Toata saptamana am stat in pat pentru ca mi-a fost rau si am vomitat!
"Iubb ar trebui sa te duci la doctor!"
"Stiu! Ma duc azi cu Bri!!"
Pe la 11 am plecat cu Bri la doctor! Sincer imi era frică să nu am ceva grav!
Pe drum Bri m-a intrebat:
"Cand ati facut sper ca ati folosit..."
"Oppss.."
"Baby!!"
"Nuuu"
"Ba da!!''
Am ajuns la doctor si am stat cam o ora si apoi mi-a spus:
"Sunteti însărcinată!"
Nu am spus nimic doar lacrimile au inceput sa curgă!!
Tot drumul am plâns nu puteam sa cred cat de naivă am fost sa raman însărcinată!!
Am intrat in casa plângând toti ma întrebau ce am dar nu le-am raspuns doar am plecat si m-am inchis in camera pentru ca stiam ca Briana nu le va spune!!
"Becca deschide usa!! Te rog!!"(Harry)
Am deschis usa si am sărit în bratele lui!! Am intrat in camera unde am inchis usa si i-am spus:
"Am fost niste prosti nu ne-am gandit la ce se poate intampla!!"
"Becca ma sperii!!"
"Credema nu vrei sa stii ce mi s-a intamplat!!
"Ba da vreau mai ales daca ti-am facut eu ceva!!"
Atunci i-am pus mana pe burtica mea si i-am spus:
"Vom avea un bebe!!"
"Nu spune asta te rog!!"
"Asta este adevarul!!"
Am coborât amândoi jos eu inca aveam lacrimi in ochi si Harry la fel!
"Hey ce s-a mai intamplat!!"(Louis)
"Multe!!"(Harry)
"De ce Nu ne spuneti?"
"De aia!!"
"Haide mă ca doar nu veti avea un copil sau ceva gen!!"
Atunci ne-am uitat la el ca si cum am fi spus "da"!
"Bă nu glumiti cu mine!!"
"Asta e adevarul!"(Eu)
"Cum ati putut fi asa naivi de parca nu stiati consecintele!"(Lou)
"Cine nu stia ce?"(Andrei)
Am soptit catre Louis:
"Taci!!"
"Hai mă spuneti-mi si mie!!"
"Pai...îmm sora ta e însărcinată!!"(Harry) a spus asa repede ca de abia am inteles!
"Ceee!?"
"E adevarat!!"
"De ce pana mea nu v-ati protejat!!"
"Am uitat!!"
"Eh acum suporati greseala voastră!"
Am urcat sus in camera si am stat numai in pat si ma gândeam la cum va fi!!!
"Ce ne facem!!"(Harry)
"Nu il păstrez!!"
"Ce spui?"
"Nu il păstrez!"
"Iti dai seama ca tu daca nu păstrezi copilul esti o criminală!! Adica poate din cauza viselor tale un copil nu va creste si nu va fi cineva in viata!!"
"Da dar inca nu sunt majoră si nu Am terminat liceul!! Si ce se va întâmpla când toti colegii ma vor vedea însărcinată!?"
"Pe o parte ai dreptate dar mai ai 1 an pana faci 18 ani si totusi ar mai trebui sa te gândesti ca poate daca nu il păstrezi cand vei vrea sa ai un copil nu vei mai putea!!"
"Tu ma convingi mereu!!" 😑
"Tot ce conteaza este ca va fi cel mai iubit copil din lume!!! Totusi mai avem 2 luni pana incepe scoala deci mai ai timp sa te gândesti cum o sa iti ascunzi burtica!!" 😊
"Te iubesc!!"
"Eu te iubesc mai mult!!!"
A doua zi eram super fericita nu stiu de ce!!!
"Hello!!!"
"Buna si tie dar de ce esti asa fericita?"(Louis)
"Pentru ca baby!!"
"Wow deci te-ai mai gandit!!"
"Da daca nu il păstrez ii voi distruge viitorul!!"
"In sfarsit gândesti si tu bine!!!"
Apoi am simtit cum cineva ma ia in brate...era Harry!!
"Ce fac iubirile mele?"
"Bine suntem fericiti!!"
A coborât si Andrei care a trecut pe langa noi nepăsător de parca nici nu existam!
"Neata' bro!!"(Eu)
"Oh Neata'" de abia l-am facut si sa ma salute!!
S-a dus afara sa fumeze o tigareta asa ca atunci era momentul potrivit sa vorbesc cu el!!
Am iesit afara si m-am asezat langa el.
"Ce ai?"
"Nimic!!"
"Oh pai nimic inseamna ca de abia mai vorbesti cu mine si daca treci pe langa mine zici ca sunt invizibilă!!"
"Pai ai facut prea multe prostii si deja ma enervezi!!"
"Da stiu ca am facut prostii dar asta nu inseamna ca trebuie sa te prefaci ca nu ma cunosti!"
"Stii eu mereu am incercat sa te protejeze dar de data asta chiar nu am avut cum!! Adica ai 17 ani cum naiba sa ai un copil!? Voi nu va dati seama ca veti fi niste copii cu in copil! Cum o sa il cresteti?"
"Pai sa incep cu inceputul deci chiar daca am 17 ani pot fi o mama si chiar una buna sa stii ca nu conteaza varsta conteaza sa iti iubesti copilul!! Si o sa il crestem si o sa il educam Bine!! Dar daca tu chiar nu il iubesti poti sta departe!!"
"Ai spus ca nu il iubesc tu nici macar nu stii ce e in sufletul meu! Eh pai iti spun că în sufletul meu se duce un război între sentimente!! Pentru ca am multe emotii pentru ca voi fi unchi si pentru ca nu voi sti cum sa ma comport!! Daca nu ma va iubi si nu vrei sa stii cat de mult pot sa il iubesc chiar daca inca nu s-a nascut!"
"Vei fi cel mai bun unchi si sigur te va iubi!!"
........................................................................
CITEȘTI
New Life
Teen FictionHey! Sunt tot eu am inceput sa scriu o noua poveste care se numeste "New Life" nu vreau sa compun o descriere anume vreau doar sa va spun care sunt personajele principale! ❤Personajele principale❤ ~Chloë Mortez (Rebecca)~ ~Harry Styles~ Ce sa mai sp...