezit dimineata inaintea lui Harry aproape zilnicc ma trzesc inaintea lui....😴😴
Eu m-am dus sa ii fac micul de jun: tbcafea,bacon,ouă si pâine prăjită(mic de jun englezesc) preferati lui.
Dupa ce am terminat de preparat m-am dus sa il trezesc.
"Harry hai trezeste-te ca ti-am facut micul de jun!"
"Nu vreau!!" Se smiorcaie el
"E preferatul tau!!"
Atunci s-a ridicat imediat si a inceput sa mănânce.
"Tu ai mâncat?"(Harry)
" Nup..."
"Pai vino si tu!!"
M-am asezat si am inceput sa mănânc cu el. Dupa ce am mâncat m-am îmbrăcat si l-am asteptat pe Andrei apoi am plecat la scoala. L-am sărutat pe Harry si am plecat la ore. In pauza m-am dus la Harry in clasa si am dat peste un baiat care mi-a spus:
"Ce faci papusa,ai venit dupa mine?"
"Date din fata mea ca daca nu ai încurcat-o!"
"Ce ai sa ma bati?!" Zice el ironic.
"Nu eu...el!" Si am aratat spre Harry care era in spatele lui.
"Luke las-o!!"
"Hai ma ca nu i-am facut nimic si apropo mi-o imprumuti si mie deseară?"
"S-o crezi Tu... Hai cară-te!!!"
A plecat si i-am spus lui Harry:
"Ma descurcam singura...daca il pocneam il făceam una cu pământul!"
"Pisicuta isi scoate ghearele?!"
"Da!!" I-am raspuns eu si apoi l-am sarutat. Am plecat la ore intarziasem dar am avut noroc ca nu venise profa.
Restul orelor au trecut repede. I-am asteptat pe Harry si Andrei in fata liceului...dar ce sa vezi au mai venit cu Louis,Gemma,Niall si inca un tip...
"Hey!!" (Eu)
"Hey!!"(toti)
"Buna ma numesc,Liam!"
"Buna,Becca!"
"Imi pare bine!"
"Si mie!"
Dupa ce ne-am mai cunoscut am devenit prieteni!
Era de treaba si dragut (nu mai dragut ca Harry) si era cred ca si el din gasca lor de mult timp dar eu nu il cunosteam...
Ei bine azi la scoala am invatat cânt la chitară(suntem la un liceu de muzica toti) dar nu cine stie ce pentru ca sunt la inceput si nu ma prea pricep!!
"Harry vino putin!"
"Bine!"
"Uite ce am invatat sa cânt azi!"
Am inceput sa cânt dar nu imi iesea o nota atunci Harry si-a pus mâinile pe ale mele si am inceput sa cântăm de aceasta data nu am mai gresit nota!!!
Dupa ce am terminat de cântat privirile noastre s-au intalnit si ne-am sărutat!! Am auzit din spatele nostru cum toti aplaudau eu m-am fost inrosit toata... Harry a vazut si le-a spus:
"Nu mai poate omu' sa aiba intimitate ca imediat voi stricati totul!!"
"Ce mă ti-e rusine sa o săruri?" Zice Liam
"Ba da mă!!"
Atunci m-a sărutat si eu i-am raspuns.
Il iubesc si nu vreau sa ma despart vreodata de el!!
Ne-am strâns toti in sufragerie si Gemma a venit cu o idee:
"Toti ne intelegem de ce nu ne cumpărăm o casa toti si stam impreuna?!"
"Da ar fi tare!!" (Andrei)
Atunci am inceput sa cautam o casa destul de mare pentru toti... Am gasit cu greu una dar am gasit...
Trebuia sa ne mutăm in weekend yasss....
Toti au dormit la mine si Harry...pentru ca asa ne era mai usor sa ne mutăm adică vor dormi toata saptamana la noi!!
Ok am mers a doua zi la scoala cu Gemma pentru ca băieti au plecat inainte!
Ne plimbam pe coridoare cand cineva apare in fata noastra:
"Ce faci Gemm ma mai stii?"
"Da Zayn ce vrei?"
"Pe tine sa fii A Mea!"
"Lasa-ma in pace esti un imbecil marş din fata mea!!"
A strâns-o de încheietura si a vrut sa dea in ea dar a aparut Harry!
"Las-o Zayn daca nu te fac afiş!"
"Mai,mai,mai pe cine avem noi aici? Fratiorul tau frumos...!!"
"Zayn las-o! V-a facut ceva?" M-a intrebat pe mine si m-a sărutat! Am dat din cap in semn de nu...
"Vai tu Harry ai iubita?! E buna la pat nu? Mi-o imprumuti si mie deseară?"
"Daca te atingi de Becca esti mort!!"
Atunci s-a apropiat de mine si m-a sărutat l-am respins si am inceput sa plâng în bratele lui Harry!
"Ti-am spus sa o lasi!" Atunci i-a dat un pumn lui Zayn!
S-au batut Harry era ranit asa ca am plecat toti acasa!
Pe drum Gemm mi-a povestit despre Zayn:
"Era un bun prieten cu Harry dar ... Atunci s-a întristat a tras aer in piept si a continuat ... Pana cand m-a violat de atunci sunt dusmani dar nu orice dusmani Harry e in stare sa il omoare pe Zayn"
"Doamne ce oameni exista pe Pământ!"
Am plecat acasă si toata ziua am stat in camera cu Harry Si am incercat sa il calmeze dar nimic era nervos mai ca putea omora pe cineva!
Am cu capul pe pieptul lui Harry si pana dimineata nu m-am miscat de acolo nici la scoala nu am fost pentru ca nu puteam sa ma ridic din pat imi era prea rau!


Hey gata si cu acest capitol... Daca vreti ca Harry si Zayn sa se împace scrieti in comentarii!!
«Next Maine»
~Zayn este in poza~

New Life Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum